goedkope manier om geluidskwaliteit flink op te waarderen

Gestart door jberg, 31-12-2007 16:44:14

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

jberg

Whachamacollit 2
MEsvarc850 4
esveld 2
IEF 2
Big ben 2
KMvrtr 2
Wuilus64  2

zouden deze personen zsm willen dokken? dan kan ik bestellen, als ik ze dan voor de ALV binnen heb dan wil Marco (DCCCL) ze meenemen en heb je ze dan dus binnen

Als je op de ledenvergadering aanwezig bent en ze zijn binnen kun je van mij de verzendkosten terug krijgen.


thuur

Misschien kun je beter een uiterste datum prikken wanneer je gaat bestellen? Wie dan nog niet heeft overgemaakt: pech gehad. Zou wel tof zijn als ik ze op de ALV al kan hebben.


Gr ;)

jberg


jberg

probeer voor vrijdag te betalen, dan gaan bestel ik ze vrijdag en zijn ze er voor de vrijdag de 18e zeker

Esveldt


whachamacollit

Zojuist, hoe toepasselijk, met klinkende munt betaald.
Groeten en bedankt voor het regelen!

"Is het sap het knijpen waard"

jberg

ik heb er maar 50 besteld, die ik over heb raak ik nog wel kwijt

als je naar de alv gaat, wil je mij dan ff een pmetje sturen, dan kan ik ze aan marco meegeven

big ben

Citaat van: jberg op 08-01-2008 19:41:06
Whachamacollit 2
MEsvarc850 4
esveld 2
IEF 2
Big ben 2 (betaald)
KMvrtr 2
Wuilus64  2

zouden deze personen zsm willen dokken? dan kan ik bestellen, als ik ze dan voor de ALV binnen heb dan wil Marco (DCCCL) ze meenemen en heb je ze dan dus binnen

Als je op de ledenvergadering aanwezig bent en ze zijn binnen kun je van mij de verzendkosten terug krijgen.



;)

ief

Nu lees ik net dit topic weer en zie ik dat er nog van alles gesoldeerd moet worden en stekkertjes geplaatst etc. Nu ben ik met electronica niet zo'n handige donder en vraag me dus nu wel af of dit dan gaat werken voor me. Tenzij er nog techneuten richting AT komen die dit ff voor me regelen heb ik dus niet veel aan deze set. Dus als iemand er nog 2 wil hebben, dan zijn die van mij per nu beschikbaar.
Volvo 850 Clublid
Voor de onwetende is alles mogelijk....
Bij het bord "U rijdt te snel" links af!...

jberg

De tweeters zijn binnen, ik zal ze zsm versturen

voor montage voorbeeld in de d-stijl zie

http://www.volvo850forum.nl/index.php?topic=23874.0

llinssen

Peugeot 104 > 245 Van > 745 > 245 > 745 > 855 2.5 > 855 2.0 > C70conv 2.5LPT > 854 2.5 > 744 > V70 > C70 > XJ8> S500.

Duell


elmarconi

--
Autogas Inside . . .

whachamacollit

Hier ook nog niks ontvangen, zal wel goedkomen...

"Is het sap het knijpen waard"

Domaso

FREE LIMBABWE
  Limburg vrie!