Waar laten jullie je flesje water?

Gestart door KMvrtr, 08-11-2007 07:45:21

Vorige topic - Volgende topic

volvosjonnie

In de armsteunhouders, alleen gebruik ik dan wel een bidon(drinkfles die ook bij het mtb&racefietsen) worden gebruikt.

Zit superstrak nooit geen probleem meer van omvallen of iets dergelijks :eusa_dance:
Wanneer wordt het zomer..

Steggen

Hier in Noorwegen hebben ze zoiets fantastisch dat "Statoil kop" heet. Statoil is een van de grootse tankstationketens en heeft minstens 1 station in elk stadje.
Men kan een thermokop kopen voor 99 kronen (ca 14 euro), en dan kan je met die kop een heel jaar zo veel warme drinken vullen als je maar lust bij alle Statoil stations. Ideaal voor beroepschauffeurs, maar de meeste private mensen hebben er ook een. Als je de thermokop koopt krijg je er ook een kophouder bij die je op het dashbord kan plakken.

M a r c

Heel slim  ;D  Meer dan de helft zal er meteen tanken en eventueel nog iets anders nuttigen  8)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Steggen

Citaat van: M a r c op 11-11-2007 13:46:57
Heel slim  ;D  Meer dan de helft zal er meteen tanken en eventueel nog iets anders nuttigen  8)
Inderdaad! Ze verdienen er zeker aan. Ik denk altijd: ik tank bij Statoil, want daar kan ik ook mijn koffiekop gratis opvullen :-)

Chris

Ik vind dit echt een probleem in de 850... ik legde mijn flesjes tot voor kort in het portiervakje. Het flesje ging er niet helemaal in, maar lag naar mijn idee redelijk vast. Toen ik een keer een beetje hard door de bocht ging viel hij er helaas uit, op de grond.. en rolde onder mijn rempedaal :eusa_wall: Na deze actie leg ik ze zeker niet meer in mijn portier! Maarja, waar dan? Klemmen tussen stoel en console vind ik eigenlijk een beetje zonde. Uiteindelijk gaat dat toch beschadigen denk ik..

KMvrtr

Citaat van: reneetje op 08-11-2007 20:10:26
Flesje water? ::) ??? :eusa_naughty:

Bakkie koffie zul je bedoelen.

Gewoon in de hand , zorgen bij het pompstation dat ie niet te vol zit en dan gewoon karren. ;D ;D :eusa_dance:

Jij bent gek!  :eusa_snooty: Da's gewoon gevaarlijk.  :eusa_naughty:
EDIT: wacheffe, dit is vast satirisch bedoeld! Hoop ik tenminste...

Citaat van: Chris S.D. op 08-11-2007 22:21:03
Bekerhouder in armsteun gebruik ik nooit, op één of andere manier vind ik het geen gezicht als daar een flesje in staat, oogt ook te fragiel m.i. Mijn flesje heeft nog steeds geen vaste plek gevonden en zwerft daarom door de auto, met lange armen is in principe alles binnen handbereik  8).
Da's precies mijn probleem. Aangevuld met het feit dat ik geen lange armen heb.

Citaat van: gerritjan op 11-11-2007 13:33:36
in mijn vrouw haar hand tas en as ik dorst heb zeg ik hiero met dat flessie de ideale oplossing van het probleem lijkt me zo

Ideaal? Integendeel. Ik ben echt niet van plan alle dagen mijn vrouw mee te nemen als ik ga werken.
Zou ze ook niet willen. Die wil naar haar eigen werk.

ovlov 058

Een vrouw met grote borsten is een bekerhouder op zich ;D ;D

Hang anders het flesje aan een sleuteltouw rond je nek :eusa_think:

Of steek het in je open gulp :eusa_whistle: :eusa_silenced:

michiel

In antwoord op de vraag: gewoon thuis, in de koelkast.
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

SjamaaN

ik stop mn flesje altijd in het voorste gat vd bekerhouder en dan schuif ik deze dicht. blijft ie mooi klemzitten. alleen 1 keer niet, maar dat was iets te achtelijk door de bocht.
SjamaaN

Chris

Citaat van: ovlov 058 op 11-11-2007 22:42:54
Een vrouw met grote borsten is een bekerhouder op zich ;D ;D

Hang anders het flesje aan een sleuteltouw rond je nek :eusa_think:

Of steek het in je open gulp :eusa_whistle: :eusa_silenced:

Ah, ik hoor het al... een zeer creatieve man ;D?? Ik moest ook maareens zo'n vrouw met grote borsten aanschaffen dan :eusa_whistle: :eusa_shifty:

Frank Selen

Ik heb nog een plekje gevonden:

Groetjes, Frank

KMvrtr

Ronbroek

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

thuur

elianmars

Citaat van: KMvrtr op 18-11-2007 22:59:43
Netjes!!
Eigenbouw?

Da's toch gewoon een schuin afgezaagd stuk pvc pijp?  :eusa_think: