Inhouden tussen de 4 en 5 duizend toeren

Gestart door lzondervan, 10-12-2007 18:39:01

Vorige topic - Volgende topic

M a r c

HOu alstjeblieft op zeg....

ONTSTEKING !!!!
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

t5karel

Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

M a r c

info@europeantuning.nl

lzondervan

thanks allemaal voor de reactie!

Het bericht van evv zou ook nog kunnen want dat gevoel wat hij omschrijft klopt wel met wat ik ook heb. Maar zoals ik al eerder gemeld heb, ga ik a.s. zaterdag eerst de bougies vervangen en kijken of dan de problemen zijn opgelost. Mocht dit niet het geval zijn, dan ga ik na de kerst de kabels en verdeelkap en rotor vervangen en mocht dan nog het probleem niet opgelost zijn, dan zal ik de waste gate is na laten kijken.

Maar wat evv omschrijft, komt mij wel bekend voor. Zolang ik niet volgas optrek, gaat het prima maar rij ik volgas weg, dan gaat dat tussen de 3500 en 5000 toeren met horten en stoten en lijkt het af en toe als of die terug geregeld wordt. Zaterdag vermeld ik of het probleem is opgelost en hoe het vervangen gegaan is!

Nu Weltrusten!
Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995

Eugene

Citaat van: lzondervan op 19-12-2007 23:05:12
Maar wat evv omschrijft, komt mij wel bekend voor. Zolang ik niet volgas optrek, gaat het prima maar rij ik volgas weg, dan gaat dat tussen de 3500 en 5000 toeren met horten en stoten en lijkt het af en toe als of die terug geregeld wordt. Zaterdag vermeld ik of het probleem is opgelost en hoe het vervangen gegaan is!

Nu Weltrusten!

Ontsteking ;)

Weltruste

If it's not blown, it sucks...

M a r c

3 paginas terwijl de eerste reactie al de juiste prognose geeft...  :eusa_wall:

info@europeantuning.nl

thuur

Citaat van: M a r c op 19-12-2007 23:14:12
3 paginas terwijl de eerste reactie al de juiste prognose geeft...  :eusa_wall:

Over welk topic heb je het nu ???

Gr ;D

Johann

Citaat van: M a r c op 19-12-2007 23:01:46
ga worst draaien!

;D  ;)

:eusa_clap:

Die houden we er in!  ;D

Maar was de ontsteking al voorgesteld?

EVV

Citaat van: lzondervan op 19-12-2007 23:05:12
Zolang ik niet volgas optrek, gaat het prima maar rij ik volgas weg, dan gaat dat tussen de 3500 en 5000 toeren met horten en stoten en lijkt het af en toe als of die terug geregeld wordt.
Als het echt horten en stoten is ben ik ook voor onsteking. Dat wat ik had was echt gewoon minder acceleren, alsof het gas terug genomen werd. Wat eigenlijk ook gebeurd, de turbo druk werd uiteindelijk tever terug geregeld.
Ik heb ook problemen met de bobine gehad, dat voelde als overslaan van een of meerdere cylinders, echt schokken van de motor.

Joachim1

ontsteking/bougies van die worstendraaier of turbo bobine klep  ???  :P

t5karel

Citaat van: Joachim1 op 20-12-2007 18:10:27
ontsteking/bougies van die worstendraaier of turbo bobine klep  ???  :P
Hoho :eusa_naughty:.Worstendraaier heeft geen probleem hoor ;D.Alleen een beetje moe :eusa_shifty:.
Track dragster from North.Ik ben slechts verantwoordelijk voor wat ik schrijf. Niet voor wat U begrijpt.

matRRR

heeft de worstendraaier nog wat vlees voor de kerst? kom ik morgen effe langskarren!!!! ;)
855R black, manual, 18T, 395 cc injectors, CDA, big alu IC, rev. IC piping, 3"DP, remus catback, MTE custom software

t5karel

Citaat van: matRRR op 20-12-2007 20:31:28
heeft de worstendraaier nog wat vlees voor de kerst? kom ik morgen effe langskarren!!!! ;)

Vlees? :eusa_shifty:. :eusa_silenced:.Koffie staat klaar ;).

Quota

En? is het probleem opgelost?.....

lzondervan

Sleuteldagje een week verplaats. Morgen gaat het gebeuren.
Volvo 850 2.0 T5 uit 6-1995