Hier ben ik dan.....nu ook met foto's

Gestart door wplas1, 08-12-2007 12:15:55

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

wplas1

Na een paar berichten geplaats te hebben in dit forum kreeg ik van een van de leden met 1000+ berichten de melding dat ik mij nog niet voorgesteld had. Bij deze dus.
Mijn naam is Wim Plasmeijer en ik woon samen met mijn vrouw Marina en zoontje Sasha in Leiderdorp. Ben sinds 1,5 maand in het bezit van een 850 sedan, 2.5  20v, kleur soort aubergine, met 169xxx op de teller en van de 1e eigenaar, bouwjaar 10-1995 en altijd dealer onderhouden. Keurig op tijd de beurten gehad en alle opties die je kan bedenken zitten er op. In de bijna 40 jaar dat ik auto rij heb ik al heel wat bolides gehad maar ik moet eerlijk zeggen dat, na een fiat 1600 supermiafiori, deze wel de lekkerste is waar ik ooit in gereden heb.
Hij werd afgeleverd met winterbanden en de zomerbanden heb ik er ook bij gekregen. Voordat ik hem kocht even de oorspronkelijke dealer gebeld en alles uit het onderhouds boekje klopte als een bus. Het enige dat een beetje jammer was was dat er wat steenslag op de voorkant van de motorkap zit, maar ja wat wil je na bijna 12 jaar. Laat hem wel een keertje opnieuw spuiten. Oh, ja, het is een automaat. Alles wat erin en erop zit werkt uitstekend en ook aan de motor mankeert niks. APK van 2 weken geleden stelde niets voor, de keurmeester zei dan ook, wat wil je het is Volvo.

Ben een leek op technisch gebied dus jullie zullen nog wel eens wat van mij horen.

Ben trouwens er benieuwd waar de term "roffel" aan ontleend is.
Hoop hier een fijne tijd tegemoed te gaan maar denk dat dat wel zal lukken gezien de eerste antwoorden die ik op mijn vragen heb gekregen.
Ik schrijf onder de nick "wplas1".

Ik groet U allen.

Wim Plasmeijer

mehn

Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 12:15:55
Ben trouwens er benieuwd waar de term "roffel" aan ontleend is.

Rijdt maar eens met je ramen open een tunneltje door ;)

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

markey

Citaat van: mehn op 08-12-2007 12:49:00
Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 12:15:55
Ben trouwens er benieuwd waar de term "roffel" aan ontleend is.

Rijdt maar eens met je ramen open een tunneltje door ;)
Dan hoor je een heeeeeeel mooi geluid.....
gefeliciteerd met je aankoop en vele veilge kilmeters

FGG

Welkom op 't Forum, Wim.

We willen wel graag wat foto's zien.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

Domaso

Welkom Willem en fam. Veel veilige kilometers toegewenst met jullie roffel.
FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!

wplas1

Als hij weer gewassen is zal ik een paar foto's plaatsen.
Leuk voorvalletje van een paar weken geleden. Was onderweg van Leiderdorp naar Zoetermeer toen ik achter een grijze 850 reed. Toevallig stopte die auto bij een bezinestation waar ik ook moest zijn. Had gelijk een zeer geanimeerd en spontaan gesprek met de berijders die erg geinteresseerd waren in mijn auto. Bleek ook een lid van het forum te zijn en die mij ook op het forum attent maakten. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Het gesprek gaf bij mij een warm gevoel en het blijkt inderdaad een grote vriendenclub hier te zijn. Erg leuk.

ief

Welkom Wim en zoals je met kunt zien is deze vriendenclub grenzeloos..... ;)
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

The Saint

Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 14:04:57
Als hij weer gewassen is zal ik een paar foto's plaatsen.
Leuk voorvalletje van een paar weken geleden. Was onderweg van Leiderdorp naar Zoetermeer toen ik achter een grijze 850 reed. Toevallig stopte die auto bij een bezinestation waar ik ook moest zijn. Had gelijk een zeer geanimeerd en spontaan gesprek met de berijders die erg geinteresseerd waren in mijn auto. Bleek ook een lid van het forum te zijn en die mij ook op het forum attent maakten. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Het gesprek gaf bij mij een warm gevoel en het blijkt inderdaad een grote vriendenclub hier te zijn. Erg leuk.

Ben benieuwd wie dat geweest is?

Welkom op het forum Wim, en veel geluk met je 850!
No shirt no shoes, no pinball

VOLVOHANS001

Veel plezier met je roffel, ook al heb je d'er nog niet met de raampjes open door een tunnel mee doorgereden!
Snel doen, zaaaalig geluidje, maar oppassen! Is een klein beetje verslavend.. 8) :) :)

RATFINK

#9
Citaat van: The Saint op 10-12-2007 17:19:49
Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 14:04:57
Als hij weer gewassen is zal ik een paar foto's plaatsen.
Leuk voorvalletje van een paar weken geleden. Was onderweg van Leiderdorp naar Zoetermeer toen ik achter een grijze 850 reed. Toevallig stopte die auto bij een bezinestation waar ik ook moest zijn. Had gelijk een zeer geanimeerd en spontaan gesprek met de berijders die erg geinteresseerd waren in mijn auto. Bleek ook een lid van het forum te zijn en die mij ook op het forum attent maakten. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Het gesprek gaf bij mij een warm gevoel en het blijkt inderdaad een grote vriendenclub hier te zijn. Erg leuk.

Ben benieuwd wie dat geweest is?

Welkom op het forum Wim, en veel geluk met je 850!

Ik ook, ben hier in Zoetermeer nog geen 850 liefhebber tegengekomen  :'(

RATFINK

Welkom trouwens, misschien komen wij elkaar wel eens tegen  ;D


Turbobiker

#11
Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 12:15:55
....een 850 sedan, 2.5  20v, kleur soort aubergine, met 169xxx op de teller ...

Wat  :o

Die wagen is nieuw :o


Voorzichtig inrijden hoor 8)

Welkom hier. En als 1000+ lid meld ik je dan maar dat je foto's hoort te plaatsen bij je introductie :police: ;)
De Tussenpaus

Chris

#12
Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 14:04:57
Als hij weer gewassen is zal ik een paar foto's plaatsen.
Leuk voorvalletje van een paar weken geleden. Was onderweg van Leiderdorp naar Zoetermeer toen ik achter een grijze 850 reed. Toevallig stopte die auto bij een bezinestation waar ik ook moest zijn. Had gelijk een zeer geanimeerd en spontaan gesprek met de berijders die erg geinteresseerd waren in mijn auto. Bleek ook een lid van het forum te zijn en die mij ook op het forum attent maakten. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Het gesprek gaf bij mij een warm gevoel en het blijkt inderdaad een grote vriendenclub hier te zijn. Erg leuk.

Hey Wim,

Wat voor kleur zei je ook alweer? Ik heb laatst vlakbij / in Zoetermeer een leuk gesprek gehad met iemand die net een 850 had gekocht... bij een BP (volgens mij) benzinestation! De auto was van een dokter geweest geloof ik... Heb de persoon ook op het forum geattendeerd ;D Het verhaal dat je hier vertelt ringt wel een belletje :eusa_think:

Anyway, dit is mijn auto, misschien herken je hem:  http://i163.photobucket.com/albums/t285/Chris1985_Volvo/Fotosessie%2020-10-2007/P1010067.jpg

Welkom op het forum Wim en veel roffelplezier!!

Ps. Als jij het inderdaad was bij dat benzinestation heb je een hele mooie roffel gekocht voor die prijs!

Volvo Felipe

Hey Wim,


Welkom op het forum en veel plezier met je roffel....


Volvogreetz

tackle

Citaat van: RATFINK op 10-12-2007 20:28:56
Citaat van: The Saint op 10-12-2007 17:19:49
Citaat van: wplas1 op 08-12-2007 14:04:57
Als hij weer gewassen is zal ik een paar foto's plaatsen.
Leuk voorvalletje van een paar weken geleden. Was onderweg van Leiderdorp naar Zoetermeer toen ik achter een grijze 850 reed. Toevallig stopte die auto bij een bezinestation waar ik ook moest zijn. Had gelijk een zeer geanimeerd en spontaan gesprek met de berijders die erg geinteresseerd waren in mijn auto. Bleek ook een lid van het forum te zijn en die mij ook op het forum attent maakten. Vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Het gesprek gaf bij mij een warm gevoel en het blijkt inderdaad een grote vriendenclub hier te zijn. Erg leuk.

Ben benieuwd wie dat geweest is?

Welkom op het forum Wim, en veel geluk met je 850!

Ik ook, ben hier in Zoetermeer nog geen 850 liefhebber tegengekomen  :'(

zoetermeer??? rij in een groene s70....