iemand heeft spijt van zijn geintje...

Gestart door Dennis850, 10-10-2007 23:25:46

Vorige topic - Volgende topic

)()()sT

Citaat van: Dennis850 op 11-10-2007 21:47:45
Eehh Joost, als je nog slotbouten hebt, graag. ;D

Ik heb ze zelf ook nog steeds niet  :eusa_shhh:
Misschien zijn die wieldoppen wel iets voor mijn winterwielen  :evil:

Walter

geloof niet dat ik er ooit om zou kunnen alchen als mij dit geflikt wordt.

Wat voor sociale werkplaats werk jij dat men hier lacherig over doet? Hahahaah ik heb je auto beschadigd hahaaha geeft niets hoor Edgar, ik ga wel met de tram hahahaha

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Laserblue

Citaat van: )()()sT op 12-10-2007 09:35:25
Citaat van: Dennis850 op 11-10-2007 21:47:45
Eehh Joost, als je nog slotbouten hebt, graag. ;D

Ik heb ze zelf ook nog steeds niet  :eusa_shhh:
Misschien zijn die wieldoppen wel iets voor mijn winterwielen  :evil:

bijlvormige wielen :eusa_think:

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

Quota

Mijn taalkundige reactie zou geweest zijn: "heej klojo, je bent halverwege de klus gestopt, eerst nog even die mooie velgjes eronder zetten he?".

Ik bedoel, voor 10 euro bij de halfords haal je net zo lelijke wieldopen, indien je er op staat om in je wagen voor l*l te rijden (sorry, maar naar mijn bescheiden mening, moet er lichtmetaal onder de grotere volvo's, tenzij het om de winterbanden gaat...)

Beetje jammer dat je kiest voor een fysieke vergelding... Indien mij dit zou overkomen (is niet echt waarschijnlijk, ik blijf met mijn tengels van andermans spullen af), zou ik toch kiezen voor een andere behandeling... :eusa_whistle:

Ja, je mag kwaad worden, ja je magb ze verrot schelden, maar om direct met een bijltje te gaan lopen slingeren, dat doet mij vermoeden dat je wel héél primitief ingesteld bent.  :eusa_think:

Overigens, bedenk wel dat niemand zonder daar een aanleiding toe te hebben, je wieldoppen van je auto af zou halen, wellicht heb je zelf ook wel eens een "geintje" met die collega uitgehaald wat hij niet zo wist te waarderen?  :eusa_whistle:

"Meestal is alleen bij een quizz de eerste ingeving de juiste...."

hathü

En hoe is het nu met jouw en je collega is de strijdbijl al begraven. Misschien zouden jullie om nader tot elkaar te komen een poosje moeten gaan carpoolen.

FGG

Citaat van: hathu op 12-10-2007 11:44:59
En hoe is het nu met jouw en je collega is de strijdbijl al begraven. Misschien zouden jullie om nader tot elkaar te komen een poosje moeten gaan carpoolen.

Lastige keuze: in de schadebak van je collega of in een 850 zonder doppen? :eusa_think:

;D

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

hathü

Als je er in zit zie je er niks van.

Quota

Citaat van: FGG op 12-10-2007 11:48:03
Lastige keuze: in de schadebak van je collega of in een 850 zonder doppen? :eusa_think:

;D

Lijkt me juist makkelijker, liever in een 850  zonder wieldoppen, dan eentje met wieldoppen.....;)

The Saint

Wat zouden we toch allemaal heftig reageren op het bijltje, maar ondertussen veroordelen als iemand uit z'n dak gaat voor de wieldoppen...

Ik snap dat het niet vergelijkbaar is, maar ik kan wel iets meer meevoelen met Dennis.

The Saint, die al chagrijnig is als hij terugkomt bij z'n auto en iemand leunt er tegenaan (om maar es wat te noemen..)
No shirt no shoes, no pinball

FGG

Citaat van: The Saint op 12-10-2007 13:50:18
Wat zouden we toch allemaal heftig reageren op het bijltje, maar ondertussen veroordelen als iemand uit z'n dak gaat voor de wieldoppen...

Ik snap dat het niet vergelijkbaar is, maar ik kan wel iets meer meevoelen met Dennis.

The Saint, die al chagrijnig is als hij terugkomt bij z'n auto en iemand leunt er tegenaan (om maar es wat te noemen..)

Dat iemand kwaad wordt omdat een ander aan zijn bezittingen zit moedwillig of niet en wat voor bezit dan ook, a la, geen problemen mee. Dat deze persoon zich vervolgens laat verleiden tot agressieve handelingen is nu net 1 van de problemen waarmee we in dit land te kampen hebben. Tegenwoordig kan een lullige opmerking of handeling al een mes tussen je ribben opleveren. Een bijl gooien verschilt daar niet van.

Ludo

Citaat van: FGG op 12-10-2007 15:29:15
Dat iemand kwaad wordt omdat een ander aan zijn bezittingen zit moedwillig of niet en wat voor bezit dan ook, a la, geen problemen mee. Dat deze persoon zich vervolgens laat verleiden tot agressieve handelingen is nu net 1 van de problemen waarmee we in dit land te kampen hebben.

tja, hoe zou dat dan weer komen?.
als het rechtssysteem er al niets aan doet....

FGG

Citaat van: Ludo op 12-10-2007 15:52:39
Dat iemand kwaad wordt omdat een ander aan zijn bezittingen zit moedwillig of niet en wat voor bezit dan ook, a la, geen problemen mee. Dat deze persoon zich vervolgens laat verleiden tot agressieve handelingen is nu net 1 van de problemen waarmee we in dit land te kampen hebben.

Wat bedoel je daarmee? Dus als ik op straat iets tegen iemand zeg omdat ie bijvoorbeeld een fiets molt en ik moet mijn opmerking bekopen met een mes in m'n lijf, waar had dan volgens jou het rechtsysteem moeten ingrijpen?

Ludo

Citaat van: FGG op 12-10-2007 15:54:23

Wat bedoel je daarmee? Dus als ik op straat iets tegen iemand zeg omdat ie bijvoorbeeld een fiets molt en ik moet mijn opmerking bekopen met een mes in m'n lijf, waar had dan volgens jou het rechtsysteem moeten ingrijpen?

ja en nee.
je moet geen opmerking geven als je zoiets ziet, maar meteen die kerel een lel geven of onder een auto doortrekken!.  ;D
;)

Ludo

ik bedoel maar, als je bv zoiets ziet, en je geeft het aan, word er niets mee gedaan.
het volk neemt dan automatisch het recht in eigen handen.

FGG

Citaat van: Ludo op 12-10-2007 16:02:44
Citaat van: FGG op 12-10-2007 15:54:23

ja en nee.
je moet geen opmerking geven als je zoiets ziet, maar meteen die kerel een lel geven of onder een auto doortrekken!.  ;D
;)

Of een bijltje gooien?