iemand heeft spijt van zijn geintje...

Gestart door Dennis850, 10-10-2007 23:25:46

Vorige topic - Volgende topic

Dennis850

Ik heb de indruk dat niet iedereen achter mijn reactie staat... :)

Ik zal even reageren op een paar reacties om een aantal zaken terug in context te zetten. Of om uberhaupt in context te zetten omdat mijn verhaal misschien niet compleet is.

Citaat van: Vertigo op 11-10-2007 20:10:38
wtf?

Heel erg verstandig van je dennis dat je dit hier zo op het forum zet! Mocht die collega van je aangifte :police: doen wegens poging tot doodslag of zware mishandeling (die bijl had hem zomaar kunnen raken), dan staat hier het bewijs :eusa_wall:

Sorry, maar ik vind jouw reactie behoorlijk overtrokken. Een geintje moet kunnen, ook met een auto. Zolang je geen van beide schade oploopt.
Voorbeeld: Jouw overbuurman zet jouw auto klem (bewust als geintje), wat doe je dan? dan til je met een paar vrienden zijn auto op en je zet die op 4 kratjes. Vervolgens bel je de overbuurman op en vraag je aan hem of micra's (in dit geval) kunnen vliegen, want als je naar buiten kijkt zie je er toch echt 1. En na wat geouwehoer til je samen zijn auto weer van de kratjes af en doet vervolgens een paar biertjes samen ;)

Allereerst over een eventuele aangifte. Ik denk dat dat wel meevalt omdat ik ondanks deze actie reactie nog steeds normaal met betrokkene werk  ;D
Misschien moet ik dit topic eens uitprinten en laten lezen. Ik denk dat hij dubbel ligt. Ik hoor de reacties alweer; WTF!!!??? Volgens mij heb je overal wel een vorm van geintjes uithalen met collega's. Dat is bij ons ook.

Voor wat betreft mijn reactie.
Het bijltje was raak. Via de grond stuiterde hij tegen de onderzijde van de dorpel. Resultaat, goed geschrokken collega en een klein deukje in de onderzijde van de dorpel. We hebben er later samen naar gekeken en om gelachen. Het feit dat we erom gelachen hebben betekent niet dat er geen tegenactie van mij meer komt. :eusa_whistle: Dat hij nu kan wachten op een tegenactie, tja daar is hij uiteraard minder blij mee

Ik snap de reacties maar ik weet bij wie en ik denk ook dat als iemand anders een geintje zoals dit uithaalt dat mijn reactie dan meer in proportie zal staan :angel: ...maar nu niet...

Daarnaast ben ik nog steeds benieuwd hoe de meeste zullen reageren als het bij hun zelf gebeurt... Ook al zijn het (orginele) afgrijselijke wieldoppen.

Eehh Joost, als je nog slotbouten hebt, graag. ;D

denkweb

Gelukkig heb ik nog nooit met dit bijltje gehakt.... al ken ik wel wat voorbeelden van oa 'boedelscheiding'....

En als het toch om schades gaat... kennen we deze al?

R.Bijl

ik zie alleen maar rode kruisjes vandaag ;D
alleen de klank is zijn geld al dubbel en dwars waard.....

JoopS

Tja........

razorx

-D©©©L-

FGG

Ik heb ooit iemand mijn sleutels in vertrouwen gegeven in een sporthal omdat ik even moest douchen. Eenmaal terug van het douchen hadden ze m'n auto binnen gezet. Ik ben kwaad geworden op diegene die ik sleutels heb toevertrouwd, maar dat was 't dan ook. Geen bijlen gegooid of zo, dus, ja, ik weet hoe ik zou reageren.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Eugene

Citaat van: FGG op 11-10-2007 23:18:05
Geen bijlen gegooid of zo

Da's natuurlijk omdat er zo gauw geen bijl te vinden was in die sporthal ;)

If it's not blown, it sucks...

