Nieuw type lichten monteren op 850

Gestart door Remy_W., 13-07-2003 10:55:29

Vorige topic - Volgende topic

Remy_W.

HOI!

Vraagje... mijn 850 is van '92, en nou denk ik dat ik toch die nieuwere achterlichten wat mooier vind, omdat ze ff wat afgeronder zijn enzo. Maar is het mogelijk dat die er op gemonteerd worden? Of gaat dat absoluut niet passen?
Talkin' bout adrenaline!

rogier

Dat gaat passen. Reken op prijzen van rond de 90 EURO per stuk voor de lichten en 70 EURO voor het middenstuk (o.a. Auto Rima, Marans, e.d.)

Marc 0101.001

Je moet wel de bedrading aanpassen want het binnenpaneel met de fittingen e.d is ook anders. Voor de rest past dat perfect. Tweedehand kom je er echter bijna niet aan. Als je lid bent van de Volvo 850 Club Nederland krijg je 15% korting bij Hooftman op nieuwe lampen.

Remy_W.

Kijk! dat zijn pas antwoorden!

bedankt :)

Eerst even lid worden van de club, want dat zou ik al een hele tijd doen ;) en daarna die achterlichten bestellen! :)
Talkin' bout adrenaline!

wkolff

Sinds vandaag ben ik van het probleem af dat de achterlichten van mijn 850 estate zo dof worden, zelfs na het inspuiten met blanke lak. Ik heb mij Marans in Veldhoven mooie nieuwe V70 classic achterlichten gekocht. Na anderhalf uur klussen heb ik weer een schitterend achteraanzicht. Moest er uiteraard alleen nog eventjes oranje knipperlichtjes indoen...

Raf

dat is dus een hele goede oplossing maar redelijk kostelijk vindt ik.
en 850 (achter)knipperlichten moeten oranje zijn. dat is dan mijn mening natuurlijk :)
maar het is wel heerlijk denk ik om je auto met mooie, blinkende, nieuwe achterlichten te zien denk ik!

Raf
De gustibus non disputandum est!

Peth©oni

Citaat van: wkolff op 21-10-2004 23:49:26
Sinds vandaag ben ik van het probleem af dat de achterlichten van mijn 850 estate zo dof worden, zelfs na het inspuiten met blanke lak. Ik heb mij Marans in Veldhoven mooie nieuwe V70 classic achterlichten gekocht. Na anderhalf uur klussen heb ik weer een schitterend achteraanzicht. Moest er uiteraard alleen nog eventjes oranje knipperlichtjes indoen...

Je kan er ook nog "zilvere" knipperlichten in doen die orange oplichten.....  :o

wkolff

je bedoelt dat ik dan helemaal geen oranje meer zie...

Peth©oni

Citaat van: wkolff op 25-10-2004 10:22:33

idd.... echt mooi.

philips silver vision....

Hans Duiven

Citaat van: Raf op 24-10-2004 10:42:25
dat is dus een hele goede oplossing maar redelijk kostelijk vindt ik.
en 850 (achter)knipperlichten moeten oranje zijn. dat is dan mijn mening natuurlijk :)
maar het is wel heerlijk denk ik om je auto met mooie, blinkende, nieuwe achterlichten te zien denk ik!

Raf

Er zijn zelfs mensen die op hun V70, 850 achterlichten monteren. In Meppel rijdt een antracietkleurige V70 rond met oranje knipperlichten  ;D

Hans

Raf

dat vind ik dus best kunnen!
een echte 850-liefhebber!  ;D

Raf
De gustibus non disputandum est!

thuur

Ja inderdaad, niets mis mee!

Gr 8)
--edit--
advertenties elders aub
--edit--

snowdiver

Citaat van: Peth©oni op 25-10-2004 10:52:10
Citaat van: wkolff op 25-10-2004 10:22:33

idd.... echt mooi.

philips silver vision....

Dit kan niet, want er zitten oranje lensjes op een golf 4, geen lampjes

@®-

Let op, met blanke lak je lichtarmaturen spuiten is APK afkeur. :-\

In de APK regels staat dat geen enkele verlichting bespoten mag zijn.

M a r c

Citaat van: Armin op 12-03-2005 16:14:30
Let op, met blanke lak je lichtarmaturen spuiten is APK afkeur. :-\

In de APK regels staat dat geen enkele verlichting bespoten mag zijn.

Dan bedoelen ze neem ik aan met die spray om lichten donker te maken, maar met blanke lak zal toch niemand problemen hebben? Duidelijk weer zo'n geval waarbij een fanatieke keurmeester het werkelijke doel van die regel voorbijstreeft.....  :-\
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl