Thieske T5 >> V70 2.5 D Automaat stelt zich nog een keertje voor

Gestart door thiest5, 13-11-2007 22:40:03

Vorige topic - Volgende topic

Chris

Mooie wagen hoor! En gewoon lekker doen waar je zelf zin in hebt ;D

Jij moet er tenslotte in gezien worden!

Enjoy!

Black Magic

Strakke bak geworden hoor  :eusa_clap:

Persoonlijk zouden de ramen een tintje mogen hebben en heldere koplampen :eusa_dance:

Maar dat is mijn mening , ik zou zeggen als jij er tevreden mee bent moet je het lekker zo houden want volgens mij moet je er zelf in rijden en niemand anders  ;)

Mvg,

Maarten.

thiest5

Nou het is zover ,

over 2 weken word de auto getaxeerd voor de verzekering. Jullie begrijpen vast wel als ik deze zomer naar spanje rijdt geen gedonder wil hebben mocht er een of andere gekke spanjaard/fransman bovenop rijden. Dan wil ik zeker zijn van mijn geld dat ik er in gestoken heb. Dus hopelijk komt de wagen op een leuk bedrag uit. Waarmee ik trots naar de verzekering kan om hem vervolgens all risk te verzekeren. Deze auto is voor mij echt een blijvertje. Ik heb veel auto's gehad maar deze overtreft zelfs mijn stoute verwachtingen.

Het is zeker geen Echte RRRR maar hij blinkt wel uit boven het dagelijkse verkeer op de weg :)

Ik vind het heel erg leuk om jullie positieve reacties te lezen ik waardeer dat heel erg. Het is altijd maar afwachten wat de rest er van vind natuurlijk. Maar de complimenten waren erg fijn . Ik hoop eens in de loop van dit jaar een meeting mee te maken van dit leuke forum. Het lijkt me dan ook meer dan leuk om daar aanwezig te zijn met mijn Diesel R

groetjes van kleine thieske T5

elianmars

Vulk

In zijn beginpost zei hij al dat hij er niet al te lang mee ging rijden. Misschien een echte R nu? :)

elianmars

Citaat van: Vulk op 24-05-2008 09:12:45
In zijn beginpost zei hij al dat hij er niet al te lang mee ging rijden. Misschien een echte R nu? :)

Citaat van: thiest5 op 13-11-2007 22:40:03

Zoals je leest heb ik al wat auto's op naam gehad de afgelopen tijd. Dat is eigelijk zo gelopen omdat ik dan er goedkoop tegenaan liep en de een beetje mooier en beter maakte en daarna weer verkocht met veel winst. En zo ben ik langzaam door gegaan. Deze volvo Blijft voorlopig. Ik ga hem ook weer mooimaken en misschien al halverwege volgend jaar uitkijken naar Nieuw type V70. of S80/S60. D5.

Je hebt gelijk, ja. Ik begrijp alleen niet dat je zo'n wagen weg wilt doen. Ik zou er juist van willen genieten.

Ik weet niet hoe "goedkoop" deze wagen was bij aanschaf, maar ik ben bang dat-ie voor de prijs die op Marktplaats wordt gevraagd niet weg gaat........  :eusa_think:

)()()sT

Het is wat met die lui hier op het forum... Leuken ze een auto op, erna gaat ie in de verkoop....  :eusa_liar:

:evil: ;D