zit jij al op hyves ?

Gestart door dennis-d, 13-09-2007 22:04:36

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Dit issum..

http://volvo850.hyves.nl/

Citaat van: -D©©©L- op 14-09-2007 00:05:08
hyves, dat is toch voor ongetrouwde mensen   ::)

:eusa_naughty: Het is geen relatieplanet.nl  :evil:

Op zich is het wel leuk, ik heb inmiddels veel mensen van vroeger (basis-, middelbare school) in de lijst staan. Echter, meer als: "heey, hoe is het, en wat doe jij tegenwoordig?" is het echter niet  ::);)

Laserblue

Heb inmiddels meerdere 850vrienden op m'n Hyves. 8)
al doe ik er te weinig mee :-[

mijn Hyves
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

FGG

Komt er bij mij niet in. Alle chats die je achterlaat zijn gewoon publiek, iedereen kan erin kijken. En oude vrienden vinden valt ook wel tegen als ik zie dat een "Marcel" die ik ken staat geregistreerd als "Heino" en een een bekende "Hans" als "den Broedere". Da' lekker zoeken naar je oude vrienden.

Nee, dank je wel...

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Peth©oni

Vertigo

)()()sT

Citaat van: FGG op 14-09-2007 08:06:34
Alle chats die je achterlaat zijn gewoon publiek, iedereen kan erin kijken.

Daar kies je zelf voor. Je kunt een "krabbel" achterlaten (kort berichtje) en dat komt op het profiel te staan van de betreffende persoon en is dus te lezen door zijn "vrienden."
Je kunt ook "pb-'s' sturen, dus zo en-publiek is dat niet ;)

Wat niet in mijn straatje past is dat mensen hun hele hebben en houwen posten in zo'n blogje, bij sommigen staat nog net hun pincode niet erin  ::)

GeertG

Ik loop duidelijk achter zo te lezen  :eusa_shifty:

Maarre, waar haal ik de tijd nog vandaan om daar ook rond te hangen  ::)
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

)()()sT

Toevallig staat momenteel "850 Forum" & "Hyves" open hier  :eusa_shifty:

:police:

Vertigo

Citaat van: )()()sT op 14-09-2007 09:21:59
Toevallig staat momenteel "850 Forum" & "Hyves" open hier  :eusa_shifty:

:police:
Hier ook, + Marktplaats 8)

thuur

Citaat van: )()()sT op 14-09-2007 08:53:53

Daar kies je zelf voor. Je kunt een "krabbel" achterlaten (kort berichtje) en dat komt op het profiel te staan van de betreffende persoon en is dus te lezen door zijn "vrienden."

Wat niet in mijn straatje past is dat mensen hun hele hebben en houwen posten in zo'n blogje, bij sommigen staat nog net hun pincode niet erin  ::)

Als je er maar rekening mee houdt dat als je gaat solliciteren je potentiele nieuwe baas je hele leven in kaart kan brengen met Google...

Gr :eusa_shifty:

FGG

Een collega wist me onlangs de vriendinnen van Ira op te dreunen inclusief die 'krabbels' die ze hadden achter gelaten. Dat staat me niet aan.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Volvo comfort

Citaat van: thuur op 14-09-2007 12:13:22

Als je er maar rekening mee houdt dat als je gaat solliciteren je potentiele nieuwe baas je hele leven in kaart kan brengen met Google...

Gr :eusa_shifty:

Dat is maar net hoe je hyves insteld probeer maar bij mijn hyves te kijken..
Je moet eerst in mn vriendenlijst staan om mijn profiel en krabbels te kunnen zien

Eric

Nou sommige bazen worden gewoon lid van Hyves om sollictanten te kunnen bekijken weet ik....  ::)
Maarre... Ben ook lid geworden van de 850Hyves!  ;D
245GL 1980 => 850 T5 1994 => V70R 1998 => Ford Mondeo 1.6Tdci Titanium Econetic Lease

Freakybaby

Sollicitanten bekijken op hyves en andere soortgelijke communities is iets dat vaak gebruikt wordt. Ook door bijvoorbeeld headhunters. Er kwam gisteren een onderzoek naar buiten dat ik geloof, 43%  van de hyvers er geen problemen mee had.

Zelf heeft het me ook weleens een leuk project opgeleverd. Anoniem ben je toch niet, en op die manier vinden ze veel minder dan als ze door een professioneel iemand je achtergrond laten checken. Je naam invoeren op google snapt een potentieel werkgever ook wel  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Laserblue

ach, ik ben me zelf nog nooit tegengekomen via google :eusa_shifty:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*