waar kan ik een variabele interval schakeling voor de ruitenwisser kopen?

Gestart door BarryH, 17-11-2007 22:56:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marc O.

Zo, dat ding zit er eindelijk in zeg!!  :eusa_dance: Weliswaar mijn handen opengehaald aan de scherpe plastic delen, maar goed, het gaat om het resultaat. ;D
...The Nile isn't just a river in Africa...

T5turbo

Citaat van: ovlov 058 op 12-12-2007 00:02:49
Hij zit erin, effe kwartiertje friemelen ;) en hij werkt
Je kan met je arm juist onder het stuur door naar de relais en langs onder zien of je goed zit.
Ging beter dan langs onder recht omhoog naar de relais.
Is misschien een voordeel als je links bent :eusa_think:
Waarom zijn al die andere relais :eusa_think:

Thanks, voor de tips en het extra optie :eusa_dance:

Vandaag er ook eentje in gefriemeld. Ben links handig en het (waarschijnlijk mede daardoor  8)) was zo gepiept. Nog geen 10 minuten werk.  :eusa_dance:

Werkt super.  ;D
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift - that's why it's called the present!

irian paul

Ik heb er gisteren ook 1tje ingevriemeld.

de oude was er zo uit, maar de nieuwe duurde toch net ietsjes langer.

maar het werkt heerlijk!

Joeri

Travel is the only thing you buy that makes you richer.

bassie81

Toch ook maar eens onder mijn dash gekropen.

Ik wist al dat het heerlijk werkt (heb nl nog een golf III waar dit standaard in zit  :eusa_dance:) Maar nu kan ik ook in mijn daily driver genieten van de variabele interval. Het is echt een genot om in de auto zelf te kunnen bepalen wat er gebeurd ipv één of andere sensor die voor je denkt...

Het valt mij trouwens ook op dat ie bij het sproeien niet meer 4 keer wist maar twee of drie. Veel beter, dit hadden ze er wat mij betreft standaard in moeten zetten.


thuur

Citaat van: bassie81 op 05-08-2009 09:37:35
Het valt mij trouwens ook op dat ie bij het sproeien niet meer 4 keer wist maar twee of drie. Veel beter, dit hadden ze er wat mij betreft standaard in moeten zetten.



Inderdaad, dat heb ik ook als welkome verandering ervaren!


Gr :D

mehn

Ja behalve als je de interval aan hebt, dan veegt ie vaak maar 1 keer  :eusa_think:

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

bassie81

Citaat van: mehn op 05-08-2009 12:03:59
Ja behalve als je de interval aan hebt, dan veegt ie vaak maar 1 keer  :eusa_think:

en zo hoort het ook!

mehn

Citaat van: bassie81 op 05-08-2009 12:04:58
Citaat van: mehn op 05-08-2009 12:03:59
Ja behalve als je de interval aan hebt, dan veegt ie vaak maar 1 keer  :eusa_think:

en zo hoort het ook!

Nou dat vind ik minder prettig. Als ik nét iets te lang sproei dan zit ik met een half gewist raam totdat de interval weer opnieuw de ruitenwisser aanstuurt.

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

broer

Een tijdje geleden via dit Forum een relais 99 aangeschaft, maar wegens het weer er nog niet aan toegekomen om het relais om te ruilen.
Dat was idd een niet al te fijne klus, die Volvo ontwerpers zaten toch even te pitten denk ik, wat is de logica om een makkelijk in te klikken relais zo te verstoppen dat het omruilen een soort Houdini act wordt. Tja, de beste stuurlui.

Het relais was snel gevonden, maar zo op m'n zij op de dorpel moest ik eerst alle (3) andere relais eruit wurmen, anders kon ik echt niet bij 203 met m'n worstenhandje, 99 er in met enig gefrot, testen YES! het werkt, en de rest erin. Resultaat, een variabel intervallende intervalstand, drie keer wissen ipv vier keer na een sproeisessie (beter) en een ontvelde hand, ik heb ook zo'n gevoelig huidje..

Daar! Zie!


Zo dichtbij en toch ver weg


Hij zit




En nu maar hopen dat het gaat regenen

Hiker

Ik weet het, erg oud draad...... :P

Maar euhh, kan iemand mij vertellen hoe je die interval instelt? Ik heb een Golf IV gehad waarbij er een 'pieletje' op de hendel zat om de 4 standen in te stellen.....maar hou about als dat 'pieletje' er niet zit???
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

thuur


Hiker

CiteerActie 1 intervalstand inschakelen, hendel terug in neutraal.
Actie 2 na gewenste tijd weer interval inschakelen en ingeschakeld laten.

sorry....daar heb ik net te snel overheen gelezen :eusa_wall: :eusa_wall:
"There is no way to happiness. Happiness is the way."
"Success is not the key to happiness. Happiness is the key to success. If you love what you are doing, you will be successful."― The Buddha

thuur

Tip om een heel topic snel te doorzoeken: Druk op Afdrukken (rechtsboven) en dan op CTRL-F (zoeken).


Gr :D