Even voorstellen: bijna Volvo 850 bezitters

Gestart door MenzoChantal, 14-10-2007 12:38:00

Vorige topic - Volgende topic

de boekhouder

Ik zou ook een 10v proberen; het verschil kon - afhankelijk van je rijstijl - wel eens meevallen.
Zo heb je wat meer keus.

(niet dat ik specifiek naar een 10v heb gezocht, een 20v had zeker ook gemogen, maar ik heb m'n huidige 850 er niet om laten staan)
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Frenz

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 13:58:36
Citaat van: Frenz op 15-10-2007 23:29:05
Mss heb je hier wat aan: 20V op LPG met bijna 333K op de klok (waarvan de laatste 7000 van mij, zonder noemenswaardige problemen)

Het is veel vaker gezegd, hoge km-standen geen probleem voor welk type 850 dan ook, mits goed onderhouden

Welke uitvoering? Kun je me specs mailen?

Ik bedoelde als voorbeeld, mijn auto gaat binnenkort voor een grote beurt & APK. Je mag de uitvoering best weten, hoor ;): 850 GLT 20V, Automaat, cruise control, ECC, vol leer, LPG (netto 55 ltr tank) elektr ramen vóór, LM velgen (Cetus), Radio met blue tooth car kit

Ik ken de onderhoudshistorie namelijk helemaal niet (was de prijs ook naar: € 2500)

Het plan is om de auto goed door de keuring te krijgen, o.a. nwe voorruit door barst, de winter mee door te komen en dan ga ik voor een V70 XC of een AWD (of toch een R)

en wat betreft die tegenvallende prestatie van de 20V, automaat in "S" en dan boven de 3500 toeren, daar wordt het pas leuk

MenzoChantal

En zoiets zoeken wij
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Frenz

Tot nu toe hoor je mij ook niet klagen, maar wacht ff tot de auto nagekeken is, veel drama verwacht ik overigens niet, één keer begon het automaat pijltje te knipperen, maar met behulp van de info op deesch onvolprezen forum (uitlezen OBD I) werd dat opgelost...

oh ja, bj = '94

<--

Steggen

Heb zelden zo zitten lachen bij het lezen van een thread als nu!  :eusa_clap: Wat een amuzement ;D

hpkevertje

Hey Menzo & Chantal,
Nu moeten jullie zeker een 850 kopen!!
Dan is ons vermaak voor de komende tijd gewaarborgd.  ;D
Succes ermee en gr. van Hans.  ;D ;D ;D

MenzoChantal

Citaat van: Steggen op 16-10-2007 16:24:47
Heb zelden zo zitten lachen bij het lezen van een thread als nu!  :eusa_clap: Wat een amuzement ;D

We zijn anders bloed serieus... En wat betreft die 850 kopen... We zoeken ons rot!

Ludo

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 17:25:37
Citaat van: Steggen op 16-10-2007 16:24:47

We zijn anders bloed serieus... En wat betreft die 850 kopen... We zoeken ons rot!

nou, op een ganse dag had ik anders Nederland toch al leeggekocht....

:evil:

MenzoChantal

Ja.. Maar je weet onze wensen:

Estate
Goede (technische) staat
2.5 20V LPG G3 (liefst Vialle LPi)
of 2.5 TDI

Automaat
Cruise Controle
ECC
Board computer

Enneuh.. geen prijzen van 7950.... Daar worden we niet vrolijk van..

)()()sT

Ik heb een hele mooie...

Alleen tis een handbak   ;D

t5karel

Ik heb een automaat,maar zuipt 1 op 7, ron 98 :evil:.Alleen hij,s zo geel die kar ;D.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

MenzoChantal

Citaat van: )()()sT op 16-10-2007 19:38:58
Ik heb een hele mooie...

Alleen tis een handbak   ;D

Er zijn hier wel meer mooie.. maar is ie ook te koop?

Claudia

Snap eigenlijk niet wat het probleem is...

Staan (alleen al op Marktplaats) genoeg 850's voor minder dan 3000,- te wachten op een nieuw baasje.
Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

)()()sT

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 20:09:41
Citaat van: )()()sT op 16-10-2007 19:38:58
Ik heb een hele mooie...

Alleen tis een handbak   ;D

Er zijn hier wel meer mooie.. maar is ie ook te koop?

Eventueel ja ;)

MenzoChantal

Er staan er veel op marktplaats maar niet met G3 of de andere wensen.... En we willen nu eens geen consessies doen..