Wie rijd er nu op winterwielen ?? 2007/2008

Gestart door @®-, 08-10-2007 13:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Freakybaby

Als de fout wel daar ligt en hij heeft dat geweten (omdat hij de auto de vorige winter in zijn bezit had) dan valt dat in duitsland onder oplichting. En de duitse politie is verplicht om door te rechercheren, dus die komen altijd aan de deur. Dat gaat wat anders dan het hier in NL gaat.

Ik verwacht eerder dat bij de handelaar meer of minder per ongeluk het verkeerde setje velgen achterin gegooid is. Het kan zijn dat de handelaar evt de door de duitse eigenaar geleverde lichtmetalen velgen verruild heeft voor goedkoper lichtmetaal of staal zodat hij daar nog wat op kon verdienen. Het kan ook gewoon zijn dat hij de velgen apart heeft gezet voor het schoonmaken vd auto etc en daarna per ongeluk de verkeerde set erin gegooid heeft.
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

viking_in_shorts

ik had nog zomerbandjes erop. Het is ten tijde van deze foto -5 :eusa_shifty:


Herminator

Ik heb ze er vanmiddag opgezet. Ik heb ze net weer ff goed kunnen testen op de veluwe  :eusa_dance:

irian paul

Hb ze er vanmiddag ook mar even opgezet.

de lichtmetalenvelgen schoongemaakt en opgeborgen
is wel beprimerend dat zwarte.

iemand 15" lichtmetaal over?  :D

MJH

Heb ze er vorige week al opgezet. Was ik best blij mee, daarnet in de natte sneeuw...
[tr][td]
[/td][td]Vroem...[/td][/tr][/table]

elmarconi

#215
Citaat van: irian paul op 22-11-2008 21:42:56
Heb ze er vanmiddag ook maar even opgezet.

Me too. Zwart staal met 1925/65/15 Dunlops. Momentsleutel van de zaak  ;) erbij, zo gepiept.

Alleen nog even wat andere problemen zien op te lossen...  :-\
--
Autogas Inside . . .

widebody

Moet nog een complete set halen. Vorige set is onder de Legacy turbo gebleven. Moet dus de poeplap op tafel gooien. :(

Maar ff morgen de grens over en in Aken eo ff vragen wat ze kosten Wl de nieuwe Dunlop SP Winter Sport 3D  eronder douwen.Komen als beste uit de test.

Dus nog even geduld. :P

Jorg Vseventy

De Vredestein wintracs en Snowtrac 2 zitten er al weer sinds begin november - 2500km onder. Dit jaar voor het eerst op argo´s ipv staal. Het ziet er een beetje uit als een V70 extra classic, vind het wel wat hebben, maar zou de perfo´s voor de zomer niet willen missen!

Freakybaby

Nu nog zwart staal met de winterbanden van eind vorig seizoen. Deze zijn mij niet zo goed bevallen omdat ze bij volgas gaan zwabberen. Maar dat was de gok ook toen ik ze koos. Remgedrag op nat en ijskoud wegdek is een stuk beter dan met de zomerbanden.

In de tuin liggen 4 lichtmetaaltjes en nieuwe fijne winterbandjes te wachten op montage, balanceren en onder de auto zetten. Denk dat ik dat in januari doe na vervangen van de voorveerpoten, aandrijfassen etc. Dan uitlijnen en daarna die verse set eronder (gelijktijdig met uitlijnen laten balanceren en plaatsen).
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

DirkT?

Sinds zaterdagochtend liggen de Pirelli's Snowsport 210 er weer onder.

ief

1 november moesten ze er onder en pas 15 april mogen ze er weer onder vandaan.
Leuker kunnen ze het hier niet maken...... :eusa_whistle:
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

elianmars

Morgen gaan de Perfo's er eindelijk onder  :eusa_dance:

ddh

de ouwe comet velgen met nieuw winter  ;Drubber liggen er weer onder dus ik kan de winter in

sandstone

Ik heb de Vredestein Snowtrac 3 er deze week ook onder laten zetten. Geen overbodige luxe afgelopen maandag! Rijdt prima. Alleen geen gezicht die lange chromen wielbouten op die zwarte stalen velgen! Erg lastig om aan 'normale' wielbouten (M12) te komen, dus mocht iemand nog 20 stuks hebben liggen.............

elianmars

Citaat van: elianmars op 25-11-2008 23:32:07
Morgen gaan de Perfo's er eindelijk onder  :eusa_dance:

Nou ja, iets later dan:





Ik vind de Comets toch mooier staan. Misschien volgend jaar maar eens kijken of ik een leuke set kan scoren.