Even voorstellen: bijna Volvo 850 bezitters

Gestart door MenzoChantal, 14-10-2007 12:38:00

Vorige topic - Volgende topic

MenzoChantal

Ja eindelijk een 850...een T5 nog wel!

Ronbroek

:eusa_clap: Das een beste link  :eusa_clap:

Edit: idd scherpe prijs

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

Frenz

maar wel een nette auto, volvo onderhouden, scherpe prijs (mss iets tè scherp)

Ludo

Citaat van: Ronbroek op 28-10-2007 22:58:01
:eusa_clap: Das een beste link  :eusa_clap:

ja idd.  ;D

alles wat achter html staat mag je daarvan wegdoen.

ovlov 058

MenzoChantal

heb het al aangepast.. Maar ik zie ook wel eens het woordje  link staan ... hoe koppel je dat dan?

En de prijs is voor ons best interessant.. Zeker de BTW...wij hebben een eigen zaak...  :eusa_dance:

)()()sT

Citaat van: MenzoChantal op 29-10-2007 08:32:21
heb het al aangepast.. Maar ik zie ook wel eens het woordje  link staan ... hoe koppel je dat dan?

En de prijs is voor ons best interessant.. Zeker de BTW...wij hebben een eigen zaak...  :eusa_dance:

Ik weet ook zo even niet het "recept" voor die "link" maar ik zou zeggen: zoek een berichtje waar het staat, klik op citeer en je ziet de truc :)
Scherpe prijs voor een V70 met vrij lage km-stand, ben benieuwd :)

t5karel

Citaat van: )()()sT op 29-10-2007 08:48:05

Ik weet ook zo even niet het "recept" voor die "link" maar ik zou zeggen: zoek een berichtje waar het staat, klik op citeer en je ziet de truc :)
Zit me ff af te vragen hoe het met de bijtelling zit :eusa_think:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Eugene

Citaat van: )()()sT op 29-10-2007 08:48:05

[ url = www.marktplaats.nl ]Marktplaats[ / url ]

Zonder spaties krijg je dit:

Marktplaats

If it's not blown, it sucks...

MenzoChantal

Zit me ff af te vragen hoe het met de bijtelling zit :eusa_think:.

Ohw heel simpel: nieuwwaarde: ca €40.000..daarvan 25% bijtelling ==> €8.000,- dus ca 4000 aan het einde van het jaar aftikken..

NB nog niks gehoord van de V70.... misschien een fake ad?

Turbobiker

Of druk met verbouwen...

(als je zo de achtergrond van de foto bekijkt zal de V70 zeker ook als werkpaard voor bouwmateriaal verslepen gediend hebben. Verklaart misschien de scherpe prijs.)
De Tussenpaus

thuur

Citaat van: MenzoChantal op 26-10-2007 19:00:30
Wij commotie veroorzaakt? Goh...dat gebeurt ons nou nooit  ;)

En zo veel commotie als er toen was, zo stil is het nu.

Gr ::)

hathü

Wat is het geworden, vreemd gegaan misschien :eusa_doh:

MenzoChantal

Heej medeforummers... inmiddels hebben wij dus WEL een Volvo 850 (sedan) kunnen vinden. Sterker nog.. Menzo is er al bij Thuur mee geweest.

Om een lang verhaal kort te houden: op 18 november 2007 werd ons heel scherp een Laguna 1.9dci van 2001 aangeboden en op 1 november 2007 heeft Menzo nog een andere functie gekregen bij een transportbedrijf. Daar had hij het heel druk en vandaar dat er van het forum niks meer terecht is gekomen. Onze excuses daarvoor.

Nu, 4 jaar later en inmiddels wel fulltime zelfstandige, plofte de turbo en de motor van de Laguna (na 145.000km zonder noemingswaardige problemen) en hebben we de zoektocht voortgezet naar een 850.

Ons oude account konden we niet meer vinden (foutief email adres) maar dat is nu weer bijgewerkt. Ons nieuwe account is KVO maar we gaan uiteraard weer verder onder dit account!

Wat we hebben gekocht: een 850 T5 automaat uit 1996!
opties:

- elektrisch schuifdak
- automaat
- ECC
- CC
- TRACS
- 4 elektrische ramen
- verwarmde stoelen
- Trekhaak
- R spoiler en lip
- stiekem toch getuned (dank Thuur voor het ontdekken!)
- 322.000km

Lijstje to do:

- olielekkage oplossen (keerring of pakking olieretourleiding turbo)
- bovenste motorsteunrubber (is verdacht)
- nokjes uiterste wielstand voorwielen controleren
- veerpootlagers vervangen
- schade "lip" repareren of vervangen
- vaccuum slagen vervangen

(al met al redelijk stage 0 zeg maar)