carterplug muurvast en is nu rond geworden :(

Gestart door DaMenaCe, 26-11-2007 21:17:12

Vorige topic - Volgende topic

DaMenaCe

Het is ook niet zo handig van me geweest. Ik ging er met de intentie heen om alleen de carterplug los te krijgen en dan weer vast te maken zodat ik verder kon.
Maar dat kon dus niet... Hij kon er alleen helemaal af en er weer op.. Gelukkig had ik mijn olie en filter bij me.
Leermoment dus.. Volgende keer moet ik er dus weer heen en dan geloof ik wel dat ie er nog wel een keer uitwil..

monster900

Citaat van: mehn op 27-11-2007 06:59:57
Citaat van: DaMenaCe op 26-11-2007 23:48:02
Ok.. Ga ik morgen een uurtje rijden en dan direct door naar een DHZ garage met een brug.

Zorg dan eerst voor een nieuwe plug, anders heb je m eraf en sta je bij de DHZ garage ;)

Je had vanmorgen mss best nog even hier een kijkje genomen ;)

DaMenaCe

Ja ik voel me ook wat stommig hoor :( Maar het is niet erg.. Volgende keer komt er een nieuwe op.
Superbedankt allemaal voor het reageren.

Nu even kijken naar mijn stofhoes.

Jeroentjuh

Wat voor carterstopring zat er tussen en zit er nu weer tussen? Koper of alu?

DaMenaCe

Ook weer stom. Ik heb hier niet op gelet.. Er zit ook zeker geen andere ring tussen. Nog een leermoment.

elianmars

Ik zou er toch snel een nieuwe carterplug met nieuwe ring in draaien. Dan de olie maar weer opvangen en later terug gieten.
Ik zou 'm er niet meer op willen hebben...

ed

Lijkt me ook dat als je weet dat de plug al rond is en je gaat hem proberen te lossen dat je een nieuwe meeneemt. Nu is het op voorhand jezelf al met een probleem opzadelen  ;)
850 2.5 10V => V70R => S60 D5 => V70n 2.4D nu: V70nn D5 en 850 2.5 20V silversand. Het gaat er dus weer op vooruit de laatste tijd!