Soulfly stelt zich voor [Paar foto's pag. 4]

Gestart door Soulfly, 04-12-2007 21:54:54

Vorige topic - Volgende topic

Soulfly

Hallo,

Even mijzelf voorstellen. Sinds een x aantal jaar heb ik al de nickname Soulfly. In het dagelijks leven luister ik naar de naam Harry. 28 jaar oud en getrouwd met Monique, vader van onze bijna 2 jaar oude zoon Jaimy en de 2e is op komst (die komt de familie versterken zo rond begin Juni) en natuurlijk niet te vergeten 2 katten en onze hond Zipp (halve ChauChau).

Momenteel rijd ik nog een Ford Mondeo Wagon, maar tenzij ik daar zwaar in ga investeren komt die in mei de keuring niet meer door.

Dus, dat wordt oriënteren naar een andere wagen. Wat gaat het worden, of diesel of lpg, dat is een ding dat zeker is. Ruimte (station) en airco zijn een vereiste.

Nu is mijn oog gevallen op een Volvo 850 2.5i Estate met LPG onderbouw, kijk, dat is interessant... Geen LPG tank die in de weg ligt en een model die mij al wat langer aanspreekt. Dat kan toch bijna niet beter.

Nu heb ik al wat op het forum wat rond gelezen (mooi ingedeelt overigens), maar ik kan niets terugvinden over wat zo'n 2.5 op LPG (geen G3) verbruikt. Ook kan ik er nog niet helemaal wijs uit worden wat nu echte 850 punten zijn om op te letten. (dit laatste ligt vermoedelijk aan mijn zoekkunsten), maar hopelijk kunnen jullie mij hier wat wegwijs maken.
1994 855 2.5i 10v
2000 320D

Volvo Felipe

Hey Soulfly welkom op het forum en veel succes met je roffel

;)

Chris

Welkom op het forum Soulfly.. vanwaar de nick?

Mijn collega heeft een GLE op LPG... die doet met zo'n 50 liter tankje (die naar ik heb horen zeggen niet voor de volle 50 liter wordt / kan worden gevuld vanwege een soort van "safetyzone") zo'n 400 kilometer... ik weet niks van gas, maar misschien heb je hier al iets aan.

Veel plezier met zoeken naar een mooie roffel!

Groeten,
Chris

Turbobiker

Soufflé... Waarom doet dat me denken aan Guust Flater :eusa_think:

;D

Sorry.

Welkom hier en succes met de aanschaf van een 850.
De Tussenpaus

Emiel

t5karel

Cavalera rulessss ;D.Een stem als een dragonder :eusa_dance:.

O,ja  ;D.Join the club.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

Chris

Citaat van: t5karel op 04-12-2007 22:15:09
Cavalera rulessss ;D.Een stem als een dragonder :eusa_dance:.

O,ja  ;D.Join the club.

Mocht 'vroegah' graag naar Soulfly luisteren, meer nog hield ik van Sepultura... nu vind ik dat iets minder.

Maar komt zijn nick daar ook echt vandaan?... het is in ieder geval wel metal :evil:

Misha

Goeie Nick.
Nu nog de goeie auto..

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

de boekhouder

verbruik: aardig afhankelijk van je rijstijl maar ergens tussen de 1:8 en 1:9 moet mogelijk zijn;

v.w.b. de aankooppunten zie onderstaande link:

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=7007.0

succes met zoeken en welkom op het forum natuurlijk !
Wie rustig blijft in panieksituaties, is traag van begrip.
(dd.)

Soulfly

@Chris; Je vraag is al min of meer beantwoord door Emiel en t5karel. Toen ik nog jong (kuch) en onbezonnen was :D
Sepultura was ik ook "groot" fan van, tot de broertjes Cavalera vonden dat ze maar eens wat anders moesten gaan doen, tsjah, dan ga je toch een beetje mee richting Soulfly.

Tegenwoordig luister ik het eigenlijk nooit meer. 't lange haar is er ook al jaren niet meer.

@De Boekhouder: Dank je!!
1994 855 2.5i 10v
2000 320D

FGG

Welkom op 't Forum, Harry.

In dit topic houd ik een beetje bij wat er met mijn roffels is gebeurd. Daar wordt ook regelmatig een kostenplaatje getoond.

>>>KLIK<<<

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Soulfly

In het No-Go topic lees ik dat een aantal van de forum leden hier van bij auto's de NAP registratie hebben opgevraagd.

Hoe zit dit precies, de laatste keer dat ik hiermee te maken had ging dat enkel via garage/dealer bedrijven.
1994 855 2.5i 10v
2000 320D

FGG

Citaat van: Soulfly op 04-12-2007 23:14:27
In het No-Go topic lees ik dat een aantal van de forum leden hier van bij auto's de NAP registratie hebben opgevraagd.

Klopt!

Citaat van: Soulfly op 04-12-2007 23:14:27
Hoe zit dit precies, de laatste keer dat ik hiermee te maken had ging dat enkel via garage/dealer bedrijven.

Klopt ook!

;D

>>>KLIK<<<

:eusa_whistle:

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Snellebaksteen

Welkom Soufflé!  ;D

Daar komt ie dus noooit meer vanaf! ;D ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

Soulfly

Citaat van: Snellebaksteen op 04-12-2007 23:25:28
Welkom Soufflé!  ;D

Daar komt ie dus noooit meer vanaf! ;D ;D

Hmmmmmmm........

Na een krap uur een nieuwe "nickname" aangemeten krijgen...
Moet ik dat positief of negatief opvatten?? :D
1994 855 2.5i 10v
2000 320D