Terug op het forum met een T-5R

Gestart door Amazon, 05-10-2007 19:17:11

Vorige topic - Volgende topic

whachamacollit

Ik kan je vertellen dat ik nooit, maar dan ook NOOIT achter een saab blijf rijden en ik zal zeker NOOIT mijn auto op welke gelegenheid dan ook, naast welke saab dan ook parkeren aangezien het mij niet uitmaakt of een heer of een lapzwans mijn auto beschadigd heeft en de kans op een beschadiging door een saabberijder inmiddels bijna mythische proporties heeft aangenomen. De afhandeling van de schade verloopt dan weer wel beter met een heer dan met een lapzwans, maar toch wens ik zo ver mogelijk verwijderd te blijven van het voormalig vliegende volkje!

"Is het sap het knijpen waard"

Amazon

Tja, d'r zitten niet voor niks lekkere dikke bumpers op. ;)

Maar vertel, wat is er gebeurd?

Ik heb met mijn Saabjes nog nooit iets geraakt. :angel:
Bigger and better!

whachamacollit

Tot nu toe hebben 3 bejaarde saabrijders het nodig gevonden om ipv hun eigen remmen de carosserie van mijn auto's te gebruiken om tot stilstand te komen. Vandaar Derk. Saab is mooi, maar nu direct de lucht in met die dingen!

Emiel

Citaat van: whachamacollit op 13-10-2007 23:59:33
Saab is mooi, maar nu direct de lucht in met die dingen!

Aero...Viggen...ziet Emiel een verband?

whachamacollit

Spin!

Citaat van: Amazon op 12-10-2007 22:57:52
CiteerAh...de Hennes T-5R

Gefeliciteerd, tis je dus toch gelukt...mooi! Laat ff weten als je em op gaat halen, dan ben je toch hier in de buurt ...zorg ik dat ik er ook ben   moet toch nog even wat regelen met meneer Hennes.

Mooie auto btw, heb em laatst nog even staan bewonderen toen ik er was.

Spin, help me even. Hebben we het over dezelfde auto??

Wellicht, ik neem aan dat de foto in je avator genomen is op de Pontanusstraat in Nijmegen, tenminste...ik herken de type woningen en straatklinkertjes en een CY zonder kenteken...typisch een Hennes foto.

Tenzij je gewoon 'een' foto genomen hebt...dan kan het zomaar een ander zijn.

www.vm-parts.nl

Eugene

Citaat van: Emiel op 14-10-2007 00:01:57
Citaat van: whachamacollit op 13-10-2007 23:59:33
Saab is mooi, maar nu direct de lucht in met die dingen!

Aero...Viggen...ziet Emiel een verband?

JC met vleugels ???  :eusa_think:

If it's not blown, it sucks...

R.Bijl

Citaat van: Amazon op 13-10-2007 22:28:10
Bedankt voor alle leuke reacties tot nu toe! Gister en vandaag wat aan het poetsen geweest, geen gekke dingen tegengekomen.

Ludo: Hij is gelukkig altijd geel geweest en voor 90% in de originele lak (niet verbleekt!). Het is een nederlander, dus 2.3. Er komt geen LPG in, deze is voor de heb. 8)

Robin: Een paar plaatjes van de Jag. Hij is van 1980 en heeft 57K Km gelopen. Nooit aan gelast!

http://www.saabforum.nl/albums/Jaguar-XJ6-1980/IMGP0531.jpg

http://www.saabforum.nl/albums/Jaguar-XJ6-1980/IMGP0530.jpg

ziet er strak uit hoor!mijn vader heeft een mark 2 uit 1965..... :D vandaar de interesse
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

Amazon

Citaat van: Spin! op 14-10-2007 00:20:34
Citaat van: Amazon op 12-10-2007 22:57:52
CiteerAh...de Hennes T-5R

Gefeliciteerd, tis je dus toch gelukt...mooi! Laat ff weten als je em op gaat halen, dan ben je toch hier in de buurt ...zorg ik dat ik er ook ben   moet toch nog even wat regelen met meneer Hennes.

Mooie auto btw, heb em laatst nog even staan bewonderen toen ik er was.

Spin, help me even. Hebben we het over dezelfde auto??

Wellicht, ik neem aan dat de foto in je avator genomen is op de Pontanusstraat in Nijmegen, tenminste...ik herken de type woningen en straatklinkertjes en een CY zonder kenteken...typisch een Hennes foto.

Tenzij je gewoon 'een' foto genomen hebt...dan kan het zomaar een ander zijn.

"t is inderdaad zomaar een fotootje. Ik had op dat moment zelf nog geen plaatjes. Ik zal hem even vervangen.
Bigger and better!

FGG

Fantastich mooie auto's, de CY en de Jag. Veel plezier met de CY.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

b0nkolok

Citaat van: Amazon op 13-10-2007 19:32:11
De 9-5 is een heerlijk auto! Dat staat voorop. Zeker op lange afstanden een erg comfortabele auto. Qua afwerking ook zeker niet verkeerd.

En je kunt de 2.0t al gemakkelijk naar 200PK en meer tunen. Ik reed op LPG en hoewel dat erg goedkoop is heeft het ook zeker nadelen. Bij de Saab lijkt de pomp nog sneller kapot te gaan dan normaal en injectoren vervangen is bij Saab een probleem, omdat die aan de onderkant van het spruitstuk zitten en dan ook nog eens aan de achterkant van het blok.

Ik heb nu voor dagelijks een A4 Avant TDI, ook lekker!

Machtig jongen, wees er trots en blij mee! Vooral als je er weinig mee rijdt zal je CY een uniek exemplaar blijven. Hij zal in waarde stijgen!
Ja, Saab, geen affectie met dat merk, maar hij is Zweeds gebleven, anders dan Volvo. De huidige Volvo's zijn 'aardig' maar niet Zweeds meer.

Audi maakt echter prachtvehikels, mee eens? Zag vandaag een S5 (??????????) langskomen. heb je daar meer vestrand van? Zag snel dat er een V8 in zat. Mooie 'coole' bak. De verleiding daar eens in te tuffen gaat niet zo gauw weg.

Hou je CY gaaf!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek

BenC70ES

Citaat van: b0nkolok op 13-03-2008 20:36:18
!
Ja, Saab, geen affectie met dat merk, maar hij is Zweeds gebleven, anders dan Volvo. De huidige Volvo's zijn 'aardig' maar niet Zweeds meer.

:o  Ze maken tegenwoordig zelfs Cadillacs in de 'Saab' fabriek in Zweden...  Om nog maar te zwijgen van een 9-2 of 9-7...   :-\

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Marc O.

Citaat van: BenC70ES op 13-03-2008 20:42:58
!

:o  Ze maken tegenwoordig zelfs Cadillacs in de 'Saab' fabriek in Zweden...  Om nog maar te zwijgen van een 9-2 of 9-7...   :-\

Inderdaad, en de Saabs komen tegenwoordig uit de Opelfabrieken in Duitsland. :eusa_think:
...The Nile isn't just a river in Africa...

b0nkolok

Citaat van: Marc O. op 13-03-2008 20:50:15
Citaat van: BenC70ES op 13-03-2008 20:42:58
!

:o  Ze maken tegenwoordig zelfs Cadillacs in de 'Saab' fabriek in Zweden...  Om nog maar te zwijgen van een 9-2 of 9-7...   :-\

Inderdaad, en de Saabs komen tegenwoordig uit de Opelfabrieken in Duitsland. :eusa_think:

Erg jammer! Vreselijk, dus geen Saab-affectie meer!
Jan, meer dan 35 jaar Volvo gek