Tales of the RatFink's 855 R

Gestart door RATFINK, 31-10-2007 22:48:31

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Citaat van: koen.s op 28-12-2012 22:47:47
Netjes hoor  :eusa_clap:
Welke maat sietstuk doe je?

Dik en rond denk ik, weet nog niet precies welke diameter.

Martijn_B

Kijk, die is gelijk in waarde verdubbeld ;) Was leuk even kennis te maken, ben benieuwd hoe het klinkt straks!
Volvo 850 T-5R, MT. Mod's: Wiseco zuigers, H-profiel drijfstangen, S60 2001 cilinderkop, 3-angle valve seats, M59H met sper, GTX3071r turbo, 650cc Bosch injectoren, 60mm IC, 3" custom in-en uitlaat, Schutten Software

C.punTeR

Btcc muurschildering?

Groet..

Citaat van: koen.s op 28-12-2012 23:21:05
Wat ben je op de muur aan het tekenen?

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 28-12-2012 22:51:18
Citaat van: koen.s op 28-12-2012 22:47:47
Netjes hoor  :eusa_clap:
Welke maat sietstuk doe je?

Dik en rond denk ik, weet nog niet precies welke diameter.

Tja, a man has to do what a man has to do.....

;D ;D

RATFINK

Citaat van: koen.s op 28-12-2012 23:21:05
Wat ben je op de muur aan het tekenen?

Een 855 BTCC 1:1  ;D

RATFINK

Citaat van: Martijn_B op 28-12-2012 23:21:59
Kijk, die is gelijk in waarde verdubbeld ;) Was leuk even kennis te maken, ben benieuwd hoe het klinkt straks!

Idd en leuk huis hebben jullie daar, klinken tja daar heb ik ook aan gedacht maar om het te laten werken moet er nog een TME demper bij of ik moet wat anders verzinnen als tussendemper.

RATFINK

Citaat van: koen.s op 29-12-2012 16:39:58
Leuk idee, nog een foto als hij kaar is?

Jazeker, maar kan wel even duren hoor  ;)

RATFINK

Eindelijk muziek van een stikkie via mijn 'oude' radio. Werkt goed moet ik zeggen  :D

RATFINK

Nee, daar bij mijn linkervoet en mijn stikkie ligt in mijn opbergvakje van de armsteun.

RATFINK

Mijn AlterI 855 was al spoilerloos en vond altijd de ronde vorm van de achterruit wel wat hebben maar ja de R zonder spoiler laten rijden  :eusa_shifty:

Na de aanschaf van een carbon achterspoiler de bestaande spoiler er wel af proberen te halen maar zonder resultaat, zit waarschijnlijk vast met kit en heb eigenlijk weinig zin om de boel te beschadigen.

Dan maar net als de andere 'niet originele' delen een extra klep zonder spoiler scoren en laat Emiel nou net het verlossende woord afgelopen weekend laten vallen. Emiel dank hiervoor en Ivo gaat zich morgen verbazen over de ruimte in zijn S60, kan hij vast wennen als er straks een kleine rond kruipt  ;D

Goed, deze klep maar eens als nieuw maken en voorzien van de nodige dopjes.

Emiel

Hij was een uur verwijderd van de oudijzerboer, u had mazzel.
Met gemak vanmiddag in m'n S60 geladen, morgen overgooien in die van Ivo. ;D

Veel plezier ermee. En inderdaad..die bolling van de achterruit is veel mooier dan de achterspoiler. 8)

Turbobiker

De Tussenpaus

RATFINK

fearless

Hij is in ieder geval al in zoetermeer.  ;D