Freakybaby

Citaat van: FGG op 11-10-2007 23:18:05
Ik heb ooit iemand mijn sleutels in vertrouwen gegeven in een sporthal omdat ik even moest douchen. Eenmaal terug van het douchen hadden ze m'n auto binnen gezet. Ik ben kwaad geworden op diegene die ik sleutels heb toevertrouwd, maar dat was 't dan ook. Geen bijlen gegooid of zo, dus, ja, ik weet hoe ik zou reageren.

Dat zijn nou nog leuke geintjes.. mogen ze de deurtjes netjes open houden op weg naar buiten enzo..
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

The Saint

Sommigen hebben geen spijt van hun geintje. Die zijn dood. Omdat ze een pen gooiden...

Overigens las ik in de eerste post van Dennis dat hij er inmiddels alweer om kon lachen, dus vind ik veel reacties hier ook wel wat overdreven. En ik zou ook bepaald niet blij zijn als ze aan mijn auto komen. Voor de gemiddelde autorijder misschien niet zo erg, maar wij zijn wel liefhebbers..
No shirt no shoes, no pinball

Laserblue

Citaat van: The Saint op 12-10-2007 07:31:23
Sommigen hebben geen spijt van hun geintje. Die zijn dood. Omdat ze een pen gooiden...

Overigens las ik in de eerste post van Dennis dat hij er inmiddels alweer om kon lachen, dus vind ik veel reacties hier ook wel wat overdreven. En ik zou ook bepaald niet blij zijn als ze aan mijn auto komen. Voor de gemiddelde autorijder misschien niet zo erg, maar wij zijn wel liefhebbers..

Even buiten het feit dat Dennis er weer om kan lachen.. Daar gaat het naar mijn mening namelijk niet om.

Het is gewoon een onbezonnen actie om een bijl naar een collega te gooien, wat mij betreft reden voor aangifte en ontslag op staande voet als het 1 van mijn medewerkers was :eusa_snooty: (wat de reputatie of voorgeschiedenis ook is) 

Overigens zou ik ook vriendelijk lachen naar iemand met een bijl :eusa_whistle:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

GeertG

Ik vraag me nog steeds af wat iemand voor een werk doet wanneer je een bijltje (?) op je bureau hebt staan  :eusa_think:

Heb wel inmiddels geleerd om alles een beetje in proportie te zien en niet gelijk te (ver)oordelen.
Zou ook nooit om iets materialistisch tot een echt onbezonnen daad komen maar wanneer het gaat om kinderen dan sta ik inderdaad niet voor mezelf in  :evil:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)

JoopS

Afgelopen week verscheen het bericht in de pers, dat aan zinloos geweld vaak drank, drugs of geringe taalvaardigheid ten grondslag ligt  :eusa_shifty:
Tja........

DD

als je het bij mij geflikt had dan had ik nog wel een geintje voor je. Je hebt immers mijn eigendom beschadigd, dus je mocht even tekenen voor het betalen van het herstel daarvan. En vervolgens laat ik wegens kans op kleur verschil de complete wagen overspuiten.

wat nou als dat bijltje door de wielkast had meegekomen en een remleiding open had gereten? ben erg benieuwd hoe je had gevoeld als deze persoon bij een zebra pad zou moeten remmen en het pedaal op de bodem drukt zonder vaart te minderen.

Laserblue

Citaat van: DD op 12-10-2007 09:18:45
als je het bij mij geflikt had dan had ik nog wel een geintje voor je. Je hebt immers mijn eigendom beschadigd, dus je mocht even tekenen voor het betalen van het herstel daarvan. En vervolgens laat ik wegens kans op kleur verschil de complete wagen overspuiten.

wat nou als dat bijltje door de wielkast had meegekomen en een remleiding open had gereten? ben erg benieuwd hoe je had gevoeld als deze persoon bij een zebra pad zou moeten remmen en het pedaal op de bodem drukt zonder vaart te minderen.

of door het raam in z'n schedel had geplant  :eusa_doh:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*