Even voorstellen: bijna Volvo 850 bezitters

Gestart door MenzoChantal, 14-10-2007 12:38:00

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Misha

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 23:19:35
Er staan er veel op marktplaats maar niet met G3 of de andere wensen.... En we willen nu eens geen consessies doen..
geen concessies doen = hoofdprijs betalen.
:eusa_whistle:
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

-D©©©L-

Citaat van: MenzoChantal op 16-10-2007 23:19:35
Er staan er veel op marktplaats maar niet met G3 of de andere wensen.... En we willen nu eens geen consessies doen..

Dan gewoon een nette bezine kopen en zelf G3 laten inbouwen. Omdat lpg inbouw in belgie goedkoper is, kan je een begische auto overwegen, daar verse lpg laten inbouwen en hier bij import op G3 laten zetten.

Snellebaksteen

Welnee, gewoon even geduld hebben. Ik ben ook een maand of twee opzoek geweest naar een estate op G3 met werkende airco en niet al te veel achterstallig onderhoud. Vooral door mijn budget (max 3500) was het best even zoeken.
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MenzoChantal

Wens om CC te hebben laten we al vervallen. Ik heb net op dit forum ontdekt dat het relatief simpel is om dit zelf in te bouwen. En ben best handig moet ik zeggen. Die 125 euro is dan al snel goed besteed.

Dat idee over een Belgische 850 staat me wel aan. Heeft iemand een idee wat de prijzen daar zijn en hoeveel bpm je hier nog moet afdragen? En hebben jullie goede tips voor belgische verkoopsites?

Ik ga nog even speuren of een BC ook achteraf in te bouwen is *verder speurt*

Tnx voor alle hulp zover
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

MenzoChantal

Citaat van: Snellebaksteen op 16-10-2007 23:37:19
Welnee, gewoon even geduld hebben. Ik ben ook een maand of twee opzoek geweest naar een estate op G3 met werkende airco en niet al te veel achterstallig onderhoud. Vooral door mijn budget (max 3500) was het best even zoeken.

Ja..en we hebben soorgelijk budget. Een en ander afhankelijk van de staat van de auto. Maar meer dan 6000 euro voor een 2.5 20V G3 of TDI Estate vinden wij erg veel geld. Zeker als deze al meer dan 350.000km hebben gelopen.
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!


-D©©©L-

Citaat van: Paco op 16-10-2007 23:48:45

een mooie 850, en voor die prijs mag je de lat best wat minder hoog leggen; geen bc en geen automaat... maar wat wil je voor die prijs  :D

http://auto.marktplaats.nl/volvo/121463799-volvo-850-850-gle-2-5i-estate-lpg-airco-inruil-mogelijk.html




een normale link leest makkelijker...

hpkevertje

#52
Ik vind inderdaad ook dat jullie teveel haast hebben.
Haastige spoed is..... krijg je spijt van.  :eusa_wall:  
Er is genoeg te koop. :)
Een Estate met G3 en niet zoveel km's is er volgens mij niet.
Ik heb in april ook € 6000,- betaald (163.000 km, b.j. 1996) en toen moest er nog een G3 in van € 2000,-. Bevalt overigens gigantisch goed.  ;D
Dat zijn de prijzen!!
En voor minder kan ook maar dan zijn ze ouder en meer km's.
Wees realist en heb geduld!!  :eusa_whistle:
Succes,
Gr. Hans.

Snellebaksteen

Wat ik zeg. Je moet geduld hebben, en als er 1 naar je wens voorbij komt moet je snel reageren. Die van mij heeft slechts 1 dag te koop gestaan ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

MenzoChantal

#54
Precies..geduld is een schone zaak.. Maar heb dus gisteren in een 2.5 20V automaat (sedan) op LPi gereden.. En ik ben nog steeds onder de indruk van het comfort...

En 6000 voor een Estate met 160.000km? Ik vind dat persoonlijk veel geld. (En die km-stand.. dat riekt naar voornamelijk korte stukjes..) Maar dit is gebasseerd op eerdere ervaringen met auto's. Ook weinig km, goede gas installatie (minder dan 2 ton) en toch 30.000 km later hoge onkosten. (1 x motor stuk gelopen) Dan hebben we liever een auto met meer km's en dus goedkoper en lepelen we er later zelf wel een andere motor in.
Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Snellebaksteen

Ik heb de mijne met 319.000 gekocht.... staat nu op 380+ en draait als een zonnetje. Originele lpg verdamper g3 instalatie, rijdt netjes tussen de 1:8 (dan rij ik) en de 1:10 (dan rijdt mijn vrouw). Onderhoud doe ik voor het grootste deel zelf, dan is 850 rijden best voordelig hoor!
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

beb

ik heb net een 850 estate op G3 gekocht met 384000 km op de teller waarvan al 3 ton op lpg. Natuurlijk zit hier meer onderhoud op. Maar al het onderhoud aan ee auto is duur, vooral een 850. Maar de Km stand zegt echt helemaal niets, er loopt een topic met de hoogste km stand.

Ik ben ongeveer 3 maanden bezig geweest om een knappe auto te vinden.

Ik ben bij een handelaar in De Meern (utrecht) geweest. Hij koopt zeer regelmatig de LPG auto's op van estateservice, heeft regelmatig een 850 staan..

Succes met de zoektocht.

Vulk


)()()sT

Hij wilt een estate ;)

(Zoals ik heb, alleen wil ie liever automaat  :evil: ;D)

hathü

Citaat van: )()()sT op 17-10-2007 16:26:06
Hij wilt een estate ;)

(Zoals ik heb, alleen wil ie liever automaat  :evil: ;D)
Ik heb er 1 met automaat. Is niet te koop ook niet voor de hoofdprijs.

Niet lullen maar poetsen = ga er gewoon 1 kopen.