Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

Freakybaby

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 22:31:34
Citaat van: Freakybaby op 30-12-2009 22:28:34
Als je er een hebt, gooi ook effe een brandblussertje in de auto voor het geval het uiterste doem scenario met lekkende diesels een brandje zich voordoet. Dan ben je bij een beginnend brandje vaak snel klaar..

Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen, maar mocht het wel gebeuren, laat 'm dan maar affikken. Ben ik er gelijk vanaf.

Check dan je reisverzekering effe ;) En bel me of iemand anders verdomd snel deze berichten te verwijderen ;D

Dat kreng van mij mag het ook uit haar hoofd laten na de nieuwe remblokken nog iets te mekkeren te hebben... Gewoon effe doen waarvoor ontworpen enzo.

En toch meen ik het serieus, bel gerust mocht er wat mis zijn, dan heb je iig warme koffie. De rest is dan voor later.

Voor nu: Dat kreng van jou zal aan sporten wennen, en ervan genieten..... Na goede sex loopt ze ook 2 dagen "apart"  :evil:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

elianmars

Citaat van: Sbv op 30-12-2009 22:33:22

Anders kom ik jullie wel halen indien noodzakelijk.


Ik kan bijna een lijstje gaan maken met mensen die me, in geval van nood, willen komen ophalen. M'n pa heeft het ook al aangeboden  ;D

Ik zie 't allemaal wel, hoor. Aan de dieselvlekken onderin te zien lekt 't al langer.

Freakybaby

Citaat van: Marc O. op 30-12-2009 22:35:07
En daarbij, uitbranden of blussen met een poederblusser heeft hetzelfde effect: Auto is total loss.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Na blussen met een poederblusser kan je op je gemak de spullen uit de kofferbak halen.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Marc O.

Citaat van: Freakybaby op 30-12-2009 22:37:57
Citaat van: Marc O. op 30-12-2009 22:35:07
En daarbij, uitbranden of blussen met een poederblusser heeft hetzelfde effect: Auto is total loss.

Ben ik het niet helemaal mee eens. Na blussen met een poederblusser kan je op je gemak de spullen uit de kofferbak halen.

Jah, da's waar ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

RRRRR_Ramon

Pff balen Marcel. Maar misschien valt het mee en zit het aan de lagedruk kant van de pomp en is het een pakkinkje. Maar echt lekker op weg gaan doe je niet nee.  :eusa_pray:

Sterkte en geniet ondanks alles van jullie vakantie!  ;)

🇸🇪 Volvo FMX 6x6 460 Lastbil 🇸🇪
🇸🇪 Volvo V70 T4 AT Ocean Race Herrgårdsvagn 🇸🇪

)()()sT

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 22:31:34
Ik hoop niet dat het zo ver gaat komen, maar mocht het wel gebeuren, laat 'm dan maar affikken. Ben ik er gelijk vanaf.

Ach joh, dat kan zo geregeld worden  :eusa_whistle:

elianmars

Eigenlijk is het allemaal Sander z'n schuld. Die rook de diesel vanmorgen  >:(
















;D

Sbv

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 22:58:52
Eigenlijk is het allemaal Sander z'n schuld. Die rook de diesel vanmorgen  >:(



;D
en bedankt !!!
Volgende keer zal ik me er niet meer mee bemoeien, al loopt het eruit samen met de olie ik zal niets zeggen maar netjes zaagsel strooien  ;D

marcelV70R

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 20:33:26

Ik ben er ook bang voor, daarom hoop ik dat-ie het nog een paar dagen wil uithouden.

Ik ga er morgen gewoon mee weg. Mocht-ie er helemaal mee stoppen, dan heb ik het gehad met Roetmobiel en komt er wat anders  :eusa_snooty:

hé ik wou nog ff een paar maanden met de mijne rijden hoor!!
maar mocht het zover komen, praten kunnen we altijd!! ;)

ff zonder gekheid, mooi kloten allemaal voor je man!!
hoop dat je toch een fijn oud en nieuw hebt, en dat het meevalt!!

Marcel

V70 classic

Citaat van: reneetje op 30-12-2009 20:22:15
Het is net als met kiespijn , beter gaat het echt niet worden........ :-\


Door de hoge druk is een grotere lek echt niet uitgesloten , met alle risico´s van dien.......... :-\

Nu valt dat met die druk daar best wel mee hoor.
zal niet meer zijn dan een bar of 4.

Maar het kan genoeg zijn zie je wel  ??? .
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

jan piet

Citaat van: Freakybaby op 30-12-2009 22:28:34


Zal als JP terug is uit Parijs eens met hem overleggen of wij het verantwoord vinden om ons te laten chaufferen in een brandbaar roetmobiel ;D


freek, wat Marcel allemaal niet doet om onze hulp af te weren  :eusa_snooty:
nu heeft ie ineens weer een lekkage maar gaat er wel mee weg. Dat riekt toch  :eusa_think: ??? (wellicht naar diesel maar in iedergeval naaar roet! :evil:)

@ Marcel: mijnsherenland, Terlouw heb ík erg goede ervaringen mee, hebben alles los van die pomp dus kunnen losse onderdelen vervangen. Waarschijnlijk alleen een afdichting die slecht is, geloof niet in écht hoge druk, want dan blijft ie lekken, ook als hij warm is. Paar honderd bar hou je niet tegen...
sterkte er mee!
Gr,JP

MICHEL306

 :eusa_doh:  pech pech pech......toch een fijne vacantie gewenst en een super 2010.

gr M

elianmars

We zijn op weg!






Met twee verse brandblussers paraat ;D 

Sbv

Citaat van: elianmars op 31-12-2009 13:22:34
We zijn op weg!






Met twee verse brandblussers paraat ;D 
Goeie reis en we hopen dat we je niet snel spreken. Geniet van jullie weekend in de Ardennen

GeertG

Succes Marcel !
Komt allemaal wel goed........
Fijn vervolg van je vakantie
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)