Wie ben ik?? Franklin.....

Gestart door T5RRRR, 23-12-2007 14:27:25

Vorige topic - Volgende topic

T5RRRR

Hallo allemaal! Daar ben ik dan weer!
Ik heb zoals sommigen al wel weten de ex t-5r van Marc Heitzer gekocht afgelopen weekend!

De meeste kennen mij al wel , ben de ex eigenaar van de zwarte t-5R automaat met de gruwelijke R Pegs eronder en de KW set , ik geloof dat de eigenaar na mij OMD heet op dit forum ;-)

Ben weer helemaal gelukkig met mijn nieuwe aanwinst en heb afgelopen weekens alweer de APEX eronder laten zetten , verder zit er al zuiger dumpvalve op , directe watercooling (Bochten zijn eruit gehaald) en A-style meters etc etc.......een heeeeele nette T-5R waar ik al lang naar op zoek was !
km stand is 232000

De plannen die ik met de auto nog heb zijn , 18 inch Pegs , (de donkere variant) , en sowieso de Powerstage 320 pk 450 nm van ET!
Daarna zal er nog wel een andere intercooler opkomen etc , maar vind het leuk om met de tijd weer een sta[je harder te gaan dan ineens alles......

Ik wil er ook nog graag die gele (Ferarie) logo's op hebben , met die eland?
Weet misschien iemand waar ik die kan halen (zijn als het goed is geen stickers maar magneten)

Voel me weer vereerd me onder de Volvo rijders te begeven en oh ja.......voor de herrinering nog maar een fototje van mijn in nieuwstaat verkerende T-5R.....

Greetzzzz

Press the pedal on the right and money leaves your wallet.... Magic!!

rifwachter

veel plezier toe gewenst met je nieuwe aankoop, maar dat moet wel gaan lukken met deze 850.

gr rene
Volvo S70 2.5, Volvo 850R, Volvo S60R, Volvo V70 D5, Volvo S60 D5, Volvo C70 D5 en een citroën CX 2500 prestige turbo

Eugene

Welkom hier, echt een prachtige auto heb je!

Citaat van: T5RRRR op 23-12-2007 14:27:25
De meeste kennen mij al wel , ben de ex eigenaar van de zwarte t-5R automaat met de gruwelijke R Pegs eronder en de KW set , ik geloof dat de eigenaar na mij OMD heet op dit forum ;-)

Tot 11 december.... http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=23193.0 ;)

If it's not blown, it sucks...

Ronbroek

Hoi, heeft Roy Heitzer nog de T-5R CY, of is dat geen familie van elkaar ?

Elandstickers kun je hier bestellen: http://www.volvo-plaza.nl/

grt, Ronald

854 T-5 AT 417. Rondom Koni geel en Intrax rood, Fasttech chip, K&N openluchtfilter

@®-

Gelefliciteerd Franklin.

Ik was gisteren nog in de parkeergarage bij jouw maar zag 'm helaas niet staan.

T5RRRR

Had dan effe gebeld Armin! , Ik was wel erg veel aan het rijden gisteren ja.......moest een hoop regelen , de dumpvalve doet het overgens ook weer , is gisteren gerepareerd ;-)
Maar nogmaals , bellen moet je effe man of smsen mag ook , maar dan spreken we effe wat af vriend!

@®-

Citaat van: T5RRRR op 23-12-2007 15:29:43
Had dan effe gebeld Armin! , Ik was wel erg veel aan het rijden gisteren ja.......moest een hoop regelen , de dumpvalve doet het overgens ook weer , is gisteren gerepareerd ;-)
Maar nogmaals , bellen moet je effe man of smsen mag ook , maar dan spreken we effe wat af vriend!

Ik was daar gisteren vanwege het kinder partijtje van Esmin, dus het had er toch niet van gekomen.

Joachim1

Mooie roffel heb je,en de kleur is helemaal top vind ik!
320pk stage van ET!dat gaat zeker heel hard als deze stage er onder zit  :o
Veel plezier en fijne kilometers met je mooie roffel  :eusa_clap:

Volvo Felipe

Hey welkom op het forum en veel plezier met je nieuwe roffel..

