Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

Vulk

En Marcel, al begonnen met het overbouwen van het interieur? :)

elianmars

Citaat van: Vulk op 24-01-2009 09:17:11
En Marcel, al begonnen met het overbouwen van het interieur? :)

Nee, nog niet ;D

Mijn vrouw moet vandaag werken en ik mag m'n jongens vermaken.
Ik zit nu met ze te ontbijten.

Straks maar kijken of ik ze mee kan krijgen naar de werkplaats :P     

Vulk

Met 6 handen is dat zeker tegen de middag geklaard. Succes!

elianmars

Citaat van: -D©©©L- op 24-01-2009 01:14:11
Citaat van: elianmars op 23-01-2009 21:44:52
Citaat van: arjenT5R op 23-01-2009 20:57:44
Citaat van: elianmars op 23-01-2009 18:55:35
ben ik naar de kaakchirurg geweest (met Roetmobiel!!).
;D wat hebben ze getrokken?  ;D


Er is niks getrokken. Een zenuwbehandeling die ooit niet goed is uitgevoerd, is nu afgemaakt. Via een gat dat in mijn kaak is geboord  :eusa_shifty:

Dat voelt letterlijk alsof je een flinke "klepstoter" gehad hebt. Sterkte.

Dank je. Vannacht slecht geslapen. Ik heb twee keer een pijnstiller moeten innemen. Ik hield het niet uit.
Nu gaat het wel beter, alleen voelt een  gedeelte van mijn kin nog  tintelig aan.

Rayman

Mooi dat je Diesel weer prima z'n werk doet marcel :).

Ga lekker met dat R-interieur bezig, en maak er een mooie V70 van. Ben erg benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.

;)
Dark Side of the Force is German

Vertigo

Citaat van: Rayman op 24-01-2009 09:36:26
Mooi dat je Diesel weer prima z'n werk doet marcel :).

Ga lekker met dat R-interieur bezig, en maak er een nog mooiere V70 van. Ben erg benieuwd hoe het eindresultaat zal zijn.

;)

+ ietsje aangepaste 1

Gewoon jouw jongens alvast de kneepjes van het vak leren marcel... Een interieur overzetten is een mooie 1e sleutel ervaring voor ze :P

elianmars

#1071
Nou, het zit weer lekker mee. Ik wilde het R interieur gaan plaatsen. Bijrijdersstoel er uit gehaald, R stoel in de wagen gezet. Wil ik de stekkers aansluiten. K*T! Oude aansluitingen. Airbagsysteem is anders  :eusa_wall:

Ik moet eens gaan nadenken wat te doen. Airbagsysteem ombouwen naar het oude uit de R, als dat al mogelijk zou zijn, of kijken of ik op de één of andere manier de airbags in de stoelen kan verwisselen.
Wordt dus nog een leuk projectje  :eusa_shifty:


Dan maar wat anders gedaan aan de wagen.

Dakrail aan de rechter kant verwijderd. Gootje goed schoongemaakt en in de wax gezet.



Clipjes van de strip gehaald (op 1 na, die moet vast blijven zitten) en op het dak gemonteerd. Omdat ze redelijk los zaten, heb ik er een stukje tape onder geplakt, zodat ze wat beter vast blijven zitten.
Daarna de strip op de clips gedrukt.




Toen ben ik even naar buiten gereden, om te zien wat ik nou mooier zou vinden. Met of zonder dakrail.







Nou, dat was duidelijk.....

Hier is het resultaat:






Ik heb altijd geroepen dat ik vind dat dakrails horen op een estate, maar toen ik het op de V70R zag, vond ik het veel sportiever staan zónder.

Waarschijnlijk bewaar ik de dakrails, dan kan ik ze toch eventueel weer monteren  :P

M a r c

Veel mooier zo zonder die handgrepen  :)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

innocenti

Hoi Marcel
Wordt in je V70 de airbag vanuit de auto aangestuurd? Deze schijn je mbt een weerstand te kunnen overbruggen zodat je geen foutmelding krijgt. Weet alleen de waarde niet? V70R stoel zit alleen een sensor in de stoel achter het bedieningspaneel (werkt mechanisch). Aansluitingen in de stoel zijn alleen voor de bediening en de verwarming.

Een bedrijf dat maatstoelen levert kan je misschien verder helpen met de airbag overbruggen.

elianmars

Citaat van: innocenti op 24-01-2009 15:36:14
Hoi Marcel
Wordt in je V70 de airbag vanuit de auto aangestuurd? Deze schijn je mbt een weerstand te kunnen overbruggen zodat je geen foutmelding krijgt. Weet alleen de waarde niet? V70R stoel zit alleen een sensor in de stoel achter het bedieningspaneel (werkt mechanisch). Aansluitingen in de stoel zijn alleen voor de bediening en de verwarming.

Een bedrijf dat maatstoelen levert kan je misschien verder helpen met de airbag overbruggen.

Ik denk dat ik inderdaad zo'n weerstand nodig heb om een foutmelding te voorkomen. Dan hoef ik verder geen rare fratsen uit te halen.

Ik ben even in Vadis aan het zoeken naar het functioneren van het systeem.

Vulk

Auto is inderdaad mooier zonder dakrails. Heb je nu ook minder last van windgeruis?

Ohja, er zit een kind opgesloten in uw wagen!

elianmars

Citaat van: Vulk op 24-01-2009 15:52:03
Ohja, er zit een kind opgesloten in uw wagen!

;D ;D

Ik had gezegd dat ik andere stoelen in de wagen ging zetten. Dat is dus niet gelukt. Toen ik de jongens weer in de wagen liet stappen, zei eentje: Oh, wat een mooie stoelen!  ;D ;D

pooh

Citaat van: elianmars op 24-01-2009 15:56:05
Citaat van: Vulk op 24-01-2009 15:52:03
Ohja, er zit een kind opgesloten in uw wagen!

;D ;D

Ik had gezegd dat ik andere stoelen in de wagen ging zetten. Dat is dus niet gelukt. Toen ik de jongens weer in de wagen liet stappen, zei eentje: Oh, wat een mooie stoelen!  ;D ;D
nou prima toch, niets meer aan doen dan ;D


Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

hathü

Citaat van: Vulk op 24-01-2009 15:52:03
Auto is inderdaad mooier zonder dakrails.

>:( :eusa_naughty:  smaken verschillen.

Vulk

Citaat van: hathu op 24-01-2009 16:12:27
Citaat van: Vulk op 24-01-2009 15:52:03
Auto is inderdaad mooier zonder dakrails.

>:( :eusa_naughty:  smaken verschillen.

Heeft de uwe dakrails? :)