V70R-AWD meeting Lauwersoog...

Gestart door Rudi, 20-10-2007 23:39:35

Vorige topic - Volgende topic

FLA

Zeg we laten ons toch niet afschrikken door een beetje hondenweer? Dan kun je alleen van mei tot augustus wat organiseren en das niet toepasselijk want dan is de R niet in de maand 8)

Mits er geen dijkdoorbraak / vloed is ben ik aanwezig. So keep your finger in the dike hansie... :eusa_whistle:

thuur

Rudi

Nog 1 dag voor de meeting...tuurlijk gaat deze meeting door barry,en o wee als je niet op komt dagen :eusa_naughty:

Ik heb er zin in en het is zaterdagmiddag mooi weer...mits de 3e  wereldoorlog niet uitbreekt ben ik gewoon van de partij :eusa_dance: ;D 8)
Dr.Go-Fast...

Wibren

Ik heb er ook zin in  ;D morgen de auto ff wassen en zaterdag een stukje rijden naar  Lauwersoog. En de weermannen voorspellen redelijk mooi weer zaterdag  :eusa_pray:
1997 V70R ex-AWD: Trackday driver

Thys

Ik vind ook dat het mooi weer gaat worden. Moet trouwens om 4 uur wel alweer weg, iets met werk... :(

Barry_C70

coolio, I'll be polishing up Sharon too before the meeting.

Rudi

Maybe dat er nog iemand komt met een 480,kennis van mijn collega....
Dr.Go-Fast...

Brambo67

Ben d'r bij. Niels komt ook mee. Helaas nog niet met zijn pas gekochte 855 T5-R in CY.... Hij rijdt gewoon met me mee. Ben wel benieuwd hoe die LBP van jou nou rijdt Rudi. Ik was 'em alleen even. Vanaf maandag gaat ie nl. bij Broekhuis in de showroom als één van de Volvo Classics ;D ;D ;D Overigens gaat de ex-Wim-Lex 855 van Niels vader ook mee. Ze hadden graag de CY erbij gehad maar die komt pas in december. Wellicht dat Wiepie's Saffron ook nog wordt uitgenodigd. De LBP wordt dus maandag of dinsdag gepoetst door Broekhuis. Scheelt me weer zeg maar. Tot zaterdag iig.
RRRRRRRRRRRRRRRRRRR forever!

Thys

Grappig! Ik kom met de ex (auto) van niels...

Rudi

Citaat van: Brambo67 op 22-11-2007 22:04:52
Ben d'r bij. Niels komt ook mee. Helaas nog niet met zijn pas gekochte 855 T5-R in CY.... Hij rijdt gewoon met me mee. Ben wel benieuwd hoe die LBP van jou nou rijdt Rudi. Ik was 'em alleen even. Vanaf maandag gaat ie nl. bij Broekhuis in de showroom als één van de Volvo Classics ;D ;D ;D Overigens gaat de ex-Wim-Lex 855 van Niels vader ook mee. Ze hadden graag de CY erbij gehad maar die komt pas in december. Wellicht dat Wiepie's Saffron ook nog wordt uitgenodigd. De LBP wordt dus maandag of dinsdag gepoetst door Broekhuis. Scheelt me weer zeg maar. Tot zaterdag iig.

Das mooi ja... :eusa_clap: maar verkoop jij je auto dan?Vanaf maandag gaat ie nl. bij Broekhuis in de showroom als één van de Volvo Classics ???'

--------------
Ben wel benieuwd hoe die LBP van jou nou rijdt Rudi. Ik was 'em alleen even.

Ligt een mooi stukje asfalt,enige spelbreker wat ik kan bedenken zijn obstakels in de vorm van slaaptabletten met NL kenteken ;D ;)
Dr.Go-Fast...

V70R-obert

Je hebt er wel leuke wegen ja. Toen ik 20 was heb ik mijn toenmalige Opel Kadett finaal aan gort gereden in Houwerzijl, een plaatsje in de buurt. Voor mensen die daar niet vaak rijden wil ik graag de waarschuwing meegeven dat de wegen en de bochten daar erg veraderlijk zijn. Het is smal en de bochten zijn soms scherper dan je van te voren had ingeschat. Veel snelle auto's zijn gesneuveld op deze weggetjes in de kop van Grunn. Voor de rest is het gillen van plezier.

Onze auto ziet er nu uit als een vuilnisbelt. Door wegwerkzaamheden bij ons in de buurt gooien de banden alle modder op de auto wat ze tegenkomen. Zal proberen 'shining clean' te verschijnen.

Tot zaterdag.

Brambo67

Citaat van: Rudi op 22-11-2007 22:27:59

Das mooi ja... :eusa_clap: maar verkoop jij je auto dan?Vanaf maandag gaat ie nl. bij Broekhuis in de showroom als één van de Volvo Classics ???'

--------------
Ben wel benieuwd hoe die LBP van jou nou rijdt Rudi. Ik was 'em alleen even.

Ligt een mooi stukje asfalt,enige spelbreker wat ik kan bedenken zijn obstakels in de vorm van slaaptabletten met NL kenteken ;D ;)

Nou....... D'r is een dikke kans dat ik binnenkort weer mag kiezen uit een heel arsenaal aan leaseauto's. Ik heb inmiddels proefritten gemaakt in diverse auto's waaronder een nieuwe V70 D5 Geartronic, een 'oud' type met het editions sport pakket, een Mercedes C220 CDI etc. etc. 

Als het allemaal gaat zoals ik verwacht dan heb ik per 1-1-08 weer een zakelijke auto voor de deur staan. De grote vraag is nu; wat doen ik? Eigenlijk wil ik de LBP niet meer kwijt. Aan de andere kant; als je een nieuwe voor de deur hebt waarvoor je alleen maar bijtelling hoeft te betalen (ipv € 100 per twee weken aan benzine en andere kosten)

Zoals de vlag er nu bijhangt probeer ik de LBP te houden en ga ik de leasebak alleen zakelijk rijden. Ik heb zelfs al even gedacht een 'dikke' C30 (D5 Geartronic met 'R-pakket') Ik wil echter op voorhand niet uitsluiten dat ik de zakelijk op termijn tóch ook privé ga rijden.... Tot die tijd wordt de LBP in een box geprakeerd vlak bij mijn huis.

De auto gaat naar Broekhuis omdat ze bij hun opening van de nieuwe showroom een aantal mooie Volvo klassiekers willen opstellen. En zeg nou zelf; daar hoort een LBP bij! Zie jullie op zaterdag.

Barry_C70

Wha? They didn't ask for my Saffron C70! :P

Brambo67

Citaat van: Barry_C70 op 23-11-2007 12:02:03

Ze willen een originele Volvo klasssieker, geen 'verfraaide' 'sjonniebak'  ;D ;D ;D

Barry_C70

Citaat van: Brambo67 op 23-11-2007 12:06:37
Citaat van: Barry_C70 op 23-11-2007 12:02:03

Ze willen een originele Volvo klasssieker, geen 'verfraaide' 'sjonniebak'  ;D ;D ;D

Pop a chrome waterfal grill on the front and its back to stock (looking)