Volvogroeten

michiel

Goeie 850, goeie kleur, verkeerde carrosserievorm.  Nou ja, 2 uit 3 is niet slecht, in ieder geval meer dan de helft.  ;D

Welkom (terug?).
Voorheen: DOP 855 T-5R met 18T, 3"Ferrita downipe, K&N Hpi, roze (paarse?) injectoren, MTE ECU-flash, 18" OZ Superturismo, 330mm WPPro BBK, Koni adjustables, APEX-veren, IPD-stabikit. Nu DOP 855R 2.0 mt onbekende map, IPD stabi's, Koni's en 302 met OPD blokken

Rayman

Hele mooie olive green 854 T-5R Franklin. Echt een plaatje. Complimenten. Ik zou persoonlijk de 'zware' tuning achterwege laten, maar dat is slechts een mening. Een chippie, (beter onderstel) en goede remmerij genieten wat dat betreft meer mijn voorkeur.

In alle eerlijkheid; ik heb toch liever deze kleur dan Cream Yellow. :eusa_shifty:

Welcome back!

Groeten Ray
Dark Side of the Force is German

Chris

HaRdCoRe-WeZ

T5RRRR

Wat is het toch fijn.......om weer een Volvo clublid te zijn...... , nou gaat die vlieger natuurlijk niet helemaal op , aangezien ik nog wel altijd lid ben gebleven , vind dit serieus de leukste club die er is mannen , daar mogen jullie met zijn allen erg trots op zijn , aangezien ik er al zat heb gehad......De laatste club was de Alfa club , ik heb namelijk net mijn 156 GTA verkocht , en daarna dus deze 854 T-5R......ben hier veel gelukkiger mee ;-)

Misschien een domme vraag hoor (alhoewel er mensen zijn die beweren dat die niet bestaan) ik wil graag eens weten wat nou precies , de 854 inhoud.....ik bedoel het is een 850 , maar toch een 854?
Ben erg benieuwd naar de uitleg van deze of gene.
Ook zou ik graag eens de concrete aantallen willen weten kwa productie......ik bedoel dus hoeveel Cy's zijn er gemaakt in totaal , en hoeveel black en dan uiteraard hoeveel naproductie groene........ ben ik ook erg benieuwd naar !

@iedereen erg veel dank voor de leuke en spontane reacties!

@Raymen : Hey kerel! ik ben er erg blij mee! De zware tuning tja.....heb er toch al een heel poosje over nagedacht en dat gaat er toch wel van komen.......ik ben nou eenmaal een persoon die dat allemaal veelste prachtig vind ;-)

Misha

Citaat van: T5RRRR op 23-12-2007 21:48:13
Wat is het toch fijn.......om weer een Volvo clublid te zijn...... , nou gaat die vlieger natuurlijk niet helemaal op , aangezien ik nog wel altijd lid ben gebleven , vind dit serieus de leukste club die er is mannen , daar mogen jullie met zijn allen erg trots op zijn , aangezien ik er al zat heb gehad......De laatste club was de Alfa club , ik heb namelijk net mijn 156 GTA verkocht , en daarna dus deze 854 T-5R......ben hier veel gelukkiger mee ;-)

Misschien een domme vraag hoor (alhoewel er mensen zijn die beweren dat die niet bestaan) ik wil graag eens weten wat nou precies , de 854 inhoud.....ik bedoel het is een 850 , maar toch een 854?
Ben erg benieuwd naar de uitleg van deze of gene.
Ook zou ik graag eens de concrete aantallen willen weten kwa productie......ik bedoel dus hoeveel Cy's zijn er gemaakt in totaal , en hoeveel black en dan uiteraard hoeveel naproductie groene........ ben ik ook erg benieuwd naar !

@iedereen erg veel dank voor de leuke en spontane reacties!

@Raymen : Hey kerel! ik ben er erg blij mee! De zware tuning tja.....heb er toch al een heel poosje over nagedacht en dat gaat er toch wel van komen.......ik ben nou eenmaal een persoon die dat allemaal veelste prachtig vind ;-)

Die 854 is makkelijk :

8 = 800 serie
5 = vijf cylinders
4 = 4 deuren

Lukt vanaf 140 200 en 300.
Enkele uitzonderingen in de 300 en 400 serie.

Vanaf de 850 houdt het op : de S70 is iintern een 874.

Citaat van: ClaudiaMisha snapt het. :azn:
Citaat van: Marc O. op 16-08-2013 20:42:45Ja, zie je wel, Misha snapt het