Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: Sbv op 14-01-2009 23:46:43
Nog een paar nachtjes slapen dan is het zover. Met wat mazzel voor het weekend toch?

Jep  :eusa_pray:

VolvoDeMio

Citaat van: elianmars op 14-01-2009 23:53:18
Citaat van: Sbv op 14-01-2009 23:46:43
Nog een paar nachtjes slapen dan is het zover. Met wat mazzel voor het weekend toch?

Jep  :eusa_pray:

Nou, slapen dan!

Welterusten!

:evil:

:eusa_silenced:


mitchelli

Het zou nog kunnen dat die grote bout van de krukas poelie niet goed heeft vast gezeten.Die moet namelijk nogal vast zitten. Maar zal dat allemaal gaan bekijken.Punt is dat hij weer lekker gaat roffelen deze week  :)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

S. Brouwer

Citaat van: Sbv op 14-01-2009 23:44:13
Misschien maar een aanhanger meenemen dan ? Minder spullen meenemen op vakantie ? Haal er eens 1 af en kijk dan hoe het staat op je eigen auto

Misschien kan je de R wel ombouwen naar aanhanger  :eusa_think:

GeertG

Het zou dus zomaar gewoon pech kunnen zijn.
Balen van de kosten maar compliment voor je hoe je redeneert en reageert aangaande hoe je het allemaal aanpakt en afhandeld Marcel  :eusa_clap:

En plan maar weer een ritje naar Engeland. Haal je naast de R nog een leuk projectje, haalt 'm ook uitelkaar en verkoopt de onderdelen zodat je je reparatie van nu weer terugverdient (hoewel de kosten belastingtechnisch nu natuurlijk via de zaak gaan)  :D

Succes en uurtjes aftellen tot je je roetmobiel weer hebt.
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

Sbv

Misschien dat we eens voor een C70 moeten gaan die is er nog niet.  ;D

Jorg Vseventy

Citaat van: mitchelli op 15-01-2009 03:01:06
Het zou nog kunnen dat die grote bout van de krukas poelie niet goed heeft vast gezeten.Die moet namelijk nogal vast zitten. Maar zal dat allemaal gaan bekijken.Punt is dat hij weer lekker gaat roffelen deze week  :)

Oei, de monteur van de roetmobiel zit om 03:01 uur nog op het forum, als dat maar geen invloed heeft op de reparatie....  ;)

mitchelli

Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

elianmars

Wat ik me nog afvraag, heb ik de boel verder gesloopt door de wagen proberen te starten, of waren de stoters in één klap al kapot?

M a r c

Dat had je toch niet voorkomen, iedereen probeert zijn wagen opnieuw te starten wanneer deze uitvalt.  Niemand die gelijk gaat duwen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

850newbie

Citaat van: M a r c op 15-01-2009 11:16:29
Dat had je toch niet voorkomen, iedereen probeert zijn wagen opnieuw te starten wanneer deze uitvalt.  Niemand die gelijk gaat duwen  ;D

De ANWB zou ook eerst proberen te starten.

darius

Citaat van: elianmars op 15-01-2009 10:45:31
Wat ik me nog afvraag, heb ik de boel verder gesloopt door de wagen proberen te starten, of waren de stoters in één klap al kapot?
Dat lijkt me gebeurt te zijn tijdens de rit, en niet tijdens het starten . De problemen lijken me onstaan tijdens het rijden waardoor de auto in de eerste plaats is uitgevallen.
No show, only go.

elianmars

#852
Zojuist weer Hooftman aan de telefoon gehad.

De bout van de krukaspoelie is los geraakt. Er ontbreekt ook een ring die er tussen hoort.
Volgens hun is het toch gebeurd bij de riemwissel, ik heb zelf geen idee of die poelie is los geweest voor de wissel.
De bout moet worden vastgezet op 370 nm. en dat is waarschijnlijk niet gebeurd.

Ik ben in ieder geval blij dat de oorzaak gevonden is. Kans op herhaling van dit gebeuren is straks nihil.

mitchelli

360nm....En poelie moet los voor riemwissel   ;)
Een gelukkig huwelijk noemt men in de psygilogie het Stockholm syndroom....

FGG

Citaat van: elianmars op 15-01-2009 12:31:35
Volgens hun is het toch gebeurd bij de riemwissel, ik heb zelf geen idee of die poelie is los geweest voor de wissel.
De bout moet worden vastgezet op 370 nm. en dat is waarschijnlijk niet gebeurd.

370Nm is echt heel behoorlijk vast.
WIe heeft de laatste riemwissel uitgevoerd? Is er iets te verhalen?

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: