Silversand Volvo 850 2.5i 20v 1995-03

Gestart door BartusKN, 16-09-2007 14:36:41

Vorige topic - Volgende topic

Jeff

Mooie foto's man + hardstikke mooie wagen :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

BartusKN

Citaat van: Jeff op 24-03-2008 21:42:36
Thanks Jeff, nog steeds geen mooie naam kunnen verzinnen :P

Chris

Citaat van: BartusKN op 24-03-2008 21:45:28
Citaat van: Jeff op 24-03-2008 21:42:36
Thanks Jeff, nog steeds geen mooie naam kunnen verzinnen :P

Harder nadenken :eusa_whistle:

BartusKN

Citaat van: Chris op 24-03-2008 21:46:10
haha dat zal het zijn Chris, een naam aan je schatje geven is niet makkelijk.

Vandaag, na die fotos, even sprintje gedaan met een Audi A4 station 1.9 TDI en ik op benzine in sportstand royaal warme motor. Hij was geen partij voor mij. Zijn tractioncontrol greep al in bij wegtrekken :P whahah en hij maar schakellen.

Methode

Wauw

Net je hele topic doorgenomen. Super wat je hebt gedaan. Vooral het verschil tussen dag 1 en nu.

Ben erg nieuwsgierig hoe je het hemeltje gaat aanpakken. Blijf je topic volgen en hoop je een keer Live te zien

Eighthundredandfiftyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

zum Schluß das übliche Tralala

Chris

Citaat van: BartusKN op 24-03-2008 21:52:53
Citaat van: Chris op 24-03-2008 21:46:10
haha dat zal het zijn Chris, een naam aan je schatje geven is niet makkelijk.

Vandaag, na die fotos, even sprintje gedaan met een Audi A4 station 1.9 TDI en ik op benzine in sportstand royaal warme motor. Hij was geen partij voor mij. Zijn tractioncontrol greep al in bij wegtrekken :P whahah en hij maar schakellen.

Mooi he, beetje sporten met andere auto's...

Laat je inspireren voor een naam! ;D

BartusKN

Citaat van: Methode op 24-03-2008 22:31:08
Wauw
Net je hele topic doorgenomen. Super wat je hebt gedaan. Vooral het verschil tussen dag 1 en nu.
Ben erg nieuwsgierig hoe je het hemeltje gaat aanpakken. Blijf je topic volgen en hoop je een keer Live te zien

Bedankt man.
Live zien zal zeker goed komen wellicht weer tijd voor een meeting'kje. Hemeltje is al gedaan maar bedoelde hiermee alleen de lampies vervangen en de gordel'indicatie'lampjes weer werkend krijgen. En daarnaast door mijn subwoofer trilde/resoneerde behoorlijk irritant dus heb daar ook geluiddempingsmat tussen gestopt/propt zoals ik ook in mijn deuren en koffer- klep en bak heb gedaan.

Citaat van: Chris op 24-03-2008 22:37:02
haha dat ... schakellen.

makkelijker gezegt dan gedaan :P hopelijk voor volgend weekend dat ik er een heb. ghehe heb wel al een naam gehad maar een of andere aap heeft hem gejat  :eusa_doh: Thor-5 maar toen bedacht ik mij dat ik geen T5 had  :evil: dus dat verzachtte de pijn weer.

Chris

Citaat van: BartusKN op 24-03-2008 22:42:28
Citaat van: Methode op 24-03-2008 22:31:08
Wauw

Bedankt man.
Live zien zal zeker goed komen wellicht weer tijd voor een meeting'kje. Hemeltje is al gedaan maar bedoelde hiermee alleen de lampies vervangen en de gordel'indicatie'lampjes weer werkend krijgen. En daarnaast door mijn subwoofer trilde/resoneerde behoorlijk irritant dus heb daar ook geluiddempingsmat tussen gestopt/propt zoals ik ook in mijn deuren en koffer- klep en bak heb gedaan.

Citaat van: Chris op 24-03-2008 22:37:02
haha dat ... schakellen.

makkelijker gezegt dan gedaan :P hopelijk voor volgend weekend dat ik er een heb. ghehe heb wel al een naam gehad maar een of andere aap heeft hem gejat  :eusa_doh: Thor-5 maar toen bedacht ik mij dat ik geen T5 had  :evil: dus dat verzachtte de pijn weer.

Bummer, that must be ;D

Wel goed bedacht van die aap :eusa_shifty:

Chris

BartusKN

Citaat van: Chris op 25-03-2008 20:16:03
En... ben je er al uit :eusa_whistle:?

week is nog neit om, wrijf het maar ff in :P

Chris

Citaat van: BartusKN op 25-03-2008 20:18:40
Citaat van: Chris op 25-03-2008 20:16:03
En... ben je er al uit :eusa_whistle:?

week is nog neit om, wrijf het maar ff in :P

Mijn naam is haas ::)

Ik heb dus al wel een naam :evil: ;D

BartusKN

Kzit even met het volgende, ik wil misschien dat wanneer je de deuren open doet dat de instapverlichting ook de bodem van de  ondergrond bij de pedalen verlicht, dus IN de auto. Dit dacht ik, door te lussen van de instapverlichting, en dan zo'n 30cm neon balkje geel of wit (of heel fout blauw of groen). Nogmaals dus deur open Bodem geheel verlicht enkel aan de voorkant.

Iemand die dit heeft of ervaring mee heeft ? op of aanmerkingen lemme know.

DopdeDouwer

Leuke foto's zijn het geworden. Je moet even wachten op een beetje fotogeniek weer en je schiet de mooiste kiekjes. top

Maar ik moet zeggen de auto zelf ziet er ook mooi uit. Zeker nu ik zie dat dit een topic is die ik in het begin wel volgde, maar uit het oog verloren was. Goed resultaat!
Vierkant Rules

BartusKN

Citaat van: DopdeDouwer op 27-03-2008 22:56:42
Leuke foto's zijn het geworden. Je moet even wachten op een beetje fotogeniek weer en je schiet de mooiste kiekjes. top

Maar ik moet zeggen de auto zelf ziet er ook mooi uit. Zeker nu ik zie dat dit een topic is die ik in het begin wel volgde, maar uit het oog verloren was. Goed resultaat!

Dank je wel. Nou, zaterdag gaat ik me nieuwe camera kopen/afhalen. en daarbij een leuke lens dus fotos gaan zeker komen :D Klik

BartusKN

Citaat van: BartusKN op 27-03-2008 23:00:59
Dank je wel. Nou, zaterdag gaat ik me nieuwe camera kopen/afhalen. en daarbij een leuke lens dus fotos gaan zeker komen :D Klik

En ik heb hem ! gelijk fototjes gemaakt moet nog een hoop leren van dSLR :)

Let niet op mijn haar, kapper is voor morgen al besproken.

deze foto is niet geheel gerezised.

Snel hopelijk meer mooie fotos maar moet ik wel mooie locaties vinden.