Tunings project Dr.Go-Fast...

Gestart door Rudi, 27-08-2007 19:49:37

Vorige topic - Volgende topic

animalT5R

Citaat van: Reitse op 27-08-2007 21:58:28
Ramen tinten is voor wannabe's  :eusa_whistle:

Pardon  ???
verklaar nader...
Im not that smart,but i can lift heavy things

just beat my advise maar in de wind....

BenC70ES

Citaat van: animalT5R op 28-08-2007 18:25:32
Citaat van: Reitse op 27-08-2007 21:58:28
Ramen tinten is voor wannabe's  :eusa_whistle:

Pardon  ???
verklaar nader...

Toch al langer geweten dat Reitse niet graag mooie dingen ziet  ;D

;)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

fearless

Roofrails er af. In veenendaal bij de MC meeting heb ik het er nog met iemand over gehad dat een LBP erg mooi zou zijn zonder rails.  :eusa_clap:

hathü

Misschien kunnen de liefhebbers van een Estate zonder rails een Baldi club oprichten. Doe mij maar met.

haRtV70R

Citaat van: fearless op 28-08-2007 18:53:38
Roofrails er af. In veenendaal bij de MC meeting heb ik het er nog met iemand over gehad dat een LBP erg mooi zou zijn zonder rails.  :eusa_clap:

Hmmm, wie was dat??  :eusa_shifty:
[move][/move]

Rudi

Ik heb vanmiddag met de dealer gebeld,kosten 160 euro per stuk... :eusa_wall: ik dacht dat ik daar 2 voor had,320 en kleinmateriaal,dan gaat het richting de 350 euro...sorry maar dat wordt mij te gek :(  maar bij volvo slopers gaan kijken,en hopelijk wil iemand mij helpen,want als ik het door de dealer laat doen wordt het een rek van dik 500 euro en dat is gewoon idioot voor 2 strips.Ik dacht nog dat het gewoon rubber was,maar het is alu met een coating laag  :eusa_think:  als ik ze laat zitten is dit eigenlijk een overbodig topic bedenk ik me net ;D :eusa_clap:
Dr.Go-Fast...

mehn

Citaat van: Rudi op 28-08-2007 20:21:59
kosten 160 euro per stuk

Bedenk wel dat de V70 een iets andere versie heeft met regengeleiders langs de voorruit. Niet zomaar een 850 slopen dus ;)

Nu weet je waarschijnlijk ook waarom ze er bij mij nog niet opzitten.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

haRtV70R

Citaat van: Rudi op 28-08-2007 20:21:59
 .......als ik ze laat zitten is dit eigenlijk een overbodig topic bedenk ik me net ;D :eusa_clap:

;D ;D
Ach, gewoon weer wat anders verzinnen. Maar als ze idd ZO duur zijn dan :eusa_think:  :eusa_hand:
[move][/move]

Laserblue

Die dunnetjes zou ik er ook afhalen maar jij hebt van die mooie dikke Rudi ???

(roofrails, ik heb het over z'n roofrails!!!)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

haRtV70R

Citaat van: Laserblue op 29-08-2007 10:11:55

Ja van die mooie dikke... Maar gewoon lekker kaal en glad is ook niet verkeerd.. ???
[move][/move]

Rudi

Citaat van: Laserblue op 29-08-2007 10:11:55

Ja klopt,die vind ook niet echt lelijk...maar zonder staat ook wel mooi strak...maar goed,voor dat geld kan ik mijn velgen laten spuiten,heb ik toch liever....
Dr.Go-Fast...

Rudi

Ik heb een reservevelg bij de [beste]spuiter afgeleverd,en heb hem de foto van die Trex velgen laten zien...auto van Ivo even uitgeprint....met zo'n goede naam zou er iets moois uit moeten komen,heb er alle vertrouwen in...en ben benieuwd....kan wel een paar weken duren,maar laten we wel zijn,Rembrand [of hoe die ook mag heten :evil:]heeft zijn schilderij de aardappelvreters ook niet in 1 dag geschilderd of wel?  ;D :eusa_whistle: :eusa_angel:
Dr.Go-Fast...

fearless

Ben benieuwd, kleur zou erg mooi staan onder jou auto.  :eusa_clap:

haRtV70R

Citaat van: Rudi op 31-08-2007 21:27:13
Ik heb een reservevelg bij de [beste]spuiter afgeleverd,en heb hem de foto van die Trex velgen laten zien...auto van Ivo even uitgeprint....met zo'n goede naam zou er iets moois uit moeten komen,heb er alle vertrouwen in...en ben benieuwd....kan wel een paar weken duren,maar laten we wel zijn,Rembrand [of hoe die ook mag heten :evil:]heeft zijn schilderij de aardappelvreters ook niet in 1 dag geschilderd of wel?  ;D :eusa_whistle: :eusa_angel:

Een paar weken om een velg te laten spuiten.. :eusa_think:  ???
[move][/move]

Rudi

Hij belde tot mijn verbazing vanmiddag dat ik de velg wel op kon halen,aangezien ik toch nieuwsgierig was heb ik hem maar opgehaald.

Hij zou Black Chrome worden[met een blanke laklaag er overheen] wist niet wat ik verwachten kon,of eigenlijk wel.Het is dezelfde kleur als je wel op die Golf ziet met die velgen met al die dunne spaken.Hele mooie kleur maar weet niet of het staat onder die van mij.

Buiten in de zon lijkt de hele binnenkant zwart[dat is goed dus],maar de bovenkant van de spaken glimmen dan en zijn licht van kleur...

Wat vinden jullie?Hij zei dat dit de enige mogelijkheid was,anders zou hij gewoon zwart worden....moeilijk,weet ook niet of die Trexvelgen van Ivo aan de buitenkant in het zonlicht glimmen ???

Dr.Go-Fast...