Welke provider? Poll gewijzigd!

Gestart door Laserblue, 03-09-2007 12:05:41

Vorige topic - Volgende topic

Marc O.

Citaat van: robbie409 op 03-09-2007 18:17:43
Ik heb er geen last van.

Eenmalig jezelf aanmelden en daarna gewoon on-line.

wat ik vervelende vind is dat de SMTP-server niet bereikbaar is als je niet via UPC on-line bent. Als ik dus met mijn laptop ergens anders on-line ga kan ik geen mail verzenden via Outlook...
Maar dat hebben de meeste providers zo ingesteld staan geloof ik.

Klopt, dat is normaal/gebruikelijk.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Emiel

Citaat van: Claudia op 03-09-2007 19:45:20
Ik heb internet en telefoon via de kabel (UPC), en ben daar zeer tevreden mee!

mee eens

Nooit echt problemen mee gehad, zelfs na het verhuizen had ik direct internet.

pwassink

Xs4all,

niet goedkoopste, wel een van de weinige betere..
Fouten moet je niet gaan herhalen, dat hindert evolutie 🙂

JorritV70

GEEEEEN XS4ALL!!!!!!! Ik zat bij Demon en dat is overgenomen door XS ik beh nog nooit zo veel ge..... met het Internet gehad (3X niet werken in 3 maanden tijd). Plus demon had een gratis helpdesk en XS een betaalde, ik heb hier in 1,5 week 4 uur bij aan de lijn gehangen!!! Wachttijden als je de helpdesk belt varieren van 30 min tot 1 uur en 15 min. 3 klachten brieven gestuurd nog niets van gehoord, voor het eerst dat ergens minder over te spreken ben dan over UPC!!!!

Maar dit is mijn ervaring. (Demon heeft in de 4 jaar dat ik het heb gehad niet een onaangekondigde storing gehad, en ik heb een keer de helpdesk nodig gehad (omdat ik zelf iets fout deed, binnen 30 sec. werd ik geholpen) U begrijpt dat ik niet blij ben met deze overname!!!!  :eusa_naughty::eusa_wall:

Laserblue

Ok dan...... ;D

ik heb tot nu toe al 5 jaar XS4all zonder zorgen ;)

Ik denk dat het UPC gaat worden of Orange  :eusa_think:

morgen ff naast elkaar leggen :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

thuur

Citaat van: JorritV70 op 03-09-2007 21:27:15
GEEEEEN XS4ALL!!!!!!! Ik zat bij Demon en dat is overgenomen door XS ik beh nog nooit zo veel ge..... met het Internet gehad (3X niet werken in 3 maanden tijd). Plus demon had een gratis helpdesk en XS een betaalde, ik heb hier in 1,5 week 4 uur bij aan de lijn gehangen!!! Wachttijden als je de helpdesk belt varieren van 30 min tot 1 uur en 15 min. 3 klachten brieven gestuurd nog niets van gehoord, voor het eerst dat ergens minder over te spreken ben dan over UPC!!!!

Maar dit is mijn ervaring. (Demon heeft in de 4 jaar dat ik het heb gehad niet een onaangekondigde storing gehad, en ik heb een keer de helpdesk nodig gehad (omdat ik zelf iets fout deed, binnen 30 sec. werd ik geholpen) U begrijpt dat ik niet blij ben met deze overname!!!!  :eusa_naughty::eusa_wall:

Dat klinkt goed allemaal :D

Tis duidelijk dat je nog nooit met Essent/@Home te maken hebt gehad :-X

Gr ;)

Marc O.

Citaat van: thuur op 03-09-2007 22:50:15
Gr ;)

Dikke vette mee eens! Wat een drama was dat zeg. Op een gegeven moment dagelijkse storingen van 15-30 minuten en een helpdesk die iedere keer zegt dat er volgens hen niks aan de hand is.
...The Nile isn't just a river in Africa...

Laserblue

Hmmm.....

UPC is niet leverbaar bij ons :eusa_think:  :-\

Emiel

Citaat van: Laserblue op 04-09-2007 15:13:16
Hmmm.....

UPC is niet leverbaar bij ons :eusa_think:  :-\

Forget UPC. Krijg net een rekening van 30 euro omdat ik verhuisd ben... >:(

Jeff

Solcon schijnt ook wel goed te werken...  :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

-D©©©L-

Citaat van: Marc O. op 04-09-2007 08:13:24
Citaat van: thuur op 03-09-2007 22:50:15
Gr ;)

Dikke vette mee eens! Wat een drama was dat zeg. Op een gegeven moment dagelijkse storingen van 15-30 minuten en een helpdesk die iedere keer zegt dat er volgens hen niks aan de hand is.

Ik heb er nooit problemen mee gehad... en toch al boel veel jaren klant.

Laserblue

Het is Planet geworden ;)