iemand heeft spijt van zijn geintje...

Gestart door Dennis850, 10-10-2007 23:25:46

Vorige topic - Volgende topic

Racingbrick

Citaat van: JorritV70 op 11-10-2007 08:23:45
Ik weet het niet hoor maar het gaat hier over een paar wieldoppen waar hebben we het over :eusa_think:, en idd de gemiddelde nederlander (in een golf GTi of een opel GSI (sorry voor het stereotype denken :evil:)) zal idd zo denken maar mijn ervaring is dat er op een andere manier dingen opgelost kunnen worden, dmv humor (idd bv door zijn auto op as bokjes te zetten oid) en als je bang bent dat het van kwaad tot erger gaat zijn er andere oplossingen. Een van de reden dat ik trots ben om in een volvo te rijden is dat het naar mijn mening een "gentelmanscar" is In een volvo hoef je je er niet tussen te proppen en te snijden, je zit goed en als het een minuutje langer duurt is het alleen maar genot  ;D. Laten we die mentaliteit hoog houden :angel:. en ik denk dat je collegae meer lol hebben om de reactie die je nu geeft dan  als je rustig had gereageerd met "ach het is maar een auto en hij rijdt er niet minder om" dan was voor hun de lol er af geweest, voor mij zal als toeschouwende collegae nu pas de lol beginnen. Laat je niet zo kennen.

Succes er mee!

GRoet Jorrit

Eh, nu je het er over hebt, je ziet tegenwoordig weinig GTI'en GSI' meer rijden, die zijn wellicht niet meer door de APK gekomen.....

martin850

niet de meest verstandige reactie, maar als degene je al vaker heeft willen betrekken met klote geintjes, wel heel begrijpelijk. 

groeten martin

pooh

Je zou blij moeten zijn als iemand je verlost van wieldoppen...

Met alle respect, maar je bent echt niet goed snik als je met een bijl(tje) naar een auto gooit. Had je bij mij gerust mogen doen, had je nu bij Hathu op de afdeling rondgelopen.

Teken de petitie tegen het dodingsstation en de gemeenten in Cadiz!
Direct naar de petitie: www.petitiononline.com/perrera/petition.html

t5karel

Nog een echte bijl nodig :evil:.Zonder geinen hoor ,maare heb je echt met een bijl gegooid joh? ;D.Pittig kereltje dan,Als je m in de schedel had geraakt dan waren de gevolgen niet te overzien denk ik :eusa_think:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Wout309t

Volstrekt belachelijke actie Dennis, wat er ook voor voorgeschiedenis aan vastzit.  :-\
2011 V70 2.0T R-Design MT

Misha

Citaat van: pooh op 11-10-2007 12:32:24
..Je zou blij moeten zijn als iemand je verlost van wieldoppen...
;D

Niet al te slim, eigenlijk..
Als de dader je aansprakelijk gaat stellen voor de schade én de actie op zich ben je redelijk zuur...
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

de boekhouder

Ach wel nee ...........

In Nederland wordt je voor zo iets lulligs niet meer opgepakt. Daarvoor moet je wel wat ernstigers doen, zoals een agent uitschelden of de Koningin beledigen !

:eusa_wall:
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

)()()sT

Citaat van: Dennis850 op 10-10-2007 23:37:57
Uhm wieldoppen ja :eusa_shifty: Maar daar komt snel verandering in. Ik heb 16 inch gekocht van Joost.

Misschien een setje wielmoerbouten erbij?  :eusa_shifty:

;D

why-not

Beetje overdreven reactie om een paar wieldoppen :eusa_snooty:

maar je hebt wel een mooie avatar  ;)

Ludo

als er een auto gestolen of beschadigd word reageert iedereen hetzelfde als Dennis.
tenminste toch hier op het forum, nu gebeurd het eens zoals waar iedereen de mond over vol heeft, en word de persoon in kwestie afgeschilderd.  ::)

ik vind het een goeie actie.  :eusa_clap:
iedereen moet maar eens leren om van andermans eigendom af te blijven!.

Misha

Citaat van: Ludo op 11-10-2007 16:11:15
als er een auto gestolen of beschadigd word reageert iedereen hetzelfde als Dennis.
tenminste toch hier op het forum, nu gebeurd het eens zoals waar iedereen de mond over vol heeft, en word de persoon in kwestie afgeschilderd.  ::)

ik vind het een goeie actie.  :eusa_clap:
iedereen moet maar eens leren om van andermans eigendom af te blijven!.

Nee Ludo, da's in mijn geval zeker niet waar.

Boos ? Jazeker, maar met bijlen gaan gooien of fysiek geweld gebruiken ? Nooit. Niet voor mijn auto iig.
En al helemaal niet voor het lostrekken van een wieldop.

Als ze aan mijn kinderen komen wordt dat heel anders, dan ben ik zeker in staat tot moord.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Walter

Gedeeltelijk mee eens Ludo:

Ja, iedereen moet maar eens leren van een ander zijn spullen af te blijven.

Nee, de actie moet wel in verhouding staan. Door de wieldoppen te verwijderen maar wel te bewaren heeft Dennis geen schade. Nu zadelt hij de collega op met kosten en daar vind ik zeker een grens liggen.

Mogelijke tegenactie: zoals al geopperd auto met 1 voorwiel nèt van de grond, doet het altijd.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Diederick

ik snap uberhaupt niet dat hier een discussie over gevoerd word  :'(

dit vind ik persoonlijk typisch een geval van  JAMMER JOH !!!

blij dat het mijn auto niet was die geraakt werd door het bijltje

KoyBoy

Dennis gooide letterlijk het bijltje erbij neer!!!! ;D ;D ;D ;D

de boekhouder

Citaat van: VolvoMafia op 11-10-2007 16:18:54
Ja, iedereen moet maar eens leren van een ander zijn spullen af te blijven.
Nee, de actie moet wel in verhouding staan.

Misschien als de sancties eens een keer niet geheel in verhouding tot de overtreding zouden staan, gaan mensen eerst eens nadenken voor ze iets doen.

Ik zou niet met een bijl naar een ander gooien, maar helaas haalt aangifte doen ook weinig uit. Dus we gaan ons overal maar bij neer leggen ?

@ misha: als ze je kinderen wat aandoen, staat wat mij betreft alles wel ongeveer in verhouding !

Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)