WAT MOET IK DOEN???

Gestart door 850 T5 Freak, 13-10-2007 17:47:38

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ronbroek


854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

BenC70ES

Citaat van: Johann op 13-10-2007 20:44:58
De nichtrijder...  ;D ;D

Zei de witte Chick30 rijder  :-*




Ik vind wel dat Remond een sterk punt heeft, maar als je em zowieso binnen 2jaar al wilt en financieel levert het geen problemn op dan kan je het doen. Choise is yours!

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Rayman

#32
Citaat van: Duell op 13-10-2007 20:46:41
Citaat van: M a r c op 13-10-2007 20:07:32
en nooit een 2.5T nemen... uiteindelijk wil je dan toch weer een T5  :)

Ik wil me hier graag bij aansluiten.  :)


Oeh...Had ik even overheen gelezen.

Hier kan ik me niet in vinden.

De 2.5T vind ik een prima motor; niet iedereen gaat voor power (pas op). Ik heb meermalen met zo'n 2.5T mogen sturen en dat rijdt gewoon super; lekker koppel, heerlijk smeuig. Past prima bij het karakter van een C70.
Dark Side of the Force is German

850 T5 Freak

deze reacties had ik uiteraard wel verwacht. maar goed het feit dat ik geen airco heb speelt ook een rol  ;) en aangezien deze erg foute C70 technisch echt goed is en echt geen drol kost voor mij vind ik het wel interessant. jullie weten denk nog wel hoe mijn 850 een jaar geleden eruit zag (zag er niet uit dus) en die zit er nu ook ruig uit en dat gaat me als het door gaat met deze C70 ook lukken  :) maar goed ik ben er zelf ook nog niet uit  :P ik krijg spijt als ik de 850 weg doe en als ik deze laat gaan zegt mijn (auto) hart.
Volvo 850 T5-R - Volvo XC90 V8 AWD - Yamaha YZF R6 Replica

Ties

#34
Hmmmm  :eusa_think:
't ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoeveel je moet neerleggen voor die auto... Maar als je 't mij vraagt.. Je hebt nu een auto die helemaal (of bijna) naar jouw wensen is en dan heb je een auto die dat nog lang niet is. Ook weet je nu precies wat je aan je auto hebt en dan is het altijd maar een gokje. Ik weet niet of dat wel zo'n goede basis is om vanuit te gaan.
Aan de andere kant.. soms moet je niet te lang nadenken en risico's nemen, kijken hoe 't gaat bevallen. Ik denk dat als je er fatsoenlijke velgen onderlegt en die lijsten weer in de goede kleur hebt, dat je er dan ook zo weer vanaf bent. (mocht je dat uiteindelijk willen)
Ik denk wel dat de auto potentieel heeft, maar mooie C70's zijn er genoeg.
Moeilijk man..

Eugene

Fijn de 850 houden....

If it's not blown, it sucks...

Volvo Felipe

Hey Dave,

Ik heb een C70 gehad, en als ik mag kiezen tussen jou mooie T5 of C70 2.5T dan zou ik wel weten ik zou voor de 850 T5 gaan.
In deze situatie kan ik niet voor je kiezen.

;)

kyro

Citaat van: 850 T5 Freak op 13-10-2007 20:59:08
en aangezien deze erg foute C70 technisch echt goed is en echt geen drol kost

ik krijg spijt als ik de 850 weg doe en als ik deze laat gaan zegt mijn (auto) hart.

denk beetje te proeven, dat je toch wel 'n voorkeur hebt !!
de C70 heb je eigenlijk wel zin in he :)
maar je bent ook in bezit van 'n mooie 850 !!

denk dat de meterl nipt naar de C70 door gaat slaan :eusa_think: :)

Sbv

Dave,

Als het je wat lijkt en je hebt er zin in gewoon doen.

Voor je 850 is nog wel een liefhebber te vinden.

face.flava

De C70 is inderdaad een zeer mooie wagen met zeer sexy lijnen, I LOVE IT!!! Ook rijden er niet zo veel, vaak zie je hoofden draaien.
De dingen die er nu aan gedaan zijn, ontsieren hem enorm. Het ziet er "trashy" uit en die velgen..... :eusa_sick:.
Spuiten van die strips en spiegels, gaten van de spoiler wegwerken en spuiten gaat wat kosten. Iemand zei het al, misschien een andere C70. Als je dat doet raad ik je een T5 aan.
Ik heb de mijne nu al iets langer dan een jaar, geen moment spijt. Wel zou ik spijt hebben als in een 2.5t genomen had.
Uiteindelijk is het jouw keuze, wij kennen jouw smaak niet. Kijk anders ook even rond, een nette C70 begint zo rond de 13.000 (dacht ik zo). Goedkoop kan duurkoop worden. Succes met je keuze, ik hoop dat het op een mooie C70 valt.  ;D

Autogek

Geen twijfel aan: 850.
244 DL > 244 GL aut. > 855 GLE > 855R automatic > 855 GLE > 854 GLT 1992 > 244 DL, en dan nog iets Frans op diesel.

TTT242

#41
Iedereen zit hier te zeggen dat je van een 2.5T spijt gaat hebben ipv een T5. Wel ik kan je zeggen dat een standaard 2.5T zeker zoveel plezier geeft dan een T5. Een 2.5T heeft in laag toerental zo'n geweldige koppel. Dat mis ik met m'n V70N T5. Daarom dat ik 'm ook wat ga laten aanpassen. Een lagedrukturbo is ongekend en daarom ook onbemind  ;), maar kenners weten wel beter. Let wel; ik spreek hier over een standaard model, niet over gechipte en  met andere turbo, downpipe en uitlaat toestanden. Voor tuning neem je beter een T5. Voila, dat is wat ik er van denk. Maar ik zou de 850 houden...het geld dat je er extra in hebt gestoken ben je kwijt. Bij verkoop zijn die gemodificeerde opties weinig tot niets waard, ook al is dat niet altijd zo.
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

face.flava

Citaat van: TTT242 op 13-10-2007 23:19:24
het geld dat je er extra in hebt gestoken ben je kwijt. Bij verkoop zijn die gemodificeerde opties weinig tot niets waard, ook al is dat niet altijd zo.

Dat stukje klopt helemaal.

TTT242

Citaat van: face.flava op 13-10-2007 23:25:16
Citaat van: TTT242 op 13-10-2007 23:19:24
het geld dat je er extra in hebt gestoken ben je kwijt. Bij verkoop zijn die gemodificeerde opties weinig tot niets waard, ook al is dat niet altijd zo.
Dat stukje klopt helemaal.

De rest ook ;)
V70 Classic 2.5T LPT LPI  >>> V70N T5 Lpi Black Sapphire

whachamacollit


"Is het sap het knijpen waard"