Aantal defecten

Gestart door Rik 850, 22-11-2007 21:46:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Rik 850

Hallo,

In mijn 850 GLT uit 92 zit onder aan mijn dashboard een digitaal klokje+thermometer, maar deze kan ik in het donker niet aflezen. Nu kan ik dus verzinnen dat daar een lampje achter zit, maar hoe kan ik bij dat lampje komen?

Verder doet de stoelverwarming van de passagier het wel maar bij mijzelf niet. Het lampje op de schakelaar brandt wel.

En dan nu het laatste lichtprobleem: mijn achteruitrij lampen doen het niet op het moment dat ik hem in z'n achteruit zet.

Kan iemand mij helpen?


razorx

Citaat van: Rik 850 op 22-11-2007 21:46:35
Hallo,

In mijn 850 GLT uit 92 zit onder aan mijn dashboard een digitaal klokje+thermometer, maar deze kan ik in het donker niet aflezen. Nu kan ik dus verzinnen dat daar een lampje achter zit, maar hoe kan ik bij dat lampje komen?

Verder doet de stoelverwarming van de passagier het wel maar bij mijzelf niet. Het lampje op de schakelaar brandt wel.

En dan nu het laatste lichtprobleem: mijn achteruitrij lampen doen het niet op het moment dat ik hem in z'n achteruit zet.

Kan iemand mij helpen?



Dag Rik,

even heel kort:

Dashboardklokje: elektronica ervaring voor nodig of in ieder geval kunnen friemelen met kleine dingetjes.

Stoelverwarming: kijk en voel eerst onder je stoel of de connector vast zit, of zoals bij mij afgebroken draadje is.

Acteruitrijlampen: Check eerst je zekeringen.

Rik 850

Citaat van: razorx op 22-11-2007 21:57:29
Citaat van: Rik 850 op 22-11-2007 21:46:35
Hallo,

In mijn 850 GLT uit 92 zit onder aan mijn dashboard een digitaal klokje+thermometer, maar deze kan ik in het donker niet aflezen. Nu kan ik dus verzinnen dat daar een lampje achter zit, maar hoe kan ik bij dat lampje komen?

Verder doet de stoelverwarming van de passagier het wel maar bij mijzelf niet. Het lampje op de schakelaar brandt wel.

En dan nu het laatste lichtprobleem: mijn achteruitrij lampen doen het niet op het moment dat ik hem in z'n achteruit zet.

Kan iemand mij helpen?



Dag Rik,

even heel kort:

Dashboardklokje: elektronica ervaring voor nodig of in ieder geval kunnen friemelen met kleine dingetjes.

Stoelverwarming: kijk en voel eerst onder je stoel of de connector vast zit, of zoals bij mij afgebroken draadje is.

Acteruitrijlampen: Check eerst je zekeringen.

Dashboardklokje: elektronica ervaring voor nodig of in ieder geval kunnen friemelen met kleine dingetjes.
Zou moeten kunnen, maar moet daar het hele dashboard voor los?

Stoelverwarming: kijk en voel eerst onder je stoel of de connector vast zit, of zoals bij mij afgebroken draadje is.
Acteruitrijlampen: Check eerst je zekeringen.


Morgen maar even doen als het licht is! :)

Bedankt!

)()()sT

Citaat van: razorx op 22-11-2007 21:57:29
Dashboardklokje: elektronica ervaring voor nodig of in ieder geval kunnen friemelen met kleine dingetjes.

Bovendek van je dash. demonteren en de lampjes achter de klokkenwinkel vervangen ;)
(ja ja, moet ik ook al 2,5 jaar  :eusa_shifty:)

Rest is vast wel wat over geschreven hier, succes!

Rik 850

Citaat van: )()()sT op 22-11-2007 22:01:15
Citaat van: razorx op 22-11-2007 21:57:29
Dashboardklokje: elektronica ervaring voor nodig of in ieder geval kunnen friemelen met kleine dingetjes.

Bovendek van je dash. demonteren en de lampjes achter de klokkenwinkel vervangen ;)
(ja ja, moet ik ook al 2,5 jaar  :eusa_shifty:)

Rest is vast wel wat over geschreven hier, succes!

Dat denk ik ook wel, maar de zoekfunctie werkt niet optimaal....

Ludo

kijk even op Mehn zijn site hoe je de lampjes vervangt. (jij ook Joost  :evil: )
http://www.mehn.nl/html/fotoalbum_dashboardverlichting.html

Rik 850

Citaat van: Ludo op 22-11-2007 22:04:52
kijk even op Mehn zijn site hoe je de lampjes vervangt. (jij ook Joost  :evil: )
http://www.mehn.nl/html/fotoalbum_dashboardverlichting.html
daar moet ik een heel eind mee kunnen komen!

:D

dankuuuuuuuu

Emiel

Citaat van: )()()sT op 22-11-2007 22:01:15
(ja ja, moet ik ook al 2,5 jaar  :eusa_shifty:)

Ik dacht dat ik lui was.... :eusa_wall: ;D

mehn

Citaat van: Emiel op 22-11-2007 22:43:33
Citaat van: )()()sT op 22-11-2007 22:01:15
(ja ja, moet ik ook al 2,5 jaar  :eusa_shifty:)

Ik dacht dat ik lui was.... :eusa_wall: ;D

Ja wordt tijd dat )()()sT gaat oefenen, kan hij de mijne ook doen ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

Rik 850

Dan moet ik er dus nu maar voor zorgen dat ik niet zo word! :)

dank voor de info!

Snellebaksteen

Citaat van: mehn op 23-11-2007 06:40:21
Citaat van: Emiel op 22-11-2007 22:43:33
Citaat van: )()()sT op 22-11-2007 22:01:15
(ja ja, moet ik ook al 2,5 jaar  :eusa_shifty:)

Ik dacht dat ik lui was.... :eusa_wall: ;D

Ja wordt tijd dat )()()sT gaat oefenen, kan hij de mijne ook doen ;D

En de mijne ook  ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

)()()sT

Haha, ik meen me te herinneren dat we eens een dagje zouden plannen, maar het is inmiddels weer de 3e winter dat ik iet kan zien hoelaat het is  :evil:

;D

Snellebaksteen

Oh, voor mij nog maar de tweede, valt dus mee.  :eusa_whistle:
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Freakybaby

Zelfs ik heb dat in de eerste winter gedaan.. Droge plek is wel handig (en je deuren moeten open kunnen.) In 2 uurtjes is het allemaal weer gepiept. Ik ga mijn dash bovenplaat er nog eens afhalen om van het kraken af te komen...
Als ik jou rechts voorbij ga, zit jij te lang links!

Zoiets moois, en temperament, en af en toe zo enorm koppig, en kost me een fortuin? Ja, dat moet vrouwelijk zijn

GeertG

Citaat van: )()()sT op 23-11-2007 09:08:12
Haha, ik meen me te herinneren dat we eens een dagje zouden plannen, maar het is inmiddels weer de 3e winter dat ik iet kan zien hoelaat het is  :evil:

;D

3e pas................?   :eusa_shifty:
LPG voorkomt hoge reparatiekosten !
(wijlen 855 2.5i-10v, Vialle G3)
(wijlen NBP V70R LPi)