I.V.M. de vele gestolen roffels

Gestart door M.E. AMC, 20-12-2007 08:21:00

Vorige topic - Volgende topic

M.E. AMC

??? ??? ???
misschien een eenvoudige tip(heb ik ook gedaan)
waarom halen jullie niet de type aanduiding achterop er af, ik bedoel
dus T5, T5R, R is voor het dieven gilde wat moeilijker te zien waar ze mee te
maken hebben.
Abyssus eram plenus, sic ego venit tergum

Walter

nou, dit soort dieven komen gericht en die weten echt wel wat voor soort auto het is. Tegenwoordig ff kijken op de RDW site en je weet alles...

Ik heb ze eraf gehaald omdat ik dat mooier vind.

Facta non verba
ex-850club lid/ex-V3C lid
Volvo V70 B5244S2 AT MY02/Volvo 854 B5202F '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
Nu: Volvo S80 3.2 AWD Summum MY08 + Buick Special Trunkback Sedan 1937

Spin!

Het is aan de ene kant wel een frustrerend en verontrustend idee dat er binnen korte tijd 2 zijn gestolen. Ik hou het op toeval, maar ik trek sowieso straks de accu eruit en de zekeringen, ge wit ma nie wah! Misschien nog wel de wielen er onderuit halen...

En type aanduiding verwijderen heeft met een zacht gele kleur weinig zin. Of ik moet em even een andere kleur geven met waterverf.

www.vm-parts.nl

Joris_Scholte

Citaat van: M.E. AMC op 20-12-2007 08:21:00
??? ??? ???
misschien een eenvoudige tip(heb ik ook gedaan)
waarom halen jullie niet de type aanduiding achterop er af, ik bedoel
dus T5, T5R, R is voor het dieven gilde wat moeilijker te zien waar ze mee te
maken hebben.
Ik denk dat als een dief wéét wat een T-5R of een R is, dat niet veel uitmaakt. Spoilerlipje onder de voorbumper, toch wel aparte velgen... Even door het zijraampje kijken, ja hoor, leer + alcantara en een turbodrukmeter!

Spin!

Zo...zojuist even onderdak geregeld voor mijn Banaantje...staat tijdens mijn vakantie in een loods met camera bewaking.

www.vm-parts.nl

denkweb

Ah, kunnen we de diefstal online volgen!  ;D

Nunki

begin beetje te twijfelen of ik nog wel voor een estate of turbo moet gaan. Ga er straks een bekijken maar het zit me ineens niet helemaal lekker. Moet er niet aan denken dat hij volgende week ook weg is. Dan is het echt een kadootje voor die gasten.
Kun je zo'n oude nog all risk verzekeren? Kost klauwen met geld natuurlijk...

Typeplaatje eraf lijkt me bij een t-5 wel ok; die zien er niet heel opzienbarend uit. 

damn wat een gedoe allemaal   :-\

en ohja:

bij de t-5 war ik straks ga kijken hebben ze vorig jaar beide kentekenplaten een keer gejat. Eigenaar heeft daar verder niks meer van gehoord, maar ook wel een raar ding...........
Doen ze dat dan om bijv. even naar de grens te rijde oid? Raar wereldje eigenlijk.

Laserblue

*-_-*Origineel is niet erg origineel*-_-*

thuur

Citaat van: Nunki op 20-12-2007 10:15:28
begin beetje te twijfelen of ik nog wel voor een estate of turbo moet gaan. Ga er straks een bekijken maar het zit me ineens niet helemaal lekker. Moet er niet aan denken dat hij volgende week ook weg is. Dan is het echt een kadootje voor die gasten.
Kun je zo'n oude nog all risk verzekeren? Kost klauwen met geld natuurlijk...

Typeplaatje eraf lijkt me bij een t-5 wel ok; die zien er niet heel opzienbarend uit. 

damn wat een gedoe allemaal   :-\

en ohja:

bij de t-5 war ik straks ga kijken hebben ze vorig jaar beide kentekenplaten een keer gejat. Eigenaar heeft daar verder niks meer van gehoord, maar ook wel een raar ding...........
Doen ze dat dan om bijv. even naar de grens te rijde oid? Raar wereldje eigenlijk.

Niet zo paranoide zeg ;D

Gewoon een turbo Estate kopen. Er staan er meer los 'in het wild' dan dat er gejat worden... Als je bang bent voor diefstal moet je de buitenkant verwaarlozen of de auto achter slot en grendel zetten. Verder goed verzekeren (WA extra  is toch genoeg voor brand en diefstal?) en niet wakker liggen.

Gr ;)

Nunki

Citaat van: thuur op 20-12-2007 10:24:51

Niet zo paranoide zeg ;D

Gewoon een turbo Estate kopen. Er staan er meer los 'in het wild' dan dat er gejat worden... Als je bang bent voor diefstal moet je de buitenkant verwaarlozen of de auto achter slot en grendel zetten. Verder goed verzekeren (WA extra  is toch genoeg voor brand en diefstal?) en niet wakker liggen.

Gr ;)

;D ;D
Zo dacht ik tot een half uur geleden ook, totdat ik m'n computer aanzette. 't is nog vers bij me  8)
Het zal zeker allemaal toeval zijn, maar ik begin me wel een beetje achter de oren te krabben.
Maar ok; de nieuwe krijgt zeker een goed modderbad en een WA plus...  ;D

robbie409

Velgen... bekleding... R achterop en naast mijn pinkers... voorspoiler... verlaagd.

Ik moet een hoop doen om er een standaard 850 van te maken.

Ramen zijn met folie beplakt, intikken is niet meer mogelijk.
Alarm is behoorlijk heftig. Heeft eigen stroomvoorziening en de toeters zijn niet eenvoudig te vinden.

Ik hoop maar dat ze hem voorbij lopen. Lekker vies houden ;)

coyote1980

Citaat van: robbie409 op 20-12-2007 14:04:32
Ramen zijn met folie beplakt, intikken is niet meer mogelijk.

Vind je dat geen eng idee? Lijkt me toch wel prettig als je in een noodsituatie je raam eruit kan tikken om eruit te komen.
1995 Volvo 850 T-5R Cream Yellow
1995 Volvo 480 Turbo Collection#12 Dark Green Metallic

robbie409

Klopt, maar in de 20 jaar autorijden heb ik daar nog geen aanleiding voor gehad. Terwijl in dezelfde periode mijn ruiten al een paar keer zijn ingetikt en de auto is leeggehaald.

Van binnenuit kun je trouwens wel tikken, want het glas druk je dan van het folie af. Het zal wel minder gemakkelijk gaan. Ik moet gewoon snel op de omlaag-knop drukken, dan gaat de ruit omlaag na 1 druk.

Emhavee

Citaat van: robbie409 op 20-12-2007 14:17:01
Klopt, maar in de 20 jaar autorijden heb ik daar nog geen aanleiding voor gehad. Terwijl in dezelfde periode mijn ruiten al een paar keer zijn ingetikt en de auto is leeggehaald.

Van binnenuit kun je trouwens wel tikken, want het glas druk je dan van het folie af. Het zal wel minder gemakkelijk gaan. Ik moet gewoon snel op de omlaag-knop drukken, dan gaat de ruit omlaag na 1 druk.

met 200+ mag je dan wel verrekte snel zijn....

@®-

Citaat van: Emhavee op 20-12-2007 14:30:55
Citaat van: robbie409 op 20-12-2007 14:17:01

met 200+ mag je dan wel verrekte snel zijn....
Of dat je met 200+ het raam snel open moet doen, als je dan al een klapper maakt liggen de ramen er vanzelf wel uit  :eusa_wall: