WielSpin

Gestart door Spin!, 13-12-2007 21:39:03

Vorige topic - Volgende topic

Spin!

Het is raar weer, ben inmiddels weer naar buiten geweest om even dat stukje te schuren en opnieuw in de lak te zetten...weer regen!  :-\. Het resultaat mag er desondanks wel wezen. Roestvrij, gelijk even totaal in de commandant groen gezet én én én....de spoiler terug erop gezet.

- tevens de remlichten gefixt, bleek zekering te zijn.
- achteruitrij-verlichting werkt nog niet...lampjes zijn niet stuk, zekering ook niet...zal relais wel zijn dan  :-\

www.vm-parts.nl

Emiel

Citaat van: Spin! op 01-05-2008 16:14:41
- achteruitrij-verlichting werkt nog niet...lampjes zijn niet stuk, zekering ook niet...zal relais wel zijn dan  :-\

Doe de schakelaar op de bak maar... ;)

850 Ra$ing

Citaat van: Emiel op 01-05-2008 18:45:48

Dat denk ik idd ook ja.
Trek even de stekker van de schakelaar eraf er verbind de pootjes even met elkaar door en zet emm in de achteruit. branden de lampen dan is de schakelaar kapoet.
Ik heb er nog een voor je liggen als je em hebben wilt.

Spin!

Citaat van: Emiel op 01-05-2008 18:45:48

Die bedoel ik  :eusa_shifty:

Schakelaar is reeds besteld, morgen binnen...toch bedankt ;)

www.vm-parts.nl

Spin!

Oh ja...en dit was de roest! ( in al mijn de-roesting enthousiasme vergeten vast te leggen...)

(archief foto)

www.vm-parts.nl

BartusKN

was het nog wat geworden ? Ik hem mijn dakstrips na veel keren naar buiten en binnen rennen toch weten te spuiten met mooi resultaat. Hoop dat het voor jou net zo geslaagd is geworden als voor mij.

Spin!

Citaat van: BartusKN op 02-05-2008 08:53:33
was het nog wat geworden ? Ik hem mijn dakstrips na veel keren naar buiten en binnen rennen toch weten te spuiten met mooi resultaat. Hoop dat het voor jou net zo geslaagd is geworden als voor mij.

Ik ga zo nog even verder...eerst even de wijde omtrek verkennen naar regenwolken...zou echt weer iets voor mij zijn  :eusa_doh:

Het ziet er nu al vrij goed uit, maar zoiets moet je toch 3x spuiten wil er een beetje huid op zitten. Als het deksel weer ligt te drogen ga ik vast het luchtfilterhuis demonteren, dan zal tegen die tijd de achteruitrijlichtschakelaar wel arriveren...verder nog even het lambda lampje apk-proof maken ( killen dus ). En dan nog even de remmen ontluchten, dan is het klaar!

( oh nee...dan begint het poetsen  :eusa_wall: )

www.vm-parts.nl

BartusKN

mijn vaders blackberry heeft een onwijs mooie website die op een half uur verschil nauwkeurig het weer voorspeld.

Robert Haven

Citaat van: Spin! op 02-05-2008 08:57:23
Citaat van: BartusKN op 02-05-2008 08:53:33

Ik ga zo nog even verder...eerst even de wijde omtrek verkennen naar regenwolken...zou echt weer iets voor mij zijn  :eusa_doh:

Het ziet er nu al vrij goed uit, maar zoiets moet je toch 3x spuiten wil er een beetje huid op zitten. Als het deksel weer ligt te drogen ga ik vast het luchtfilterhuis demonteren, dan zal tegen die tijd de achteruitrijlichtschakelaar wel arriveren...verder nog even het lambda lampje apk-proof maken ( killen dus ). En dan nog even de remmen ontluchten, dan is het klaar!

( oh nee...dan begint het poetsen  :eusa_wall: )

dan zou ik maar opschieten..... het gaat in de loop van de dag toch echt regenen! maar daarna wordt het 20+ (weekend) graden  :eusa_dance:
Maarre... succes met je klus!

Spin!

Citaat van: BartusKN op 02-05-2008 08:59:43
mijn vaders blackberry heeft een onwijs mooie website die op een half uur verschil nauwkeurig het weer voorspeld.

Dat maakt niks uit...het schijnt dat als ik al over het tapijt hier een schuiver maakt, ze dat van boven als regendans zien...op het moment dat ik 1 voet buiten zet, of ook maar de gedachte aan gereedschap laat gaan, dan pakken donkere wolken zich al samen boven Casa Aragna  :-\

www.vm-parts.nl

BartusKN

haha gek! :) ik gaat maar weer werken. veel plezier en stuur die mensen boven maar door naar mij vind die zon hier te warm (airco stuk??? :eusa_eh:)

Jeff

Hier is het nog droog... hopelijk bij jou ook Rutger heb je teminste wat te doen he ;D
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Spin!

Het was droog vandaag, en ik heb een hoop kunnen doen! Die schakelaar voor de achteruitrijverlichting is echt appeltje-eitje...stelt werkelijk waar niks voor! Té simpel...

Verder ben ik maar gewoon doorgegaan met het kofferdeksel. Vlakschuren en nog een laagje lak eroverheen. Nu naar tevredenheid. Vervolgens de deksel die op de GLT zat eraf gehaald, en van 2 deksels de beste dingen genomen, slot overgezet en weer op de auto geschroefd.

Morgenvroeg ga ik bekijken of ik zin heb om de auto te poetsen. Maandag nog even het remcircuit ontluchten en zoals het er nu uit ziet...dinsdag keuren! :eusa_dance:

Tot slot heb ik vast de slagroomtoet op de taartpunt gezet:

www.vm-parts.nl

Jeff

Rutger is dit nou een typische R spoiler voor de alter 1 serie, of is het een andere... want ik twijfel welke ik moet nemen :)
Volvo 740 GL 1989 - Volvo 850 2.5 10v LPI (Rood) - Volvo 850 2.5 20v LPG (Geel) - Volvo 850 2.5 10v (Wit)

Spin!

Citaat van: Jeff op 03-05-2008 00:19:15
Rutger is dit nou een typische R spoiler voor de alter 1 serie, of is het een andere... want ik twijfel welke ik moet nemen :)

De Alter-I heeft geen R-spoiler ( de 'R' zoals wij kennen bestond toen niet )...dit is gewoon een originele 'GLT' spoiler met 3e remlicht.

www.vm-parts.nl