Wie rijd er nu op winterwielen ?? 2007/2008

Gestart door @®-, 08-10-2007 13:42:20

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ief

Geef je ff een seintje als je de perfo's opruimt? ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

widebody

Yes!

Eindelijkis t er dan toch van gekomen ;)

Vanmiddag mijn nieuwe winterbanden, Dunlop winter sport 3D, eronder laten zetten. Zoals t weer hier is in t diepe zuiden geen overbodige luxe. Voelt een stuk veiliger.

En dat voor 500 Euri! kooppie toch? PFFFF.  Maarja, tis voor een goed doel metjemaar denken.

Mzzl

Marc

lzondervan

Ook ik heb sinds vandaag de winterbandjes er weer om liggen. Ga dan ook morgen avond naar Valthorens voor een weekje wintersport  :eusa_dance:

Gelijk me draagarmen en stabilisator stangetjes links en rechts voor laten vervangen... toch wel een stuk stiller!

Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995

Guido S70

Morgen gaan mijn winterbanden er onder. En dan maar hopen dat er zich geen verrassingen voordoen...

Taranis

Citaat van: Guido S70 op 04-12-2008 20:50:32
Morgen gaan mijn winterbanden er onder. En dan maar hopen dat er zich geen verrassingen voordoen...

Verrassingen? Banden van marsepein? Banden gevuld met pepernoten?

Guido S70

Hahahaha. Nee, ik had die wielen zo gekocht. Maar ik heb niet zoveel verstand van naafgaten en ET-waardes en zo. Dus voor hetzelfde geld had het niet gepast. Maar er was niets aan de hand, het rijdt uitstekend!

mevita

ikke, sinds deze week  ;D

2 dunlops m3 en 2 michelin alpins samen incl balanceren eropleggen voor 80€
tweedehands  :eusa_dance: zeer tevreden
met m,n zomerbanden erop waarvan voorste slecht deed m,n stuur raar kikje in bochten, spoorvorming,trillen nou met winterbanden alle problemen weg

Koots

De 850 rijdt sinds een maandje op de originele stalen velgen met Goodyear Ultragrip 7 winterbanden en een setje nieuwe, originele wieldoppen...


mehn

Ikke.

Ik heb gisteren 2 nieuwe zomerbanden laten monteren op de voorwielen. Eentje op een bestaande velg en eentje op een nieuwe die ik een tijdje geleden uit de US of A heb laten overkomen. Dit betekende dat ik 1 "oude" velg over had. Die heb ik gisteren dus eens goed schoon gemaakt en ik schrok toch wel een beetje van de winterrommel die erop zat.

Aangezien ik mijn zeldzame antraciete Columba velgen toch wel iets langer goed wil houden heb ik besloten toch ook nog maar 4 nieuwe winterbanden te gaan laten monteren op de grafiet Columba's.
Mijn bandenboer had nog Vredestein Wintracs liggen voor een leuke prijs, helaas wel H banden  :evil:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Daniel480




Voor het eerst echt lol gehad in de sneeuw, en de Vredestein Wintrac Xtreme getest.

Heele leuke band op sneeuw. Heel stabiel weggedrag, goeie grip.  Ook met 12 cm sneeuw wil de 850 nog vooruit

Het geeft zeker betere winterbanden, maar die hebben ook een "betere" prijs  :eusa_liar:

thuur


Freakybaby

Citaat van: thuur op 06-01-2009 17:17:20
Ik heb ze ook maar erop gelegd..


Gr :eusa_shifty:

Het hobbeltje voor je de weg op kan draaien was wel heel glad geworden ?  :eusa_whistle:
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

thuur

Dat is altijd glad. Zal niet de eerste keer zijn dat ik achteruit, terug de inrit in glij. Zelfs winterbanden beginnen niets tegen een ijsbaan.
De laatste keer dat ik heb gereden lag er nog geen sneeuw :eusa_shhh:

Donderdag wel een lange reis voor de boeg, vandaar.


Gr 8)

volvoTon

Toevallig vorige week vier 16"velgen net vredestein winter banden gekocht en ben er wel gelukkig mee gezien de sneeuwhoogten bij ons. :) :)

volvoton

KIM

Heb oudjaarsavond die prachtige 15" putdeksels onder de R gemonteerd...
Zal het laatste seizoen zijn; ik heb een setje titans gescoord voor mijn nieuwe winter setup. Rustig bandjes gaan zoeken en van de zomer grotere remmetjes monteren... :) :)