zit jij al op hyves ?

Gestart door dennis-d, 13-09-2007 22:04:36

Vorige topic - Volgende topic

-D©©©L-

Voor dit doel hebben we toch al sinds 1988 het IRC netwerk ?

Ben

Citaat van: FGG op 30-01-2008 08:57:36
Ik weiger.  :eusa_snooty:

Ik ook,
was aangemeld maar heb een week of wat geleden afgemeld.
Leuk voor (basis)scholieren maar weinig serieus.
Toen ik me afmeldde kwam er een bericht van hyves dat mijn afmelden zo ongeveer zelfmoord was.
Ik gooide mijn leven weg.
En dat heb ik dan ook maar gedaan. LinkedIn is een serieuzere optie.

Johann

Had er geen zin in maar mijn oudste zoon wou er op, vrouw zat er al op dus ook maar aangemeld sinds een week ofzo.

We zien wel..

M a r c

Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

mehn

Citaat van: Johann op 30-01-2008 09:24:57
Had er geen zin in maar mijn oudste zoon wou er op, vrouw zat er al op dus ook maar aangemeld sinds een week ofzo.

Kijk maar uit, voor je het weet communiceert hij alleen nog maar via Hyves met jou ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

hathü

http://hathu.hyves.nl/ Ooit als geintje erop gegaan, ja en dan krijg je vrienden, en nog steeds lol.

rifwachter

nee, ik ben niet te vinden op hyves.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Citaat van: Ben op 30-01-2008 09:22:53
Citaat van: FGG op 30-01-2008 08:57:36
Ik weiger.  :eusa_snooty:
LinkedIn is een serieuzere optie.

En daar 'loop' ik dus ook al tijdje.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Johann

FGG

Citaat van: Claudia op 30-01-2008 09:44:14
Als jij je account alleen voor vrienden zichtbaar maakt, kan je heel gezellig babbelen met je vriendjes die niet bij je in de buurt wonen. :)

Zodat je een mailtje krijgt dat je een nieuwe 'krabbel' hebt en dan ga je kijken en lees je wat hij/zij te zeggen heeft.

Praktischer als je 't meteen in dat eerste mailtje zet, lijkt me. :eusa_doh:

pooh

Ik vind het nog steeds vreemd dat mensen hun hele hebben en houden op internet gooien, en nu ook nog met foto's weblogs en de linken naar je hele vrienden/kennissenkring.

Oh en zo gesloten zijn die hyves profielen niet, een beetje handige dame of heer kan alsnog bij ieder profiel ;)

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

)()()sT

Vind ik ook. Het wordt ook weer zo'n welles-nietes verhaal op deze manier.
Het leuke aan hyves vind ik dat je eens oud-klasgenoten kan zoeken en eens effe zien hoe diegene er anno 2008 bijloopt  :evil:
Het blijft uiteindelijk wel weer bij: "heeee, hoe is het, en wat doe je tegenwoordig" en dat was het dan; hyves is dus een hype denk ik.

Er zijn inderdaad wel mensen die ziekelijk hun hele hebben en houwen op internet mikken, maar dat heb je op msn ook.

thuur

Citaat van: FGG op 30-01-2008 09:48:37
Citaat van: Claudia op 30-01-2008 09:44:14
Als jij je account alleen voor vrienden zichtbaar maakt, kan je heel gezellig babbelen met je vriendjes die niet bij je in de buurt wonen. :)

Zodat je een mailtje krijgt dat je een nieuwe 'krabbel' hebt en dan ga je kijken en lees je wat hij/zij te zeggen heeft.

Praktischer als je 't meteen in dat eerste mailtje zet, lijkt me. :eusa_doh:

En gewoon e-mailen dan?

Daarbij, mensen die je uit het oog verliest hebben je blijkbaar niets te bieden in je huidige leven (=wederzijds). Waarom zou je daar contact mee onderhouden?

Citaat van: Claudia op 30-01-2008 10:03:46
Je bepaalt zélf wat je wel en niet op je Hyve zet....en wie wat wél en niet mag zien.
Sommige mensen doen er wel erg paranoia over, hoor!

Ik vertrouw een ander systeem gewoonweg niet omdat in het verleden wel is gebleken hoe je privegegevens op straat kunnen vallen. De Telefoongids, Defensie en talloze kleine bedrijven met hun administratie. Niet altijd met opzet, niet altijd met kwade bedoelingen. Maar het gebeurt wel. Zeker een high profile site als Hyves zal ooit ten prooi vallen, als dat al niet gebeurd en verzwegen is. Kijk maar naar Microsoft Windows: "iedereen" klaagt over de vele updates maar vergeet dat alle inbraakpogingen die gedaan zijn wel verder worden dichtgetimmerd. Is Hyves ook zo goed getest?

Laten we het op een persoonlijke keuze houden :D

Enneuh..  wel lekker blijven Hyven he ;)

Gr 8)

elmarconi

Citaat van: thuur op 30-01-2008 10:47:08
Daarbij, mensen die je uit het oog verliest hebben je blijkbaar niets te bieden in je huidige leven (=wederzijds). Waarom zou je daar contact mee onderhouden?

Thuur verklaart het fenomeen reunie failliet...
--
Autogas Inside . . .

FGG

Citaat van: Claudia op 30-01-2008 10:03:46
Je bepaalt zélf wat je wel en niet op je Hyve zet....en wie wat wél en niet mag zien.
Sommige mensen doen er wel erg paranoia over, hoor!

En sommige mensen snappen het niet. Vorige week stonden er op de hyves-account (of hoe heet zoiets) van 1 van Ira's vriendinnen behoorlijk intieme dingen omdat ze even niet het onderscheid wist tussen een privebericht en zo'n krabbel.  :eusa_doh:
Lekker hoor! :eusa_silenced:

Citaat van: )()()sT op 30-01-2008 10:17:19
Het leuke aan hyves vind ik dat je eens oud-klasgenoten kan zoeken en eens effe zien hoe diegene er anno 2008 bijloopt  :evil:

En dan moet je net weten hoe ze zich hebben ingeschreven. Een ex-collega van me kon ik niet vinden. Niet vreemd want Marcel had zich op Hyves ingeschreven als Heino73. :eusa_wall: