ff voorstellen

Gestart door WouterS, 18-12-2007 22:10:56

Vorige topic - Volgende topic

WouterS

Dag allemaal,

Ben al een paar maanden lid en kom er achter dat ik me nog niet geintroduceerd heb...oeps...

Sinds een paar weken ben ik de trotse bezitter van een 855 T5 uit eind 1996. Ik heb em eerst een paar weken op benzine gereden om eventuele problemen vóór de lpg inbouw (lees investering) te laten maken.
Geen problemen ontdekt : dus de 850 afgelopen week door Mesman van G3 installatie laten voorzien.
Tot nu toe erg tevreden over de T5. Hoewel die niet de charme heeft van de 164 die die vervangt, maakt ie het ruimschoots goed in vermogen, comfort en weggedrag.

Iets over mezelf:
Ben Midden dertig, binnenkort vader van twee en ben werkzaam bij een heftruckfabikant als testengineer.
Mijn volvo voorkeur heb gestaag opgedaan sinds mijn vader in 1979 een 245 kocht. De 245 heb ik nog echter heeft ie de status van project dat eens afgemaakt zal moeten worden....al veel te lang....

Groet, wouter 

Chris

Welkom en veel plezier van je T-5!

Groeten,
Chris

Claudia

Citaat van: WouterS op 18-12-2007 22:10:56
Hoewel die niet de charme heeft van de 164 die die vervangt...

::)

Kijk nog eens goed!

Desalniettemin....welkom Wouter! :)
Foto's was je per ongeluk vergeten te plaatsen?

Citeermeneer Aart tegen Pino: "Ah, joh...ga een ei leggen!"

rifwachter

welkom op het forum,

succes met je 850
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

FGG

Welkom op 't Forum, Wouter.

FGG

Citaat van: LarsDan ga je toch iets langzamer...
Moet ook wel met 100pk minder :eusa_think:

ief

Wees welkom Wouter.

Gr. Ivo
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

MichielMaas

Zelf ook net hier aangesloten. veel plezier met je nieuwe aanwinst en zoals ze zult merken, ze willen hier heeel graag foto's zien. :eusa_whistle: