Over Roetmobiel en meer.....

Gestart door elianmars, 04-10-2007 22:49:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jeff

Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Freakybaby

En hij heeft nog niet gebeld... Laten we hopen dat dat zo blijft  ;D
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

Taranis

Citaat van: elianmars op 30-12-2009 14:46:12
Ik ga morgen naar de Ardennen, of-ie nou lekt of niet.

;D :eusa_clap:

Geniet er van, goede reis!

elianmars

We hebben het zonder problemen gered, hoor! :)

Sbv

Citaat van: elianmars op 31-12-2009 19:04:51
We hebben het zonder problemen gered, hoor! :)
Mooi dat jullie goed aangekomen zijn.

Fijne avond en alvast een goed en storingsvrij 2010

razorx

Fijne vakantie toegewenst.

Ik zag dat één van je plaatjes naar Malmedy is vernoemd. Leuk oord. We hebben daar vaak een appartementje gehuurd. Net buiten het dorp is een oude boerderij verbouwd tot restaurant. Daar kan je heerlijk eten.

En een knallend nieuwjaar toegewenst. Nee niet je auto, doe moet gewoon een roffelend nieuwjaar hebben.
Gr.
Yits

elianmars

#2391
Zo. Even een wat langer berichtje. Ik krijg m'n Mobistar stick  nog niet werkend, dus heb het net even via de telefoon gedaan  :eusa_shhh:


Nu ben ik bezig met het Mobistar stickje van m'n pa.


Omdat ik het, toen we wegreden, niet helemaal vertrouwde, heb ik bij Halfords onderweg toch voor de zekerheid twee brandblussers gekocht.

Achteraf niet nodig, want na de reis heb ik even onder de motorkap gekeken. Helemaal droog rondom de pomp.
Het is dus echt zo dat als-ie warm is, hij (nog) niet lekt. Koud wel, want dat heb ik nog gecontroleerd voordat we wegreden.

Maar goed, toch een beetje geruststellend dat het erg lekt. Kan ik er in ieder geval nog mee rijden.

Onderweg nog een duwende en seindende Alfa zoek gereden, ondanks het alarm dat afging op de stoel naast mij  ;D


Iedereen voor straks een goed en veilig uiteinde en tot volgend jaar!


V70 classic

Citaat van: elianmars op 31-12-2009 21:37:38
Zo. Even een wat langer berichtje. Ik krijg m'n Mobistar stick  nog niet werkend, dus heb het net even via de telefoon gedaan  :eusa_shhh:


Nu ben ik bezig met het Mobistar stickje van m'n pa.


Omdat ik het, toen we wegreden, niet helemaal vertrouwde, heb ik bij Halfords onderweg toch voor de zekerheid twee brandblussers gekocht.

Achteraf niet nodig, want na de reis heb ik even onder de motorkap gekeken. Helemaal droog rondom de pomp.
Het is dus echt zo dat als-ie warm is, hij (nog) niet lekt. Koud wel, want dat heb ik nog gecontroleerd voordat we wegreden.

Maar goed, toch een beetje geruststellend dat het erg lekt. Kan ik er in ieder geval nog mee rijden.

Onderweg nog een duwende en seindende Alfa zoek gereden, ondanks het alarm dat afging op de stoel naast mij  ;D


Iedereen voor straks een goed en veilig uiteinde en tot volgend jaar!



Ik las hier gister dat sommige forummers hun auto voorzien van een electrische stoel, misschien iets voor jou  :eusa_think: .

en nog een goed en storingsvrij 2010 u allen.
Het gaat niet om de bestemming,maar de reis ernaar toe.

Relaxed

Citaat van: elianmars op 31-12-2009 21:37:38
ondanks het alarm dat afging op de stoel naast mij  ;D



Deze heb ik voor mijn vrouw geïnstalleerd. Let op: Werkt alleen als je een open dak hebt!  ;D

Fijne vakantie zonder panne!

elianmars

#2394
Ik heb weer aardig wat gereden met de wagen. Als-ie koud is, lekt het behoorlijk. Lijkt er op dat het wat erger is geworden.
Maar met warme motor/pomp blijft het nog droog.


Ik had net nog wel een geintje. Ik wilde gaan tanken, trek aan het hendeltje en.... niks...

Vorige week een nieuwe raamschakelaar in de deur geplaatst. Was (helaas) geen originele, maar een Scanpech.
Paste al niet lekker in het deurpaneel. Knopje om van binnenuit te vergrendelen doet vreemd. Zodra ik m'n vinger net boven het knopje houd, werkt 't al.
Blijkbaar houdt-ie wel af en toe de tankklep op slot.

Na een paar keer het knopje heen en weer rommelen werkte de vergrendeling van de tankklep weer wel, gelukkig.

Ik had al achter de binnenbekleding gevoeld, maar kon geen noodhendeltje vinden.
Zit dat er niet meer bij een X70, of heb ik 'm gewoon niet kunnen vinden?

Laserblue

Citaat van: elianmars op 02-01-2010 18:03:01
Ik heb weer aardig wat gereden met de wagen. Als-ie koud is, lekt het behoorlijk. Lijkt er op dat het wat erger is geworden.
Maar met warme motor/pomp blijft het nog droog.


Ik had net nog wel een geintje. Ik wilde gaan tanken, trek aan het hendeltje en.... niks...

Vorige week een nieuwe raamschakelaar in de deur geplaatst. Was (helaas) geen originele, maar een Scanpech.
Paste al niet lekker in het deurpaneel. Knopje om van binnenuit te vergrendelen doet vreemd. Zodra ik m'n vinger net boven het klopje houd, werkt 't al.
Blijkbaar houdt-ie wel af en toe de tankklep op slot.

Na een paar keer het knopje heen en weer rommelen werkte de vergrendeling van de tankklep weer wel, gelukkig.

Ik had al achter de binnenbekleding gevoeld, maar kon geen noodhendeltje vinden.
Zit dat er niet meer bij een X70, of heb ik 'm gewoon niet kunnen vinden?

achter de binnenbekleding zit nog een bekleding en die moet weg.
Dan moet je met je hand bijna ondersteboven tussen de schermen door richting je klepje waar je aan het palletje kunt trekken.

Moet ik sinds 2 weken ook doen  :eusa_doh:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

Citaat van: Laserblue op 02-01-2010 18:32:35
Citaat van: elianmars op 02-01-2010 18:03:01
Ik heb weer aardig wat gereden met de wagen. Als-ie koud is, lekt het behoorlijk. Lijkt er op dat het wat erger is geworden.
Maar met warme motor/pomp blijft het nog droog.


Ik had net nog wel een geintje. Ik wilde gaan tanken, trek aan het hendeltje en.... niks...

Vorige week een nieuwe raamschakelaar in de deur geplaatst. Was (helaas) geen originele, maar een Scanpech.
Paste al niet lekker in het deurpaneel. Knopje om van binnenuit te vergrendelen doet vreemd. Zodra ik m'n vinger net boven het klopje houd, werkt 't al.
Blijkbaar houdt-ie wel af en toe de tankklep op slot.

Na een paar keer het knopje heen en weer rommelen werkte de vergrendeling van de tankklep weer wel, gelukkig.

Ik had al achter de binnenbekleding gevoeld, maar kon geen noodhendeltje vinden.
Zit dat er niet meer bij een X70, of heb ik 'm gewoon niet kunnen vinden?

achter de binnenbekleding zit nog een bekleding en die moet weg.
Dan moet je met je hand bijna ondersteboven tussen de schermen door richting je klepje waar je aan het palletje kunt trekken.

Moet ik sinds 2 weken ook doen  :eusa_doh:
Kapotte motor ? of laat de schakelaar te wensen over ?

Laserblue

Citaat van: Sbv op 02-01-2010 18:45:43
Citaat van: Laserblue op 02-01-2010 18:32:35
Citaat van: elianmars op 02-01-2010 18:03:01
Ik heb weer aardig wat gereden met de wagen. Als-ie koud is, lekt het behoorlijk. Lijkt er op dat het wat erger is geworden.
Maar met warme motor/pomp blijft het nog droog.


Ik had net nog wel een geintje. Ik wilde gaan tanken, trek aan het hendeltje en.... niks...

Vorige week een nieuwe raamschakelaar in de deur geplaatst. Was (helaas) geen originele, maar een Scanpech.
Paste al niet lekker in het deurpaneel. Knopje om van binnenuit te vergrendelen doet vreemd. Zodra ik m'n vinger net boven het klopje houd, werkt 't al.
Blijkbaar houdt-ie wel af en toe de tankklep op slot.

Na een paar keer het knopje heen en weer rommelen werkte de vergrendeling van de tankklep weer wel, gelukkig.

Ik had al achter de binnenbekleding gevoeld, maar kon geen noodhendeltje vinden.
Zit dat er niet meer bij een X70, of heb ik 'm gewoon niet kunnen vinden?

achter de binnenbekleding zit nog een bekleding en die moet weg.
Dan moet je met je hand bijna ondersteboven tussen de schermen door richting je klepje waar je aan het palletje kunt trekken.

Moet ik sinds 2 weken ook doen  :eusa_doh:
Kapotte motor ? of laat de schakelaar te wensen over ?

schakelaar  ;)
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Sbv

Die heb ik niet voor je, motortje wel volgens mij

Taranis

Iedere keer dat ik zie dat Elianmars in dit topic gepost heeft, verwacht ik een post dat ie ergens in België gestrand is... :eusa_shifty: