Afscheid van Lipton's R

Gestart door lipton, 04-12-2007 16:15:01

Vorige topic - Volgende topic

Robert Haven

Ik hoor de o zo karakteristieke en fraaie roffel niet meer.... alleen een boel motorherrie die ook van een Golf GTI kan afkomen....  :eusa_think:

lipton

Citaat van: Robert V70 NBP op 16-03-2008 18:55:57
Ik hoor de o zo karakteristieke en fraaie roffel niet meer.... alleen een boel motorherrie die ook van een Golf GTI kan afkomen....  :eusa_think:
jah, reden: weet ik niet. miss moet ik maar een ferrita einddemper steken..

Vulk

Was hij goed warmgereden?

lipton

-D©©©L-

Mooi filmpje !

Ik vroeg me alleen wel af of de drukregelaar etc. zonder warmte afschermplaat boven de turbo niet gevaarlijk warm worden.  :eusa_think:
Dat spul lijkt er zowat recht boven te zitten.  ???

lipton

Citaat van: -D©©©L- op 17-03-2008 09:53:25
Mooi filmpje !

Ik vroeg me alleen wel af of de drukregelaar etc. zonder warmte afschermplaat boven de turbo niet gevaarlijk warm worden.  :eusa_think:
Dat spul lijkt er zowat recht boven te zitten.  ???
ja indd.. miss beter dat ik die terug monteer??

M a r c

Citaat van: Robert V70 NBP op 16-03-2008 18:55:57

Dat zal dan eerder aan de kwaliteit van de geluidsopname of jouw speakers liggen.  ;)
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

BenC70ES

Ik hoor toch heel duidelijk een vijf cilinder hoor!  8)

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

Misha

Citaat van: BenC70ES op 17-03-2008 12:06:07
Ik hoor toch heel duidelijk een vijf cilinder hoor!  8)
Sterker nog, dat hoorde ik gisteren ook bij de Formule 1 !
Bij de Ferrari  van Raikkonen.
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

lipton

Ik denk dat ik maar eens opnieuw meega doen aan die testbank meeting in Goes.
Ik heb het gevoel dat die 235pk's die ik had fors zullen verhoogd zijn...

mvg

elianmars

Citaat van: lipton op 17-03-2008 23:34:27

mvg

Eerst die 6e injector toch zeker? Anders heb je kans dat je die meeting niet eens haalt  :eusa_shhh:

lipton

Citaat van: elianmars op 18-03-2008 01:41:20
Citaat van: lipton op 17-03-2008 23:34:27

mvg

Eerst die 6e injector toch zeker? Anders heb je kans dat je die meeting niet eens haalt  :eusa_shhh:

ja indd! heel dringend zelfs ! als ik wil gas geven moet ik hem altijd overschakelen op benzine... :-\

lipton

De week van de R...

Maandag: stond ik te wachten op mijn carpooler die mij niet kwam halen, snel met de fiets naar huis en met de R naar het werk (30kmter van aalst naar gent)
Zogoed als bijna te laat geef ik goed gas... en rijd achter een oude man die zijn leven meer dan beu was. ik reed achter hem op het linkse vak waar hij amper 100kmp reed.. ik flikkerde met de lichten en hij ging opzei en toen ik al aan het inhalen was draaide hij ineens weer af naar het linkse vak zonder reden.. maar gewoon omdat hij een echte oude Kl**tzak was.
dus ik weer achter hem met de gedachte van hem niet meer voorbij te steken omdat hij me zou durven rammen. Nog geen 2seconden later PAFF een steentje van hem in men ruit.
JUPLA een ster en 100 euro kosten om dit te laten repareren.

Dan kom ik te weten dat de R stotterd dus dit zal me ook weer een 250 a ... euro kosten.

Vandaag (Vrijdag) rijd ik weer naar gent (bij een vriend van me) en ik ben net wetteren voorbij 15tal kmters van thuis en PAFF, platte band...
Net nu ik die reserve band in de garage had gelegd omdat die continu van links naar rechts lag te zwieren in de koffer( door de LPGtank)
Moeder gebeld na 3 kwartier kwam ze toe met de band, deze gemonteerd en natuurlijk stond deze te plat. met de 4 pinkers op richting een tankstation gereden om de band op te pompen met 70kmp op de snelweg.
Lekker stressie allemaal.
Wat zal zo'n nieuwe band weer kosten..

Nu had ik een vraag, ben ik beter dat ik de 2 voorbanden vervang of is enkel die die kapot is goed genoeg?

en vandaag 21 maart dan maar eens een hageldagje ...

Ludo

als de andere band nog echt voldoende profiel heeft zou je met 1 voldoende hebben.
let er wel ook op dat je op dezelfde as ook dezelfde banden legt, verschillende is afkeur, en als ze er over vallen bij een wegcontrole = auto achterlaten.

waarom zwiert je reservewiel van links naar rechts?.
bij mij ligt die vast als een rots op de mat.
???

lipton

Citaat van: Ludo op 21-03-2008 18:20:09
als de andere band nog echt voldoende profiel heeft zou je met 1 voldoende hebben.
let er wel ook op dat je op dezelfde as ook dezelfde banden legt, verschillende is afkeur, en als ze er over vallen bij een wegcontrole = auto achterlaten.

waarom zwiert je reservewiel van links naar rechts?.
bij mij ligt die vast als een rots op de mat.
???

bij mij zit hij in zo'n hoes( die jij me hebt gegeven) en hij zwiert indd van links naar rechts.

heb gebeld naar de bandencentrale maar nu heb ik een vraag, ik heb op internet lopen zoeken naar de maat van mijn banden om dit door te geven en dit kwam op 225/45/17
maar daarnet als ik buiten kwam zag ik dat mijn banden maar 205/45/17 zijn?

kan iemand mij vertellen wat het verschil hier in is ??