Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Citaat van: BartusKN op 21-04-2008 16:56:01
Citaat van: Jeff op 21-04-2008 16:53:44
We maken der gewoon een meeting van, iemand een idee waneer en waar ongeveer?

Ik dacht zelf aan een mooie parkeerplaats waar we ook een hapje en drankje eventueel kunnen doen...  :eusa_think:

Overgaan in meeting topic ??  :eusa_whistle:

Goed idee :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Zo weer tijdje terug wat gepost.

heb nu een vraag, al in het onderdelen gevraagd topic geplaatst omtrent de volvo-huard (geloog I) sirene/hoorn.

Weet iemand het artikelnummer en/of de prijs van zo'n nieuwe sirene???

Jeff

Citaat van: BartusKN op 24-03-2008 21:45:28
Citaat van: Jeff op 24-03-2008 21:42:36
Mooie foto's man + hardstikke mooie wagen :)
Thanks Jeff, nog steeds geen mooie naam kunnen verzinnen :P

Schiet is op dan :P
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Zo tis weer tijd voor een update, helaas even zonder foto's.

wat heb ik gedaan:

Dakstrips geschuurd, voorzien van diversen lagen Motip Zink Alu grondverf (zilverkleurig). Daarna Héél veel lagen Motip Mat Zwart erover heen. Dit is 2 weken terug al gedaan ik was er behoorlijk lang mee bezig maar resultaat mag er wezen.

Vandaag heb ik mijn hoedenplank beetje gemollesteerd. Wist ik veel dat je 3de remlicht ook los kon halen dus had de hoedenplank beetje hardhandig eruit weten te krijgen.

Daarna heb ik de standaard gaten eruit gedremeld en na veel schroef en boor plezier heb ik er een tweetal mooie Caliber boxjes (13cm 2weg systeem) in geplaatst. Nu heb ik 6 speakers en 6 tweeters, en dikke subwoofer. Enkel alleen nog iets verzinnen om het rechthoekige opening af te dekken. Ga is kijken of ik zelf roostertjes kan fabriceren.

Resultaat is: Onwijs strak geluid rondom. Perfect precies wat ik miste.

ps. een nadeel was dat ik de wisselaar op de plek van de speaker had hangen nu heb ik deze op een zeer mooie, naar mijn mening, plek geplaatst. Namelijk onder de grote gastank. zo heeft hij rondom aarde en ligt zeer stevig. geen last van overslaande muziek dus geheel perfect.

Chris

Weer lekker gesleuteld Bartus ;D?

Ben wel benieuwd. Ik wil trouwens weleens een foto van die subwoofer zien. Die zit neem ik aan in je achterbak? Als dat zo is, heb je met een gastank en dat ding dan nog wel ruimte voor bagage? :eusa_think:

Ow, en trouwens... heb je al een naam? :evil:

BartusKN

Citaat van: Chris op 25-05-2008 12:40:30
Weer lekker gesleuteld Bartus ;D?

Ben wel benieuwd. Ik wil trouwens weleens een foto van die subwoofer zien. Die zit neem ik aan in je achterbak? Als dat zo is, heb je met een gastank en dat ding dan nog wel ruimte voor bagage? :eusa_think:

Ow, en trouwens... heb je al een naam? :evil:

gaat wel even foto voor je maken, nee heb toch me gastank achter mijn bank 70liter tank.(54echte liters) en mjah kan er nog makkelijk me moeder met boodschappen bij helpen met hele weekboodschappen :D

nee geen naam nog :(

Jeff

haha :) Weer druk bezig geweest zie ik, mooi man ben benieuwd naar weer wat mooie fototjes van je wagen, waneer kom je weer is na Dronten?  ;)

BartusKN

Citaat van: Jeff op 25-05-2008 19:11:42
haha :) Weer druk bezig geweest zie ik, mooi man ben benieuwd naar weer wat mooie fototjes van je wagen, waneer kom je weer is na Dronten?  ;)

Mjah het was nou niet echt lekker weer, en mijn salaris (+vakantiegeld naja nieuwe-computer-geld)  :eusa_dance: was nog niet binnen.

Kzal snel eens wat fototjes weer schieten en wellicht ook in dronten :P

Jeff

Citaat van: BartusKN op 25-05-2008 19:16:18
Citaat van: Jeff op 25-05-2008 19:11:42

Mjah het was nou niet echt lekker weer, en mijn salaris (+vakantiegeld naja nieuwe-computer-geld)  :eusa_dance: was nog niet binnen.

Kzal snel eens wat fototjes weer schieten en wellicht ook in dronten :P

Oke haha, we kijken wel even waneer we wat gaan schieten... Ik ben aankomend weekend namelijk niet thuis aangezien ik fotograaf ben op de landmachtdagen, maar niet aankomende donderdag maar die week erop ben ik t/m zondagavond vrij :) dus kijk maar ff

BartusKN

Zooo.

Gisteren avond mijn nieuwe radio + nieuwe speaker kabels + versterkers met succes aangesloten.
Na veel en lang hard werken is het toch gelukt. (zeker al hele week voorbereiden en gisteren 16uur er mee bezig geweest. Draden door deuren trekken, aansluiten en speakergaten goed isoleren etc etc)

wat een geluid NIET normaal. En moet nog afstellen ook wat een zuiverheid.

Goed vandaag lekker even wezen "cruisen" en fototjes schieten met paar vrienden 2 autos totaal. ik in me eigen en 2 vrienden in
zijn auto.

Kwamen op het idee om naar Kootwijk te gaan, van horen en zeggen was daar ook Mindhunters opgenomen en was een mooi gebouw.

Zelf hou ik wel van Sightseeing dus beviel mij prima.

Genoeg gekletst nu de plaatjes ;D

eenmaal aangekomen gelijk de camera warm schieten

en nu maar creatieve fototjes schieten, zoals Marco zegt sprekende foto's

Op de terugweg een mooie spot gevonden gelijk op de rem getrapt ;D

Maakte helaas geen schijn van kans zodra hij op zijn gas trapte zag je hem ook echt snel "weglopen"

De laatste maar naar mijn mening de mooiste:

Gaat nu gauw maar is een mac flurry halen :D

BartusKN

Oeps nog een hele mooie vergeten:

wepster

Citaat van: BartusKN op 01-06-2008 22:08:42

we hebben de 2de ivo gevonden ;D
die is echt mooi die fotois een mooie voor een avator ;D

BartusKN

Citaat van: wepster op 01-06-2008 22:33:53

Kvind Ivo zijn fotos ook ontzettend mooi. Maar ik speel meer met de Av stand (meer scherpte diepte in je foto, dit doet hij niet graag naar mijn mening)

Bedankt voor het compliment in iedergeval, vind het een groot compliment Wepster.

wepster

Citaat van: BartusKN op 01-06-2008 22:36:37

Kvind Ivo zijn fotos ook ontzettend mooi. Maar ik speel meer met de Av stand (meer scherpte diepte in je foto, dit doet hij niet graag naar mijn mening)

Bedankt voor het compliment in iedergeval, vind het een groot compliment Wepster.

geen dank wat mooi is mag gezegt worden en ja je ziet het ik heb de mijne al aangepast ;D;D

BartusKN

Citaat van: wepster op 01-06-2008 22:45:29
Citaat van: BartusKN op 01-06-2008 22:36:37

geen dank wat mooi is mag gezegt worden en ja je ziet het ik heb de mijne al aangepast ;D;D

Kan je beter deze nemen

ff snel gemaakt voor jou :D....... en andere indien vraag naar :P