iPhone of iPod?

Gestart door Barry_C70, 07-09-2007 01:47:56

Vorige topic - Volgende topic

Barry_C70

There must be others here who kept up with the Apple launch of the new iPods?

What are you thoughts? Are you gonna wait for the iPhone to come to Holland? Does the 16Gb Touch do it for you? Does a 160Gb Classic make you wish the Touch had a bigger harddrive?

I have a 30Gb iPod Photo and am already out of memory, so 80Gb for 250 euro is VERY appealing right now, thought the Touch is awesome and the iPhone seems more worth the wait if it had at least 16Gb.

pooh

Ik wil ze allebei  ;D

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

mehn

Wil je ermee bellen? :eusa_whistle:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Laserblue

Citaat van: mehn op 07-09-2007 11:56:20

dan zou ik niet de iPhone nemen ;D
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

de boekhouder

Ik loop vast wat achter, maar wat kan zo'n apparaat meer dan een PDA ?
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

pooh

Citaat van: Laserblue op 07-09-2007 12:15:23
Citaat van: mehn op 07-09-2007 11:56:20

dan zou ik niet de iPhone nemen ;D

Om te bellen neem ik wel een Nokia on the side.

Het is gewoon leuk speelgoed  ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

SIPS Master

Geen van beide... Apple Schmapple ;D
Up the Irons!

Barry_C70

Citaat van: de boekhouder op 07-09-2007 12:16:30
Ik loop vast wat achter, maar wat kan zo'n apparaat meer dan een PDA ?

not a lot actually, in fact, it curently doesn't even allow for 3rd party applications to be installed on the iPhone (like Word, Acobat, Excel, etc) unless you hack it and it doesn't have GPS though it does have Google maps, currently no MMS either, but the thing about it is (and this could be just me) that the iPhone just does things in such a cool, animated, and futuristic way and it works well with the touch of your finger, that it is soooo much more appealing than any PDA or smart phone out there.

I'll get the iPhone IF it has a 16Gb capacity when it comes out, then I'll live with it till it gets at least 80Gb of space ;D

Marc O.

Heb eerder deze week een programma op TV gezien over de Iphone. Er schijnt al een hack te zijn om hem ook met andere providers dan AT&T (hebben hier zo weinig dekking) te laten werken.
...The Nile isn't just a river in Africa...

viking_in_shorts

Voor mij is het duidelijk: ik wil een telefoon om mee te bellen en een mp3 speler om geluid uit te halen.

Dus de 160 gb classic voor mij, en als iemand nog een telefoon weet die bijna 3 weken standbij kan staan zonder op te laden ??? (Oh wat was die 6310 toch lekker!)

Barry_C70

Citaat van: viking_in_shorts op 07-09-2007 13:41:29
als iemand nog een telefoon weet die bijna 3 weken standbij kan staan zonder op te laden ??? (Oh wat was die 6310 toch lekker!)

Not too many friends huh?  :eusa_whistle: ;) ;D

viking_in_shorts

Citaat van: Barry_C70 op 07-09-2007 14:23:20
Citaat van: viking_in_shorts op 07-09-2007 13:41:29
als iemand nog een telefoon weet die volgens horen zeggen bijna 3 weken standbij kan staan zonder op te laden ??? (Oh wat was die 6310 toch lekker!)

Not too many friends huh?  :eusa_whistle: ;) ;D

Hoezo :eusa_whistle:

de boekhouder

Barry bedoelt dat hij veel meer vrienden heeft sinds hij een ipod heeft    ;D

(dd.)

Philip850

Alleen verstaan ze elkaar niet meer met al die muziek in hun oren, vandaar de iPhone. Hoeven ze niet te schreeuwen maar kunnen gewoon even bellen  ;D

Edit:

Mij lijkt die iPhone wel een mooi speeltje. Ik ben benieuwd hoe goed hij in praktijk zal zijn, ik heb nu een smartphone van Qtek (8310), mijn ervaring is dat dat ding teveel zou moeten kunnen waardoor ik er alleen maar gezeik mee heb tot nu toe. Prutding.

De enige telefoon die het alijd netjes heeft gedaan is mijn Nokia 8890, nog steeds een mooi ding maar daar kun je dan weer geen zak mee.  :eusa_shifty:
Volvo 855R "Black Moose" '96
BMW K1600GT '20
Mercedes-Benz L206D camper '73

de boekhouder

Ik heb nu een HP rw6815; dit is de eerste keer dat een zo'n apparaat heb en hij bevalt goed. Icm. een bt. gps muis werkt deze ook goed als navigatiesysteem. Je kunt ook mp3 en andere multimediabestandjes gebruiken, maar dat gebruik ik eigenlijk nooit. Wel zo af en toe op internet, maar dat is niet snel.
(dd.)