Richting aangeven zonder knipperen

Gestart door Adri, 21-06-2003 13:59:23

Vorige topic - Volgende topic

Adri

Zo af en toe probeer ik richting aan te geven, maar weigeren m'n lampjes te knipperen. Ze branden dan continue. Even de richtingaanwijzer uitzetten en weer aanzetten helpt soms.
Ik heb dit probleem al zo lang als ik de auto heb (1,5 jaar) en het gebeurt bij onder alle weersomstandigheden.

Relais niet helemaal fris?

Joris_Scholte

Je moest eens weten hoeveel Opel-rijders hier last van hebben! Altijd zonder richting minirotondes af en invoegen op de snelweg.  ;)

Nee, ff serieus. Denk idd dat je relais z'n beste tijd wel heeft gehad.

FelixB

Dacht laatst dat ik klaar was om een Mercedes te kopen:
Was zo relaxed dat ik 3x achter elkaar vergeten was te knipperen...

;D ;D ;D

Tot morgen!
855R & C70 T5 cabrio automaat

Marc 0101.001

... en na 1,5 jaar moet je dat nog laten maken?? Schaam je  ;)

Reitse

Foei toch Adri! Volgende keer parkeer je in de berm! ;) :)

Jan-t-H

Hallo Adri,

Is het allen je knipperlicht dat  dan blijft hangen of gaat dan ook je dimlicht niet aan. Dat probleem heb ik ook. Bij mij is het al een jaar zo ik ben er vorige week achter gekomen wat of het is het heeft te maken met het kontaktslot, wanneer je de auto start dan doet hij  het de ene keer wel en  de ander keer niet. Ik werd er gek van maar als je met het probleem naar de garage gaat dan weten ze het niet want dan werkt alles wel.  En daar bij ik heb al genoeg kosten gehad het laaste jaar.
Maar de oplossing op korte termijn is als je auto hebt gestart en je merkt aan je knipperlichten dat deze het niet doen dan moet je je sleutel een klein beetje terug draaien, als het goed is zie je je lampje van de TRACS gaat branden en hoor je de ABS in werking gaan en dan is het probleem tijdelijk opgelost.
Bij mij heb ik het probleem gekregen nadat mijn T5R terug is gekomen van diefstal, toen is alleen de de sleutelcilinder vervangen en niet het gehele kontaktslot.

Ik hoop dat je er wat mee kunt ik ga zelf binnen kort even bij de garage kijken of ze er wat aan kunnen doen.

Gr Jan t H

Adri

Tjonge, bedankt voor de reacties allemaal. Nog even voor de duidelijkheid: alles, maar dan ook alles werkt perfect aan mijn wagen. Alleen heeeeel af en toe wanneer ik richting aangeef gaan m'n lampjes gewoon branden ipv knipperen. Ik weet dat omdat ook de verklikkerlampjes op mijn dashboard  (de pijltjes bij de klokjes dus) continue branden. Vandaar dat ik dacht aan het relais.