Tips mbt de heldere lampen en knippers

Gestart door Turbo-Geek, 26-09-2007 11:20:48

Vorige topic - Volgende topic

Turbo-Geek

Nou die mening wordt niet onder banken of stoelen geschoven hoor in de diverse threads .....
Ik had het ook verwacht (gezien de hoeveelheid problemen die er met die dingen waren), maar je hebt niet veel keuze met heldere koplampen die WEL gewoon prima functioneren en het zeker waard zijn.
Als er een alternatief komt wat prima bij de koplampen past dan ben ik de 1e die ze aanschaft, maar tot die tijd blijf ik hiermee rommelen.

Tevens laten we NIET vervallen tot 'origineel vs heldere lampen' in dit topic want de eigenaren van heldere lampen hebben dat besluitvormings proces reeds achter de rug, dus laten we ons beperken tot de titel van dit topic.

-------------------------------------------------------
  The things you own end up Owning you !

cas

Citaat van: Dolf op 13-11-2007 18:33:53
Cas, die van een S/V/C70 hebben dat probleem niet. Je had ze dus niet moeten dichtkitten.

gheghe! slim..... NOT!

maar ontluchting krijgen ze gelukkig nog steeds wel. en zo heet wordt het er niet, knippers staan niet de hele dag aan :-)
Soms heb je van die dromen die je wakker houden,  tot je ze uitvoert....

jberg

ik heb nog steeds nergens last van, originele lampen mankeert ook nog wel is wat aan, reflectoren die kapot gaan, kniperlichthaakbvestigingdingetjes die afbreken

en ik vind ze bij een zwarte prachtig

elsossa

Citaat van: elsossa op 02-11-2007 21:16:17
ik heb ze rondom gekit met  transparante siliconekit en de lamp fittingen in getaped ik rij ai 8 maanden zonder vocht rond
Citaat van: Turbo-Geek op 02-11-2007 21:19:30
En je hebt de 'ventilatie' gaatjes dicht zitten ???
Citaat van: elsossa op 02-11-2007 22:02:18
nee open met stukje slang er aan geplakt
Citaat van: KMvrtr op 05-11-2007 23:29:21
Foto's!! ;D

WYD

Hoe doen jullie het eigenlijk met de 850 lampen bij de keuring?
Het lichtbeeld is bij mij prima afgesteld, dat is het probleem niet. Alleen zitten er iets teveel stadslichten in, waardoor hij met de lampen niet door de keuring komt.  ???
Hey rechtuitridder, kun je ook nog 'n beetje sturen!?

Turbo-Geek

Dan haal je 1 van die 2 draadjes toch los ?? Een gele en een groene dacht ik ...
De koplamp wordt gewoon op de normale manier voorzien van stroom via een perfect passende stekker.
Die ledjes in de koplamp krijgen stroom (geel + groen) van de knippers.
Het zijn hele handige verbindingen die je zo los maakt.

elsossa

Bij mijn is het zwart/geel  ???maar zo als turbo-geek al zij ff 1  los trekken en keuren (de mijne is vrijdag gekeurd niks aan de hand) :)

Turbo-Geek

Kan ook, 2 kleuren ... 1 ervan los en klaar ..
4 seconden werk.