KMvrtr's T-5R blog

Gestart door KMvrtr, 16-12-2007 23:03:32

Vorige topic - Volgende topic

Vulk

Begrijpelijk, maar toch heel jammer.

)()()sT

Da's jammer.....
Maar goodies nog verkopen en met standaard dingen inruilen?

Wat gaat ervoor in de plaats komen?

maruska

zolang het maar een volvo is ?
Accessoire verzamelaar - Bijna alle essentials in bezit
T-5R

jrkalf

De kosten worden dan ineens wel heel erg hoog. Voor die kosten kan je mogelijk een goed onderhouden iets jonger modelletje vinden. Van de 850 afstappen, daar ga je spijt van krijgen.

Ik stuur nog nog even een PB om te kijken wat er veilig van het lijk te pikken is. er nog aan reserve onderdelen van je te koop is.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.

elianmars

Wat wil je er voor terug, Antoine?

BenC70ES

Vreemd ook dat weer die koplampen niet goed meer zijn...  :eusa_think:

Wel jammer hoor, na al dat werk dat er ingekropen is.

Citaat van: Jeremy Clarckson
It's the fuel of Satan man!!!!!

jrkalf

Citaat van: BenC70ES op 17-06-2011 19:37:22
Vreemd ook dat weer die koplampen niet goed meer zijn...  :eusa_think:

Wel jammer hoor, na al dat werk dat er ingekropen is.
Waar het ook uit voor kan komen(dat had ik zeer duidelijk met mijn laatste keer afstellen),
als je nivomats wat ouder zijn, dan zakken ze sneller in. En als de garagist je auto voor een tijdje stil heeft staan en dan het lampie er voor hangt met ingezakte nivomats, dan krijg je gelijk een vertekend beeld van de hoogte en de kwaliteit.

Ik had nu laatste een mooi stukje gereden en zette mijn auto zo vers neer met de nivomats op de juiste hoogte en m'n lampen moesten echt een flink eind worden bijgesteld omdat ze veel te ver naar beneden waren gedraaid.
shRek is verkocht!
---
Als het niet met een hamer te maken is, dan is het vast een elektrisch probleem.