voorstellen, beter laat dan nooit....

Gestart door JW, 28-11-2007 20:08:28

Vorige topic - Volgende topic

JW

even voorstellen dan maar..
Ik heb dit accoutje in 2004 aangemaakt toen ik op zoek was naar informatie over de t5 omdat we er een konden kopen die veel onderhoud nodig had.  Account aangemaakt om te zoeken, nooit iets gepost volgens mij.....
Dus even voorstellen. Ik ben Jan Willem, 21 jaar oud, studeer werktuigbouwkunde, interesse in alles met techniek, beetje sport ook wel, vanalles eigenlijk. Dit begint bijna als een contactadvertentie te klinken dus ik stop hier  :eusa_dance:
Zelf rijd ik een 240 uit 1991, maar mn ouders hebben een 850 t5. Erg fijne auto en een stukje sneller dan de 240 (maar niet voor lang).... (als ik eindelijk eens begin te bouwen  :eusa_wall:)

Van het forum hier ken ik wel wat mensen (Rik (ExhaLe), Thuur ook eens gesproken, Eugene via MSN). Ook ken ik Moritz van Auto-Efma in Aken, heeft ook een leuke 850 (gehad)...

Onze 850 heeft wat onderhoud nodig, de carterventilatie is wat dicht en gewoon wat TLC. Misschien een beetje  tuning nog, de t5 voelt erg langzaam nadat ik met Rik ben meegereden.....

Dit is mijn site met wat info over mn projectjes (volvo en ander spul): http://jw.cautela.nl/gallery

Mvg,

JW
240 Turbo | 1991 | 282Kkm | E85

)()()sT

Welkom, leuk verhaal...

Maarre... Rik, Thuur, ..... kom je uit Limburg??

Gr. Joost

JW

Citaat van: )()()sT op 28-11-2007 20:13:01
Welkom, leuk verhaal...

Maarre... Rik, Thuur, ..... kom je uit Limburg??

Gr. Joost

JA! ik woon in zowaty het zuidelijkste puntje zelfs

)()()sT

Hiero: Heerlen...

Jij nog wat verder?  ;D

JW

Citaat van: )()()sT op 28-11-2007 20:15:16
Hiero: Heerlen...

Jij nog wat verder?  ;D

in de buurt van heerlen ook ja, richting Gulpen (Eys)

Eugene

Welkom hier JW!

It's a small world ;)

If it's not blown, it sucks...

JW

Citaat van: Eugene op 28-11-2007 20:16:59
Welkom hier JW!

It's a small world ;)
inderdaad!
oh ja Eugene ken ik ook ja (van MSN dan :-P) (was ik ff in het lijstje vergeten, sorry)

)()()sT

Ahaaa....

Ik zag de mooie foto's van je 245, en herkende het al; mijn vriendin woont in Eys en als ik vanuit Heerlen binnendoor naar Eys tuf heb ik dezelfde vieuw......

Gek, je hebt een hele mooie 240, die had ik toch eens moeten zien rijden hier....

Kom je ook naar de meeting op 15 december (St. Pieter)? Mag uiteraard ook met de 240, vindt Thuur leuk  8)

Eugene

Citaat van: JW op 28-11-2007 20:17:37
Citaat van: Eugene op 28-11-2007 20:16:59
Welkom hier JW!

It's a small world ;)
inderdaad!
oh ja Eugene ken ik ook ja (van MSN dan :-P) (was ik ff in het lijstje vergeten, sorry)

;)

Citaat van: JW op 28-11-2007 20:08:28
Misschien een beetje  tuning nog, de t5 voelt erg langzaam nadat ik met Rik ben meegereden.....

Zo begint het... ;D

If it's not blown, it sucks...

)()()sT

Ja moet je nagaan.... Als ik bij Eugene ben geweest zit ik ook altijd zo  ::) in de GLT ;)

Daarom ben ik vanavond niet gegaan  :evil:

JW

Citaat van: Eugene op 28-11-2007 20:19:46
Zo begint het... ;D
uh-oh!
Met de 240 begon het doordat de 850 al snel was (en hij is ook snel, niet voor niets een t5, meeste autos kunne er al niet tegen op)!

Citaat van: )()()sT op 28-11-2007 20:18:11
Ahaaa....

Ik zag de mooie foto's van je 245, en herkende het al; mijn vriendin woont in Eys en als ik vanuit Heerlen binnendoor naar Eys tuf heb ik dezelfde vieuw......

Gek, je hebt een hele mooie 240, die had ik toch eens moeten zien rijden hier....

Kom je ook naar de meeting op 15 december (St. Pieter)? Mag uiteraard ook met de 240, vindt Thuur leuk  8)

haha die 240 gaat zoooo snel dat ie niet te zien is LOL. nee meestal bem ik nog voor 7 uur de deur uit, dus vrij vroeg....
Eens denken, een 850 in Eys, een mooie 850 nog wel, is me niet erg opgevallen... eens op de fotos van jou kijken of ie me bekend voorkomt... :)

Die meeting klinkt goed!

)()()sT

Nou..... mijn vriendin woont in een doodlopend straatje héél hoog in Eys...

Maar goed, ik tuf regelmatig door de regio (met de zwarte dan; de zilvere is pa) maar jouw 240 heb ik nog niet gespot...
Eens goed opletten de volgende keer ;)

JW

Citaat van: )()()sT op 28-11-2007 20:26:09
Nou..... mijn vriendin woont in een doodlopend straatje héél hoog in Eys...

Maar goed, ik tuf regelmatig door de regio (met de zwarte dan; de zilvere is pa) maar jouw 240 heb ik nog niet gespot...
Eens goed opletten de volgende keer ;)

zeker!
heel hoog doodlopend straatje... kunnen er meerdere zijn maar toch waag ik de gok, die mensen rijden/reden ook volvo.

Scooby Doo

Hey JW,

Welkom hier op het forum. Succes met de zoektocht naar een T-5 (of hoeft dat niet meer?) :eusa_think:

Nice 240!!  8) 8) Verdomme die bakken stralen echt nog iets uit, draag er maar goed zorg voor!!

Gr. Kenny
Puppy Power!!!

Chris