9 maart Toertocht Volvo850/Saab9000

Gestart door ervani, 05-12-2007 06:46:04

Vorige topic - Volgende topic

ervani

Let op, aangepaste datum:
9 maart 2008

Een aantal maanden geleden heb ik een evenement georganiseerd voor Saab-bezitters. Het betrof een gecombineerd evenement bestaande uit een toertocht door het Gooi en een aansluitende meeting bij het Militaire Luchtvaart Museum. Nu is het MLM voor Volvo bezitters geen onbekend terrein, maar het gaat mij in dit geval niet om een meeting bij het MLM maar om de toertocht die ik destijds heb uitgezet. Het betreft een toerrit door het Gooi met een lengte van ongeveer ander half uur.

De deelnemers aan het Saab evenement waren destijds enthousiast over de tocht waarbij men langs mooie (natuur) plekken komt maar ook langs de huizen van the rich and famous komt te rijden.

Het lijkt mij leuk om deze toertocht ook voor Volvo bezitters uit te zetten. Maar voordat ik daar een berg werk in  gooi wil ik eerst kijken of er genoeg animo is voor een dergelijke tocht. De tocht zal dan her en der aangepast worden zodat wij o.a. uitkomen op een ander eindpunt dan het MLM.

Zondag 9 maart 2008

Toertocht door het Gooi
Start in Naarden Vesting
Duur van de rit ongeveer 1 uur 45 minuten
Volvo 850 & x70

Hoe meer zielen hoe meer vreugden is het gezegde. Dus het zou leuk zijn als jij ook meedoet aan deze toertocht. De toertocht is ook goed te doen voor de beginnende toerritrijders. De plannen hebben zich iets uitgebreid, het lijkt mij leuk om er een gecombineerd treffen van te maken Volvo 850/x70 vs Saab 9000. Zijn op een heleboel vlakken vergelijkbare auto's en het is altijd leuk om fans van het andere Zweedse merk te ontmoeten.

http://www.saab9k.nl/volvo_meets_saab/html/wat.htm

M a r c

Hebben we pasgeleden al gedaan met de C70 meeting. Was wel érg leuk, lekker huizen kijken die we toch niet kunnen betalen  ;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Laserblue

Citaat van: M a r c op 05-12-2007 17:38:01
Hebben we pasgeleden al gedaan met de C70 meeting. Was wel érg leuk, lekker huizen kijken die we toch niet kunnen betalen  ;D

spreek voor jezelf ;)

:eusa_shifty: :eusa_pray:
*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

M a r c

doe ik ook  :(

... balletje (zeker de zoon van een dokter ofzo?)

;D
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

Misha

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

ervani

Graag een copy-paste met namen als je mee wil doen, ik denk dat we een leuke tocht op kunnen zetten als we rond de tien deelnemers (minimaal hebben). Nogmaals het is een mooie tocht die ook geschikt is voor de beginnende toerrit rijders. Tijdens de Saabmeeting slechts een team dat er niet uitkwam en om het huwelijk te redden rechtstreeks naar het eindpunt is gereden.

001 Ervani
002 Misha
003 ....

Misha

001 Ervani
002 Misha & Dieuwertje & Tristan & Mika
003 ....
Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het

ervani

Als je hier een blik werpt kan je een verslag zien van de Saab-toertocht. Ik heb echter wel bepaalde documenten verwijderd anders wordt het voor eventuele aankomende deelnemers wel een heel eenvoudig ritje.
http://www.saab9k.nl/meeting2007/html/debrief_verslag.htm

Emiel

001 Ervani
003 ....
004 Emiel

marcelV70R

mijn vrouw had het een poosje geleden ook al over een toertocht door het gooi!!
wel toevallig, maar scheelt een hoop gezoek naar een geschikte route.
dus wij zijn afhankelijk van wanneer, vd partij.

001 Ervani
003 ....
004 Emiel
005 Marcel & Ank (denk plus hond! ;D)

ervani

Is nummer drie nu het ongeluksgetal van iedereen? Wie durft nummer drie aan?

FGG

001 Ervani
003 Florian & Ira (indien de datum en de tijd goed valt)
004 Emiel
005 Marcel & Ank (denk plus hond! ;D)

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Ben

Als het qua datum en tijd uitkomt wil ik wel een controlepost onderweg bemannen :D

ervani

Er is geen controlepost onderweg maar we kunnen tzt wel hulp gebruiken bij het startpunt.