Tales of the RatFink's 855 R

Gestart door RATFINK, 31-10-2007 22:48:31

Vorige topic - Volgende topic

RATFINK

Citaat van: Volvo Felipe op 04-05-2008 22:41:16
Die zie er weer netjes uit, en nu nog de knippers he

Tja ze horen bij de koplampen maar jullie hebben me nog niet overtuigd  ;D

Volvo Felipe

Citaat van: RATFINK op 04-05-2008 22:45:52
Citaat van: Volvo Felipe op 04-05-2008 22:41:16
Die zie er weer netjes uit, en nu nog de knippers he

Tja ze horen bij de koplampen maar jullie hebben me nog niet overtuigd  ;D

Ik zou ze persoonlijk bijplaatsen, anders zit je met heldere koplampen en doffe pinkers
en dat is het nu ook niet he

Hihi

Starbuck

En nou die knippers erin... ;D

BartusKN

vind die heldere knippers het geheel net iets te kitcherig maken. dit vind ik veel sjieker staan echt mooi.
misschien wel een idee voor andere knippers anders dan helder -> ClearSignalLight

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 07-05-2008 23:13:58
En nou die knippers erin... ;D

Vanavond niet meer hoor, neem nog een stuk spekkoek en wat te drinken en dan ....

RATFINK

Citaat van: BartusKN op 07-05-2008 23:19:20
vind die heldere knippers het geheel net iets te kitcherig maken. dit vind ik veel sjieker staan echt mooi.
misschien wel een idee voor andere knippers anders dan helder -> ClearSignalLight

Dat vind ik nu ook maargoed zal ze er eens insteken om het geheel te bekijken  :eusa_whistle:

RATFINK

Nu met heldere knippers en ik moet zeggen het staat inderdaad beter, wel even de raw lampjes van een laagje zilver voorzien.

En dan ben je toch bezig

Rutger B

:eusa_clap: mooi hoor die lampen met knippers ;D en natuurlijk de rest van de auto ook  ;)

BartusKN

imo moeten nu de zijkant raw ook vervangen worden naar transparante ?? voor de rest staat super, hopen dat je nu geen last van vocht heb en door de apk komt :D

RATFINK

Citaat van: BartusKN op 14-05-2008 22:18:23
imo moeten nu de zijkant raw ook vervangen worden naar transparante ?? voor de rest staat super, hopen dat je nu geen last van vocht heb en door de apk komt :D

Thanx, zijkant raw komen smoke raw in en dan kom je natuurlijk op de achterlichten uit met oranje raw gedeelte, daar wil ik V70 classic achterlichten plaatsen.

Heb die combi bij Hans ( Starbuck ) gezien en dat staat wel mooi in een DOP  :laugh:

Starbuck

Citaat van: RATFINK op 14-05-2008 22:25:31
Citaat van: BartusKN op 14-05-2008 22:18:23

Thanx, zijkant raw komen smoke raw in en dan kom je natuurlijk op de achterlichten uit met oranje raw gedeelte, daar wil ik V70 classic achterlichten plaatsen.

Heb die combi bij Hans ( Starbuck ) gezien en dat staat wel mooi in een DOP  :laugh:

Goe bezig!  :eusa_clap: :eusa_clap:
Als ik dit zo zie moet ik nodig de mijne es poetsen  ;D

Volvo Felipe

RATFINK

Citaat van: Starbuck op 15-05-2008 23:30:41
Goe bezig!  :eusa_clap: :eusa_clap:
Als ik dit zo zie moet ik nodig de mijne es poetsen  ;D

Of je komt richting hier dan maken we er een mooi dagje van ( wassen poetsen spekkoek eten  ;D )

RATFINK

Citaat van: Volvo Felipe op 15-05-2008 23:39:05
Die zie er netjes uit

Dank je, zou bijna die R bij jouw vandaan erbij kopen dan kan deze in de garage blijven  ;)

R o b

Zeer mooie wagen! Hoop die van mij ooit in deze staat te krijgen!  :D