Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

elianmars

Citaat van: MICHEL306 op 14-09-2009 10:12:26
een ei hoort er bij.... :eusa_whistle:

Maaruh, hoeist met de roffel dan? de mijne staat vandaag met de kap open voor een volledige distributie wissel, je weet wel...
zou in een dag klaar zijn dus ik neem een dagje vrij...(nacht dienst)

gr  M

Roetje gaat vrolijk verder. Nog geen startproblemen gehad *klopt af op hout*

Afgelopen weekend ging er weer een lampje branden en m'n hart sloeg al weer een paar slagen over. Het was gelukkig slechts het 'lampje-kapot'-lampje. Bij het eerst volgende tankstation een nieuw lampje voor het remlicht aangeschaft en er in gedraaid en het was weer over   :eusa_dance:

Ik moet nog steeds een reparatiesetje voor de achterklepbekleding regelen, maar dat gaat wel goed komen. Ik rijd nu zonder de bekleding. Ik vroeg me af waar het lichtschijnsel in de bagageruimte vandaan kwam. Was een vreemd gezicht in de achteruitkijkspiegel. Het schijnsel bleek van de kentekenplaatverlichting af te komen, die binnen ook vrolijk schijnt als de bekleding er af ligt  ;D

Vertigo

Citaat van: elianmars op 04-09-2009 23:28:00
Citaat van: Scooby Doo op 04-09-2009 23:15:12
Zo'n mooi weer en nog met de lichten op rijden.  :eusa_naughty:    :eusa_wall: :eusa_wall:

File is altijd R*K!  :eusa_sick:

???

Ik rijd altijd met de lichten aan. Dag en nacht. Veel veiliger.

En file is wel ruk, maar als ik er eenmaal in sta, wacht ik geduldig af. Ik ga niet continu van baan wisselen om misschien twee minuten eerder te zijn. Dat brengt alleen maar onrust.

Precies!

(Zulk mooi weer en dan) geen lichten aan... dat is pas :eusa_naughty:    :eusa_wall: :eusa_wall:

MICHEL306

Dat lampje heb ik ook hahahah, af en toe als ik rem flikkert ie ff op, dus er staat er een op t punt van kapot gaan, ik zit er trouwens aan te denken om die achterlichten te laten spuiten, dat heb ik ooit ook laten doen bij mijn corrado die waren rood gespoten  dan zie je dus eigelijk geen witte of oranje delen meer, ik denk dat dat wel mooi staat.maar das off toppic.......


gr  Michel

elianmars

Citaat van: MICHEL306 op 15-09-2009 10:59:09ik zit er trouwens aan te denken om die achterlichten te laten spuiten, dat heb ik ooit ook laten doen bij mijn corrado die waren rood gespoten  dan zie je dus eigelijk geen witte of oranje delen meer, ik denk dat dat wel mooi staat.maar das off toppic.......


gr  Michel

Ik dacht dat Turbo-Geek ook zijn achterlichten heeft gespoten. Misschien is daar nog een foto van te vinden, om te zien hoe het staat.

thuur

Citaat van: MICHEL306 op 15-09-2009 10:59:09
af en toe als ik rem flikkert ie ff op, dus er staat er een op t punt van kapot gaan

Das knap dat dat lampje dat weet..


Gr :eusa_eh:

elianmars

Citaat van: thuur op 15-09-2009 19:01:57
Citaat van: MICHEL306 op 15-09-2009 10:59:09
af en toe als ik rem flikkert ie ff op, dus er staat er een op t punt van kapot gaan

Das knap dat dat lampje dat weet..


Gr :eusa_eh:

Heb jij die lampjes nog niet dan? ;D



Vanavond wordt de auto uitgelezen. Een achterneef van me komt langs met uitleesapparatuur.

Ik ben benieuwd of er iets uit komt wat te maken kan hebben met het startprobleem.

elianmars

Geen foutcodes, dus het blijft nog een raadsel........

elianmars

#2032
Gisteren, of eigenlijk vannacht, eindelijk een setje frutsels, om de achterklepbekleding te kunnen monteren, besteld bij Estateservices. Ook maar een nieuw interieurfilter besteld. De huidige zal inmiddels ook zijn werk wel gedaan hebben.

Volgende week zaterdag gaan we met 10 kinderen op stap, waarvan er 6 bij mij in de auto moeten. Dan heb ik liever dat de achterklepbekleding er weer op zit, als er twee op het derde bankje zitten.

elianmars

De spullen van ES zijn binnen. Vanavond maar eens gaan knutselen.

elianmars

Citaat van: elianmars op 19-09-2009 18:04:23Ook maar een nieuw interieurfilter besteld. De huidige zal inmiddels ook zijn werk wel gedaan hebben.




Mwoa.............





Ik wilde even het filter vervangen, maar dat ging niet zo makkelijk als ik had gehoopt. Ik kreeg de paraffaan niet ver genoeg omhoog. De veerpootbrug zat in de weg, dus die heb ik eerst weg moeten halen.

De achterklepbekleding zit ook weer netjes vast. Ideaal, zo'n reparatiesetje.

Ook heb ik de afdekkap in de voetenruimte van de bijrijder losgehaald (moest eerst de binnenkant van het dashboardkastje los, zeker één van de verbeteringen  ::)), de kachelweerstand er uit gehaald en reiniger op de verdamper gespoten.
Ik kon op het eerste gezicht niet zien dat-ie er slecht uit ziet, maar goed, dat zegt niet alles over een eventuele lekkage. Nadat ik 'm een tijdje geleden heb gevuld doet de airco het nog steeds.

Ik kwam ook nog een handsfree set tegen onder het dashboard. Die heb ik maar voor zover mogelijk weggesloopt.

Sbv

Nu de R deurpanelen nog ?

elianmars

Die zitten er inderdaad nog steeds niet in....... :eusa_doh:

Jur


Jeff

Citaat van: elianmars op 23-09-2009 21:39:20
Die zitten er inderdaad nog steeds niet in....... :eusa_doh:

Moet je aankomend weekend dan maar is doen he, kan je vanaf volgende week heerlijk genieten van je R diesel ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

elianmars

Citaat van: Jeff op 23-09-2009 21:47:56
Citaat van: elianmars op 23-09-2009 21:39:20
Die zitten er inderdaad nog steeds niet in....... :eusa_doh:

Moet je aankomend weekend dan maar is doen he, kan je vanaf volgende week heerlijk genieten van je R diesel ;D

Komend weekend geen tijd. Misschien maar eens een keer volgende week 's avonds doen. Ze liggen al zo'n 8 maanden klaar.....  :eusa_shifty: