even voorstellen.....

Gestart door Frankglt, 24-11-2007 17:14:10

Vorige topic - Volgende topic

Frankglt

Beste mensen, ik ben Frank, en sinds vandaag de - trotse - eigenaar van de groene GLT van Florian (nog bedankt voor het warme onthaal en de heerlijke lunch!!!). Dat ontslaat mij meteen van de verplichting om foto's te plaatsen, omdat iedereen deze auto natuurlijk al kent en er meer dan genoeg foto's van op dit forum zijn geplaatst.

Tijdje geleden ben ik al lid van dit forum geweest, maar m'n vorige nickname (FrankT5) past niet meer bij de auto die ik thans heb. Ik maak meteen gebruik van deze gelegenheid om m'n excuses aan te bieden aan Rutger, die een hele tijd een mooie bumper voor mij heeft bewaard toen ik nog een T5 had en die ik nooit gekocht heb. Allerlei omstandigheden hebben dit uiteindelijk verhinderd.

Ik hoop dat ik lang plezier van de "ex" van Florian mag hebben, 't ritje van Hengelo naar Den Haag was in ieder geval heerlijk en erg vertrouwd.

Ik ben niet zo'n regelmatige poster, zal dat af en toe doen, maar ben wel een heel regelmatige bezoeker van 't forum.

Optisc is er een en ander te doen aan de GLT (sorry Florian), kennelijk valt er veel hagel in Hengelo, dus flink wat putjes op de motorkap. Verder de beroemde vouw linksachter, en binnenkort nieuwe banden. Ik weet waar m'n salaris de kmende tijd aan op zal gaan.

Samengevat: ik ben blij om weer 850-bezitter te zijn!

Groet,
Frank

elianmars

Hé, dat is leuk! Florians wagen komt wel heel snel terug op het forum! Gefeliciteerd en welkom!  :)

Frankglt

Citaat van: elianmars op 24-11-2007 17:33:02
Hé, dat is leuk! Florians wagen komt wel heel snel terug op het forum! Gefeliciteerd en welkom!  :)

Dankjewel, vrijwel elke naam die hier op het forum langs komt ken ik wel, dus ik kan niet zeggen dat ik helemaal nieuw ben hier. Maar omdat ik nu weer een 850 heb kan ik ook af en toe een post sturen.

Ludo

welkom terug Frank.  :D

wat bedoel je met de beroemde vouw linksachter?.

Frankglt

Citaat van: Ludo op 24-11-2007 17:42:34

wat bedoel je met de beroemde vouw linksachter?.

Dan moet je even op blog van Florian kijken weet je precies wat ik bedoel.

Spin!

Frank!

Je bent er weer! Nou dat van die bumper is wel oke hoor...goed kunnen verkopen, en lag niet in de weg. Ik heb inmiddels zelf wéér een andere bumper gekocht ( met auto er aan vast, zie onderschrift )

Dat wordt dus weer poetsen Frank! Je bent toch nog wel 850 club lid he? Nog steeds Hagenees? Welkom terug in ieder geval en compliment voor het trouw zijn aan de 850!!!

Rutger.

www.vm-parts.nl

Frankglt

Hoi Rutger,

Het hele relaas van de aanschaf van je banaan heb ik gevolgd, weet er dus alles van. En nee, je mag niet lid zijn van de 850-club als niet over een 850 beschkt. Ben dus ook een hele tijd geen lid geweest nadat k m'n T5 had verkocht, zelfs geheel autoloos gebleven, bijna 2 jaar.

Ik ben blij dat je die bumper nog hebt kunnen verkopen,voelde me al die tijd wel een beetje schuldig. Anyways, 't is helemaal goed gekomen. Ooit zal ik misschien weer eens een turbo aangedreven Volvo kopen, als 't geld er is. En de jouwe wil ik best voor 2 duizend eurootjes van je overnemen  ;D

Spin!

Citaat van: Frankglt op 24-11-2007 18:00:02
En de jouwe wil ik best voor 2 duizend eurootjes van je overnemen  ;D

Big spender  ;D...even denken, eehm...nee  :eusa_snooty:. Maar lid zijn zonder 850 kan ook...dan ben je donateur...zijn er meer van. Maar goed, toch fijn dat je er weer bent...kan ik weer een poging doen onderdelen aan je te slijten ;D

Winterbanden nodig?  ;D

www.vm-parts.nl

FGG

Lekker vlot gepost, Frank. Qua poetsen zal 't wel meevallen, which reminds me, de beloofde link hier maar even dan:

>>>KLIK<<<

Die putjes in de kap heb ik me nooit aan gestuurd, amper opgevallen eigenlijk. De knip is idd goed te zien in mijn blog.

Welkom terug.

(de rit van 70km in de MB vanaf Gaanderen was ook een heerlijke. Die draait aanzienlijk minder toeren dan de 850 en is een stuk stiller)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

rifwachter

welkom terug op het forum !

succes met je nieuwe aankoop.
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Frankglt

Citaat van: FGG op 24-11-2007 20:26:06
Lekker vlot gepost, Frank. Qua poetsen zal 't wel meevallen, which reminds me, de beloofde link hier maar even dan:

>>>KLIK<<<

Die putjes in de kap heb ik me nooit aan gestuurd, amper opgevallen eigenlijk. De knip is idd goed te zien in mijn blog.

Welkom terug.

(de rit van 70km in de MB vanaf Gaanderen was ook een heerlijke. Die draait aanzienlijk minder toeren dan de 850 en is een stuk stiller)

Hey Florian,

Grappig filmpje, kan k m´n auto aan iedereen laten zien die een computer heeft.

Je moet echt goed naar de motorkap kijken, dan zie je die putjes pas. Misschien dat ik er op termijn eens iets aan probeer te laten doen, hij rijdt er in ieder geval niet minder om.

Je nieuwe aanwinst bevalt goed?

FGG

Citaat van: Frankglt op 24-11-2007 21:09:43
Je moet echt goed naar de motorkap kijken, dan zie je die putjes pas. Misschien dat ik er op termijn eens iets aan probeer te laten doen, hij rijdt er in ieder geval niet minder om.

Ze waren mij idd nog niet opgevallen in het begin. Alleen als je goed kijkt en de lichtval goed is zie je ze.

Citaat van: Frankglt op 24-11-2007 21:09:43
Je nieuwe aanwinst bevalt goed?

Tot nu toe wel.

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think: