Wie is de smalste?

Gestart door thuur, 28-09-2007 15:47:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

BenC70ES

Wat is je profiel nog Thuur?  Met nieuwe banden heb je er waarschijnlijk nog nauwelijks last van...

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

thuur

Citaat van: BenC70ES op 30-09-2007 20:23:13
Wat is je profiel nog Thuur?  Met nieuwe banden heb je er waarschijnlijk nog nauwelijks last van...

Tussen de 3 en 4mm. Op sommige stukken wegen (vooral bij baanwissel) moet je het stuur echt goed vasthouden, want hij trekt dan echt fors naar/in de geulen.


Gr :-\

innocenti

@ Mehn
Sorry. Heb idd niet goed gelezen.

Freakybaby

Thuur,

Ik heb met conti sport 2 in maatje 215/45/17 goede ervaringen. Daarmee is ie bij mij mooi rustig geweest. Nu zijn ze echt op en gaat ie wel veel meer spoorzoeken (<2 mm  :-X )
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

thuur

Citaat van: thuur op 28-09-2007 15:47:17
Ik heb nu 215-45, maar door waterplassen zijn ze toch behoorlijk spoorzoekerig...

Of is er een fatsoenlijke band te krijgen die, ook in dit formaat, weinig last heeft van spoorvorming?


Ik vrees dat ik er op mag terugkomen.. Laatst voelde ik bij een baanwissel dat mijn rechterwiel wel heel erg het spoor in trok. Ook bij het remmen op hoge snelheid met een half jaar oude remklauwen voelde ik een trilling in het stuur.

Denk dat ik eerst maar eens de draagarmrubbers moet controleren :-\


Gr :eusa_think: