Originele dealerbrochures 850 / S70

Gestart door Freulig, 01-07-2003 16:57:49

Vorige topic - Volgende topic

Freulig

Heeft iemand een idee waar ik orignele brochures kan vinden, of downloaden (PDF of zo) van de 850 en S70 ?

Reitse

www.autobrochures.nl heeft er dacht ik nog een paar liggen. De 850 GLT-folder heeft scub@ ergens nog op een ftp-server staan.

LekkeRRRR

Is er nou niemand die nog wat orgineels heeft thuis liggen en dat een keer onder de scanner (300dpi) wil leggen?
Ik ben ook wel geinteresseerd in wat van die foldertjes (met name in die van '96 modellen).

Zo nodig wil ik ook wel wat scanwerk verrichten...

Jan

LekkeRRRR

Rene

Ik heb wel een orginele prijslijst van 96.
Maar geen folder.

LekkeRRRR

Rene, zou je die niet eens door de scanner willen halen?
D'r zijn nog wel meer 96-ers hier denk ik die dat wel leuk vinden.....

Jan

Rene

Dat gaat wel lukken denk ik, geef wel een seintje als ie erop staat

Walter

Samen met Fokke ben ik bezig om een documentatiecommissie op te richten, juist om dergelijke dingen beschikbaar te maken voor de leden. Komt in de volgende Roffel te staan.

Prijslijsten heb ik hier liggen, 96 er brochure (ook die van de R) heb ik thuis liggen. Die van de R is niet zomaar te scannen. Deze is een beetje groot...

Aangeboden op Marktplaats:
Volvo 1992 850GLT 56 pag. nr. MS/PV 4775-92 € 7,50
Volvo 1993 850 Estate Langw. folder, geen nummer €2,50 Ik ga ook eea bestellen bij deze beste man, indien gewenst wil ik dingen mee laten komen. Scheelt weer porto! Gaarne reacties per mail.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Edwin

Ik heb ook de orginele 850 brochure van 1996. Tevens de accessoires brochure met prijslijsten van 1996.
Ik kan ze wel een keer meenemen naar minimeeting of sleuteldag, en dan mogen ze naar hartelust gescand (iemand met een labtop en scanner??) of gekopieerd worden.

Ik heb trouwens ook nog een folder van de 850 uit 1994.

@Rene, die prijslijst van 1996 heb ik weer niet, dus ik ben ook zeer geinteresseerd.

gr. Edwin.  8)

Rene

http://members.lycos.nl/v70rawd/prijslijst.htm

voor de liefhebbers.

wordt nog uitgebreid met de extra's die je er op kon bestellen.

LekkeRRRR

Rene

De optie lijst staat nu ook online

Guido_Smit

Citaat van: Rene op 04-07-2003 14:56:05
http://members.lycos.nl/v70rawd/prijslijst.htm

voor de liefhebbers.

wordt nog uitgebreid met de extra's die je er op kon bestellen.

Heel mooi, maar ik zie geen V70R awd gegevens echter ik wist niet eens dat een 850 ook met een LPT met 193pk te krijgen is geweest.
Altijd gedacht dat dit pas bij de S/V70 zijn intrede had gedaan.

Groeten: Guido

Frank

Ik heb nog iets liggen van mijn T5 uit 93 met prijslijsten van de hebbedingetjes voor de auto.
Heb je daar wat aan?

Groet Frank