volledig overspuiten 850

Gestart door ovlov 058, 28-10-2007 21:08:27

Vorige topic - Volgende topic

Vertigo

Sorry hoor, maar ik vind het nog steeds mooi staan die zwarte raamlijsten, ook bij de bovenstaande CY

Zeker icm getinte ramen staat dat echt mooi

R o b

Die donkere stijlen lijkt mij teveel op een 400 serie

FGG

Persoonlijk vind ik Silversand 1 van de mooiste kleuren voor een 850. Jammer dat je de bumpers mee gaat spuiten. Bij een 850 horen gewoon zwarte bumpers en ik vind zwart kunststof altijd erg spreken bij zilvergrijs.

Citaat van: ovlov 058 op 28-10-2007 21:58:34
Wat zijn sponningen?
Sponning is een uitsparing waarin een raam, deur of klep sluit. Dus ook in je huis heb je sponningen, tenzij je thuis klapdeuren hebt.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

breakman

als je een zilvertint wilt zou ik zeker voor silversand gaan . Een mooie kleur en je ziet er echt geen vuil op  ;D

bumpers en stootstrips afblijven !!!!!! :eusa_naughty: ga je later veel spijt van hebben !! :eusa_snooty: klinken en kunstofdeeltje op kofferklep zijn idd mooi in kleur !

in elk geval succes ermee !  8)

elianmars

Ik heb nu een V70 met dus standaard meegespoten bumpers, maar mis echt de zwarte strippen van de 850. De bumpers van mijn wagen zitten bovenop vol met krassen. Die lak is gewoon veel kwetsbaarder dan dat zwarte kunststof.

Racingbrick

Citaat van: elianmars op 29-10-2007 12:51:39
Ik heb nu een V70 met dus standaard meegespoten bumpers, maar mis echt de zwarte strippen van de 850. De bumpers van mijn wagen zitten bovenop vol met krassen. Die lak is gewoon veel kwetsbaarder dan dat zwarte kunststof.

Dat kan ook krassen hoor, neem dat maar van mij aan..

Turbo-Geek

Ook dat is weer heel persoonlijk ...
Vind je het mooi, spuit ze dan mee, vind je het niet mooier staan laat ze dan gewoon zoals ze zijn.

Geen wetenschap ervan maken  :eusa_naughty:
-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !
-------------------------------------------------------

rody

ga gewoon s een volvo of ford toonzaal binnen.

kijk daar naar de kleurstalen.

kleurcode noteren v d gewenste kleur.

en dan mengen en spuiten maar.

succes en laat fotos zien v h resultaat.

ovlov 058

Vanmorgen een uurtje vroeger begonnen, maar het waren er twee,wekker stond nog op zomeruur.

Al enkele blutsen uitgeslagen en geplamuurd.

Deurklinken, kofferhandgreep, dorpels en onderkant bumpers zal ik meespuiten.

bovenkant bumpers en stootlijsten blijven zwart (anders 850schennis en dat is erger dan ..........) en misschien de raamstijlen 8)

Gasvulkklepje(niet los te krijgen) zit onderkant bumper, onder de benzineklep, meespuiten of niet ?

elianmars

Citaat van: Racingbrick op 29-10-2007 13:21:54
Citaat van: elianmars op 29-10-2007 12:51:39

Dat kan ook krassen hoor, neem dat maar van mij aan..

Dat neem ik gerust van je aan, maar dat zwarte bovendek kras echt veel minder snel dat wanneer het gespoten is.

Hoe dan ook, @ovlov 058: mooi dat je de bumpers en stootlijsten origineel laat!!  :eusa_clap:

elianmars

Citaat van: Claudia op 29-10-2007 23:09:13
Ik heb hem al eerder tevoorschijn gehaald als er weer iemand 'in' was voor een make-over van z'n 850.....dus nog maar eens, omdat ie zo ontzettend gaaf is!!!

http://www.volvo850club.nl/components/com_ponygallery/img_pictures/volvo23_20051202_952189134.jpg

Heeft ook wel iets weg van zilver...toch? :P

Als je het over de velgen hebt wel, ja......  ::) ;D

cas

kvintet toch wel meer neigen naar blau hoor  ;D  met een vleugje zilver!!  :eusa_shifty:
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

Quota

Blauw, zilver, maakt het echt uit? Ik vind het in ieder geval een verschrikkelijk mooie kleur, zou dat ook een beetje mooi staan op een V70? (of pak ik twee plekjes steenslag dan echt iets te voortvarend aan?) ;)

FGG

Citaat van: Claudia op 29-10-2007 23:09:13
Ik heb hem al eerder tevoorschijn gehaald als er weer iemand 'in' was voor een make-over van z'n 850.....dus nog maar eens, omdat ie zo ontzettend gaaf is!!!

http://www.volvo850club.nl/components/com_ponygallery/img_pictures/volvo23_20051202_952189134.jpg

Heeft ook wel iets weg van zilver...toch? :P

Topkleur! :eusa_clap:

Deze heb ik ook al eens aangehaald.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ovlov 058

Hij is gespoten, zilver nr130=3 liter.
                          blanke lack=4 liter
                          primer-filler(grondverf)=3 liter
Greep achterklep, deurklinken, spiegels en volledige onderkant zijn meegespoten.

Wel een grote auto om volledig alleen te doen.
Zeker 40 u bezig geweest, na m'n gewone job, dus een zware week :P

Had een glazen schuifdak occazie gekocht maar bleek bij levering niet in goede staat, dus zal het metalen schuifdak alsnog moeten voorbereiden en spuiten