Nieuw type lichten monteren op 850

Gestart door Remy_W., 13-07-2003 10:55:29

Vorige topic - Volgende topic

RonnieDuck

Citaat van: davidek op 22-03-2006 21:44:40
Kun je ook de "nieuwe"koplampen plaatsen op het oudere model? Ze zijn smaller en die vind ik mooier, wat doe je dan met de ruimte die je overhoudt?

Ja hoor geen probleem,..moet je wel ook de strip onder de koplampen vervangen.
VolvoKV-lid, Volvo240-260register-lid

davidek

Dat past allemaal 1 op 1? stekkers etc. zijn hetzelfde?

fbm

heb ik ook gedaan die koplampen van mijn '93er ,maar de stekkers kloppen niet . je moet zelf een verbinding maken, niet moeilijk
Ziet er wel beter uit met die nieuwe koplampen mod '94+

mehn

Citaat van: davidek op 22-03-2006 22:21:31
Dat past allemaal 1 op 1? stekkers etc. zijn hetzelfde?

Moet je Boeijke ff vragen

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

M a r c

Citaat van: fbm op 23-03-2006 20:57:16
heb ik ook gedaan die koplampen van mijn '93er ,maar de stekkers kloppen niet . je moet zelf een verbinding maken, niet moeilijk
Ziet er wel beter uit met die nieuwe koplampen mod '94+

Komt omdat de oude lampen H4 zijn en de 'nieuwe' zijn H1.
Vragen?  Geen PB, maar graag mailen naar:

info@europeantuning.nl

thiest5

Hoi hoi,

ik heb vandaag een volvo 850 t5 gekocht en tja bij mij zitten echt van die oranje niet mooie achterlichten in. ik zie allemaal bij de types van 95 mooie zwart rode achterlichten en ook de middelste achterlicht reflectoren zeg maar op de klep zelf zijn mooi rond past dit er bij mij ook op ? en het valt me op dat niemand die achterlichten aanbied iemand nog tips waar ik ze kan krijgen. ???

alvast bedankt.

elianmars

Nieuw type achterlichten past zonder problemen.

Probeer het eens op eBay (vooral Engeland, Amerika en Duitsland). Daar worden ze nog wel eens aangeboden.

Ik heb zelf mijn linker achterlicht uit Engeland vandaan.

Edit: Hier bijvoorbeeld 

En in deze lijst worden er ook aangeboden.

thiest5

echt netjes ik ben zeer te spreken nu al over jullie aardige reacties. ik heb wel het idee dat ik met volwassenere mensen zit te mailen. of te berichten dan die gozertjes van een vw forum. ik heb al een setje achterlichten gevonden. en (alienmars ) ik moet zeggen die foto van jou 850 is echt stoer zo wil ik hem ook echt wel maken maar dan beetje mijn eigen stijl.

m.v.g thies t5

ik zal binnenkort eens foto's maken van mijn auto'tje en dan kunnen jullie ook eens kijken.

mehn

Citaat van: thiest5 op 29-11-2006 18:50:41
en (alienmars ) ik moet zeggen die foto van jou 850 is echt stoer zo wil ik hem ook echt wel maken maar dan beetje mijn eigen stijl.

Hahahaha, ikwisthet ikwisthet ;D

850R: Ferrita - PLX - Koni - Intrax - Android 4.4 Kit Kat
XC60 D4 AWD:

elianmars

Citaat van: mehn op 29-11-2006 19:01:48
en (alienmars ) ik moet zeggen die foto van jou 850 is echt stoer zo wil ik hem ook echt wel maken maar dan beetje mijn eigen stijl.

Hahahaha, ikwisthet ikwisthet ;D

;D ;D ;D

Ik ben toch ook wel een beetje een alien, of niet, Maikel?  :eusa_whistle:

Eugene

Citaat van: elianmars op 29-11-2006 21:54:02
Ik ben toch ook wel een beetje een alien, of niet, Maikel? :eusa_whistle:

Ik heb geen idee.. FOTO!!

Of had ik beter mijn mond kunnen houden? ;D

If it's not blown, it sucks...

elianmars

Citaat van: Eugene op 29-11-2006 22:24:05
Citaat van: elianmars op 29-11-2006 21:54:02
Ik ben toch ook wel een beetje een alien, of niet, Maikel? :eusa_whistle:

Ik heb geen idee.. FOTO!!

Of had ik beter mijn mond kunnen houden? ;D

Er staat ergens op het forum een foto van mij, hoor. Dusse....   ;)

Snellebaksteen

ik heb wel het idee dat ik met volwassenere mensen zit te mailen. of te berichten dan die gozertjes van een vw forum.

Komt omdat een 850 een volwassener auto is dan zo'n VW ;D
Nomore Kliko Koereur, Nomore Dark D5 Driver, D6 Hybrid is the future.
Saaie Silver S40 on the Side.

thiest5

haha ja inderdaad een vw'tje daar wil ik niet meer naar terug :P ik stond gister bij stoplichtje en naast me een vr6je :D ik lachte hem uit ik klik hem voorzichtig in de sportstand. en wacht op het groene licht en je had zun kop moeten zien. ik ga van die streepjes zetten op me voorscherm :D en inderdaad het is een lekkere volwassen auto alleen hij ziet er nu nog uit alsof er een oude lul in rijdt. maarja daar komt wel verandering in.

thiest5

mm nog even een vraagje. weet iemand hoe dat zit met betalingen naar america enzo ? ik heb namelijk dus een setje achterlichten gevonden thanks to alien. maar ik zou ze graag willen betalen enzo hoe gaat dit in zun werk ja ja ja ik weet het ;) ben nog maar een jonkie maar moet het toch ooit een keer leren :P.

jongens bedankt.